Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

škubání motoru


pavlos1112

Recommended Posts

Odbornící prosím vás poradte.Při jízdě,při zahřátem motoru,dochází k vynechávání motoru,najednou to škubne,jako by tam nešel benzín,po přidání plynu se to rozjede,někdy to zhasne uplně,Jsem z toho uplně na nervy,na vodu v benzínu to nevypadá,nevíte co by to mohlo dělat.Děkuji za odpověď,P306 r.v-97 16/65

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jsem byl v servisu a tam mi řekl,že to muže byt benzínem,že ho mam malo v nádrži měl jsem tam asi 4 litry,že se muže u čerpadla tvořit nějaká voda která se dostává do benzínu.poradil mi at natankuju aspon 20 litru.tak jsem to udělal a projel to a zatím to neškubalo,tak uvidím jestli to bylo tím nebo ne.pokud by někdo věděl víc co by to ještě mohlo dělat tak prosím napište děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja se pripojim se skubanim a to pri plny nadrzi.Jak se zacalo pred zimou ochlazovat startoval jsem vzdycky napodruhy,treti nebo s plynem.Motor pri prvnim brinknuti klickem naskocil ale start prerusilo cvaknuti rele(cerpadla,startu pokud existuje) ,a nabehnuti kontrolek stejne jako kdyz dam klicek v bosaku do polohy 2.Pomyslel jsem si baterka,takze jsem ji min.tyden rano vyndal,kydl na nabijejdu.Vecer po prijezdu z prace dal nabitou baterku do auta pro sichr pripojil multimetr,pro ujisteni,jestli ta baterka neklesa s napetim.Start probehl se slabym plynem,nez jsem to oskrabal motor se zcela normalne se ohral.Napeti pri startu nepadlo pod 12,5 V.Rozjel jsem se z kopecka ale autu se nechtelo jet,cukatura jak v autoskole.Volnobeh udrzelo ale jak jsem chtel jet a poustel spojku nasledovalo cukani,chcipnuti,cvaknuti rele roznuti kontrolek start a furt dokola s jakymkoliv plynem pri startu i jizde,az do faze kdy se kontrolka motoru nerosvitila a cerpadlo nenabehlo.Starter toci ale kontrolka motoru nic.Vsechny pojistky,konektory ok.Auto uz je tejden v servisu ale ale asi vedi stejny prd jako ja.Nema nekdo s necim podobnym zkusenosti,poradi? Dik:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jak má peugeot vyřešenej volnoběh ..... na mym předchozim autě - opelu - to řešil krokový motorek řízený ECU, který obcházel škrtící klapku a udržoval volnoběh .... ten motorek se často zasí**al a nechodil plynule.... možná by to mohl být podobný problém (soudím dle toho, že při přidání plynu je vše ok)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

první odpověď byla pro pavlose...

2feriic: co na to diagnostika ??? pokud svítí kontrolka motoru tak musej vyčíst nějakou chybu ne ??? začal bych tim přívodem paliva, pak bych kouknul na škrtící klapku, sání vzduchu (váha nebo jiný měření množství vzduchu - nevim co tenhle motor má), pak třeba čidlo otáček, a pak už nevim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po klapce jsem koukal,odpor mela plynulej a vevnitr bez oleje.Praveze potiz je v tom,ze kontrolka motoru je zhasla.Dia nwm,uvidim s cim prijde servis...Ostatni pri druhy poloze klice funguje jak ma,nabehne ABS,ventilace atd.Muj typ je alarm co blokuje diky nejaky chybe start nebo to rele startu,cerpadla tim myslim to modry,co je utopeny dole u pedalu u sloupku rizeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2feriic: to s tim alarmem neni tak úplně blbej nápad... kdysi jsem měl blokování startu připojený na cívku.... pak se jednoho dne uklepal kabel a problém byl na světě.... opravila to kabelová svorka za 10,- Kč ale to hledání stálo cca. 3000,- za hodinovou sazbu v servisu.... chci tim říct že to může bejt podobná blbost.... jde ten alarm nějakým způsobem vyřadit ??? mohl by blokovat relé palivovýho čerpadla a to by mohlo dělat tyhle kraviny....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik za zkusenost,ja na to taky sazim,nebo me jeste napada RJ ale ta by se snad tak znenadani neposrala.Jeste me napada,ze se to chcipani delo i na volnobehu za jizdy kdyz jsem tocil volantem,takze kontakt...Alarm je tam docpavanej Jablotron tusimze 321 CA a to dost krkolome do dutiny v palubce za ovladacem skonu svetel,sotva se tam vejde a tim padem se na nem mozna nalomily vodice.Proveril bych si to sam ale v tu chvili me to nenapadlo.Venku krkolome mrzlo a snezilo a po celym dni venku,jsem to znechucene odtah do servisu a vsechno jim narikal.Auto uz tam kysne skoro dva tejdny a nic,minuly tyden pry nemeli cas,premejslim,ze ho dam jinam nebo to vomrknu sam.Prijde mi to divny kdyz starter toci a cerpadlo nic,kdyby to blokoval alarm neslo by nic,nejspis zlomeny draty,tak to vidim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O vyrazeni ten typek ze servisu mluvil,zatim nic,uvidime,bud to udelaj bo to omrknu sam a kdyz na to znova neprijdu pujde to jinam,blby jenom je,ze ten typek co tam ten alarm pred lety daval je 25km daleko,no snad na nej nedojde

