brko Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Na prvni otocku nebo ho musite chvilu premlouvat? Ja musim chvilu tocit, blafka ale nechce se roztocit, nakonec ale chytne. Od lonska se toho nemuzu zbavit, predtim i pri -20 na otocku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrn0 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 já mám teda 1.9 TD... co mám novou baterku a nové žhavičky,tak to chytá na otočku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 No mam taky 1.9 td mam nejakou starou ruskou baterku(skutecne ruskou) a novy zhavicky a chytne to na 1 otáčku,ale pak to chvily blafe a ma tendenci chcipnout,ale nakonec se da prekecat a rozebehne se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Hladký diesel má o trochu lepší předpoklad, než turbo, protože má větší kompresi. Jinak mají vliv tyto okolnosti: - žhavičky - baterka - jestli nepadá nafta - často přisává v předehřívači nafty, v extrémních mrazech prý může přisávat i vstřikovací čerpadlo (tuto závadu jsem měl na XM) - a pak vůle ventilů - s těmi nemám osobní zkušenost. brko: Takže zkontroluj žhavičky a těsnost potrubí nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 pre istotu vždy na 2x nažhavím a chytí mi na brnk. Závadu by som hľadal asi najskôr v žhavičoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Mně když odešel žhavič na P309, tak mi to i v mrazu chytlo, ale musel jsem držet plyn, jinak by to chcíplo. Motor se hádal, ale po minutě se to ustálilo. Dal jsem tam žhavič z Avie a jelo se dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syrrius Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Chvíli točím s plynem pak chytne na 3 válce na cca 10sec. a pak už pohoda.... u mě to dělají kompresní tlaky na válci....chjo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 5. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 No prave ja uz jsem vyzkousel vse (nafta,vsechny tesneni v nizkotlakem vedeni,ventily,zhavicky,baterku,predvstrik,vstriky) ,ale porad to neni to co to bylo,behem 20tkm se me to rozjebalo a uz to nemuzu dostat do stavu, aby chytal na otocku jak driv i pri minus 20. Ted jak je kolem -10 tak uz nepomaha ani poradne zhavit, proste to blafka a musim to utocit. Tohle me delavala 205ka, ale tam sem vedel ze motor neni zadna slava. Tlaky mam 25 na vsech 4. Rikal jsem si ze je to tim a jelikoz se to zmenilo behem par tisic km, tak jsem zhodil hlavu a zrepasoval, vysledek zadny,tlaky opet 25, ale to se dalo cekat, hlava byla v slusnem stavu. Ve valcich jeste stopy po honovani, rantl v miste kde nechodi kruhy minimalni, temer neznatelny. Jeste teda posledni vec, ktera me napada je, ze zhavicky sice zhavi, ale mam je tam 100tkm a kdyz sem auto kupoval, tak nebyly nove. Mam jeste nove starline od kamosa, dal jsem je tam,ale taky zadna zmena, tak nevim jestli treba od jine znacky by to pomohlo. Doted mam beru. Chtel bych opet startovat jak ostatni Jsem zvedavy co to bude delat jak bude pod 20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 relé žhavenia máš ok? A ešte otázka, že keď je teplo tak ti štartuje normálne? Alebo keď je zohriaty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 5. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 myslim si ze rele je ok, po dobu zhaveni je na zhavickach pres 11v a nez rele uplne vypne tak to zhavi jeste dalsich cca 20s. Zatim do -8 pohoda jazz, pockam po zhasnuti kontrolky jeste 5s a na otocku, dnes bylo vic jak -10, startoval jsem klasicky,drzel jsem asi 2 tockya motor jenom stekal,tak jsem prestal a nazhavil jeste jednou, v takem pripade to normalne chytavalo uz perfektne,ale dnes jsem i na podruhe musel pridat plyn a drzet nez se rozbehne. Jinak teda co se mi jeste predtim zmenilo, tak kdyz jsem mel motor zahraty a nechal jsem ho odstat na nejakych 50-60st. tak jsem musel tocit vic otocek nebo po nazhaveni pockat opet 5s. Castecne jsem to vyresil pridanim predvstriku,je to o poznani lepsi, ale kdyz treba motor umyju, tak musim vrtet jak predtim. Vysvetluji si to tim, ze cast motoru schladne a vnitrek ne,vznikne nekde vule a je slaby tlak. Protoze jak zhavim fest, tak to neudela. Delala mi to i ta 205ka, takze opet bych rekl ze ty tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Ešte ma napadla nekvalitná nafta, čo sa týka zimnej, alebo upchaté sitko v nádrži, poprípade palivový filter, či? [upravil dne 5/12/10 20:14 marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Heled,dej novej palivovej filtr,šoupni kvalitni aditiva od VIF do nafty a uvidis ten rozdil,jestli to teda bude tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 5. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 no naftu mam od borca s kamionu, filtr menim pravidelne a sitko v nadrzi me vypeklo loni,ale to auto nechtelo moc jet.Zkusim jeste ty aditiva [upravil dne 5/12/2010 08:39 PM brko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Ale jedine VIF zimni,je to skoro zadarmo kdyz si vemes na jakou dobu ti to vydá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Jo a nekupovat na benzinkach,je to tam o dost drazsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Nevím, jak benzínky, ale u Štangla za 180 Kč za půl litru. Myslím, že už i v AK ho mají, cena bude podobná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.