Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak vam startuje 1.9D pri -15 a vic?


brko

Recommended Posts

Hladký diesel má o trochu lepší předpoklad, než turbo, protože má větší kompresi. Jinak mají vliv tyto okolnosti:

- žhavičky

- baterka

- jestli nepadá nafta - často přisává v předehřívači nafty, v extrémních mrazech prý může přisávat i vstřikovací čerpadlo (tuto závadu jsem měl na XM)

- a pak vůle ventilů - s těmi nemám osobní zkušenost.

brko: Takže zkontroluj žhavičky a těsnost potrubí nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prave ja uz jsem vyzkousel vse (nafta,vsechny tesneni v nizkotlakem vedeni,ventily,zhavicky,baterku,predvstrik,vstriky) ,ale porad to neni to co to bylo,behem 20tkm se me to rozjebalo a uz to nemuzu dostat do stavu, aby chytal na otocku jak driv i pri minus 20. Ted jak je kolem -10 tak uz nepomaha ani poradne zhavit, proste to blafka a musim to utocit. Tohle me delavala 205ka, ale tam sem vedel ze motor neni zadna slava. Tlaky mam 25 na vsech 4. Rikal jsem si ze je to tim a jelikoz se to zmenilo behem par tisic km, tak jsem zhodil hlavu a zrepasoval, vysledek zadny,tlaky opet 25, ale to se dalo cekat, hlava byla v slusnem stavu. Ve valcich jeste stopy po honovani, rantl v miste kde nechodi kruhy minimalni, temer neznatelny. Jeste teda posledni vec, ktera me napada je, ze zhavicky sice zhavi, ale mam je tam 100tkm a kdyz sem auto kupoval, tak nebyly nove. Mam jeste nove starline od kamosa, dal jsem je tam,ale taky zadna zmena, tak nevim jestli treba od jine znacky by to pomohlo. Doted mam beru. Chtel bych opet startovat jak ostatni :( Jsem zvedavy co to bude delat jak bude pod 20

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim si ze rele je ok, po dobu zhaveni je na zhavickach pres 11v a nez rele uplne vypne tak to zhavi jeste dalsich cca 20s. Zatim do -8 pohoda jazz, pockam po zhasnuti kontrolky jeste 5s a na otocku, dnes bylo vic jak -10, startoval jsem klasicky,drzel jsem asi 2 tockya motor jenom stekal,tak jsem prestal a nazhavil jeste jednou, v takem pripade to normalne chytavalo uz perfektne,ale dnes jsem i na podruhe musel pridat plyn a drzet nez se rozbehne. Jinak teda co se mi jeste predtim zmenilo, tak kdyz jsem mel motor zahraty a nechal jsem ho odstat na nejakych 50-60st. tak jsem musel tocit vic otocek nebo po nazhaveni pockat opet 5s. Castecne jsem to vyresil pridanim predvstriku,je to o poznani lepsi, ale kdyz treba motor umyju, tak musim vrtet jak predtim. Vysvetluji si to tim, ze cast motoru schladne a vnitrek ne,vznikne nekde vule a je slaby tlak. Protoze jak zhavim fest, tak to neudela. Delala mi to i ta 205ka, takze opet bych rekl ze ty tlaky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...