Ten alarm ti právě může přerušit přívod elektřiny k palivovýmu čerpadlu a pak by se to chovalo takhle... (i když si nejsem jistej jestli se alarm / imobilizér takhle smí zapojit)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odbornící prosím vás poradte.Při jízdě,při zahřátem motoru,dochází k vynechávání motoru,najednou to škubne,jako by tam nešel benzín,po přidání plynu se to rozjede,někdy to zhasne uplně,Jsem z toho uplně na nervy,na vodu v benzínu to nevypadá,nevíte co by to mohlo dělat.Děkuji za odpověď,P306 r.v-97 16/65

To se mi stávalo před měsícem taky, měl jsem špatný senzor tlaku a teploty;) Občas v tom škublo, pár krát za jízdy i chcíplo a motor jakoby neměl sílu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem se dozvedel,ze nemam autoalarm ale imobilizer i kdyz vyrobce uvadi autoalarm bez ultrazvuku.Ten ma tri okruhy pro blokovani a ty se mohou zapojit volitelne podle prani-cerpadlo,starter apod.V Patek jdu pro auto,pujde jinam.jen to napred zkusim vyradit sam snad to najdu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak děkuji všem celkově zůčastněným za pomoc ale na závadu bychom nepřišli.Byla způsobená načatou,zpuchřelou izolací motorovýho svazku,díky níž nastalo spojení vodičů a spálení tušímže vývodu 37 v ŘJ.Už to zas vrčí jak má:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Sedanek

Tak mě motor škube taky a někdy když přijíždím ke křižovatce a chci přibrzdit a přeradit motor zhasne. už mi to dělá takhle třetím rokem . Sice to nedělá stále čas od času to přestane a jede krásně myslím jsi že to může být tím kde tankují kvalitou benzínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Nazdar kluci a holky. Stal jsem se majitelem 406 1.8 81Kw rv 2000

Mám také problém s cukáním, ale není to tak hrozné že by to chcíaplo. Na volnoběh se mi hýbe ručička otáčkoměru, motor zakopává. Při pomalé jízdě na 4 tak do padesáti to cítím jak to trochu pohuštávává s autem. Už toho bylo napsáno dost, také jsem to vše přečetl. Mám nový krokáč, vyčistěnou klapu, prostříknuté všechny konektory. Může to být tou zapeklitou zapalovací rampou. Než jí začnu rozebírat a třeba opravovat, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu není někdo z Ostravy se stejným autem od kterého bych rampu vyskoušel. Dám samozřejmě všimné na cigárety. Nic nezničím a rampu před zraky majitele vrátím. Jedná se práci na pár minut. Jde mi o to že když koupím jinou tak to nemusí být tím a utratím zbytečně hromadu peněz. Dík za odpověď Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový svíčky, filtry? MAP senzor to taky dělává.

Když už to tu je, tak se taky se přidám k diskuzi o škubání.

Skoro vždycky po přeřazení z jedničky na dvojku mi auto hrozně škubne, jakoby se prudce zpomalí, a pak rozjede. Dělá to převážně dvojka, u ostatních rychlostí už to není tolik cítit, na tu dvojku je to ale skoro furt, auto mám půl roku a dvojek který pak padli krásně bych napočítal na prstech. Čím to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...