Charlie 1 Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Chci se zeptat těch co jezdí na LPG jak jim auto po ránu v mrazech přepíná na LPG?Těd co jsou mrazy -10C mi auto přepíná někdy po 2km a někdy po 5km je to nepravidelný,a jestli by pomohlo reduktor plynu do něčeho zabalit aby se neochlazoval ,nebo před chladíč dát kartón?jak to máte vyřešený dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 mně to přepíná na LPG po pár minutách po nastartování, většinou než ometu auto od sněhu, oškrábu okna atd. tak už to běží na LPG. Ručička teploty většinou vyleze na konec toho plného bílého pole a tam někde to přepíná ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Charlie: Jsem na tom ako ty Navíc v pátek to po přepnutí na LPG jelo hrozně mizerně, tak jsem přepnul zpět na benzín a bylo to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 22. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2010 Mě to přepíná tak po 2-2,5km,podle toho jak dlouho běží na volnoběh.Přepne tak cca v 45 stupních.Spotřeba se zdá pořád stejná,ale na benzín jedu delší cestu než za tepla.Kolik máte spotřebu?Já jezdím převážně sám a mimo město od 90-120km/hod a na 63l ujedu 600km.Zdá se mi to málo km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2010 jj v zime se jede na benzin klidne tech 5km, nez to prepne, davat karton pred chladic je blbost, pac to nicemu nepomuze, v tu dobu neni jeste termostat otevreny (otvira pri 83stC) takze ten nic neurychli, baleni reduktoru do izolace asi taky nema velkej smysl idealni je nezavisle topeni, 15min pred odjezdem zapnu a startuju pak s motorem na 65stC a jedu rovnou na LPG (a mam vyhratej i interier a odmrazeny predni skla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 22. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2010 Né každý je kluk šikovný jako Ferry , ostatním nezbývá než se smířit s pozdějším přepnutí. Jinak při nedávných mrazech nastartuji a než oškrábu a ometu auto , tak většinou přepíná na plyn po ujetí pár metrů. Spotřebu v zimě snad nemá cenu řešit , je jasné že si papne víc. Jinak si vzpomínám , že na zimní období měla služební Škoda 120 L počitanou vyšší spotřebu PHM - ale to už je dávno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 22. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2010 tak jsem ted byl na garanční prohlídce LPG,tak mi snížili teplotu přepnutí na LPG z 30c na 25c a teď do -5c přepíná do půl km a jak je vic tak do 2km předtím mi to přepínalo i třeba po 6 km takže spokojenost....Ferry kolik tě přišlo předělání na nezávislý topení a jakou to má spotřebu benzínu?taky o tom začínám uvažovat,protože si auto chci nechat dokud se nerozpadné...,spotřebu v létě mám od 8.7-9.5 ted v zimě 9.5-10.5 jezdím 18km do práce a zpět,okresky a 2 města.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2010 material jsem sehnal za cca 7000 (nove komplet webasto z VW Touran + ovladaci jednotku aby slo do peugeotu - vse na Ebay) prace vlastni. Ma to zrat dle udaju asi 0.2l benzinu na cca pul hodky (presne cislo bych musel dohledat) na to ohrati staci tak 20min provozu pri teplotach -10stC, to je pak teplota motoru asi 65stC a uvnitr pekne teplo Starsi webasta se daji sehnat kolem 4-5 tis se vsim potrebnym,treba na aukro.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 u mně spotřeba 11 -12 litrů LPG není problém :-( což je dost. mám starý systém AGSystem DGI a už docela dosluhuje. Při velkých mrazech -15°C mně to přepne po několika minutách běhu na benzín, ale pak se stane, že to při tom volnoběhu na LPG začne cukat, zdechne to a jde to nastartovat jen na benzín. Na LPG to přepne třeba až po 8-10 km, když už je teplota vody 80°C. Mě to přepíná tak po 2-2,5km,podle toho jak dlouho běží na volnoběh.Přepne tak cca v 45 stupních.Spotřeba se zdá pořád stejná,ale na benzín jedu delší cestu než za tepla.Kolik máte spotřebu?Já jezdím převážně sám a mimo město od 90-120km/hod a na 63l ujedu 600km.Zdá se mi to málo km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 To Martin.holub to cukani u systemu DGi pri studenem motoru po prepnuti na LPG zpusobuje zaneseny ventil na vstupu do vyparniku, pripadne pak i usady v samotnem vyparniku (ty by se mely jednou za cas za teplat vypustit sroubem v dolni casti, byva tam docela dost takove olejovite sracky). kolik mas na tom najeto ? Ja delal repasi membran ve vyparniku po cca 110tis km a byly uz v dost mizernem stavu. Ted uz mam po 2,5 roce zase najeto 80tis, tak se pomalu chystam na dalsi cisteni a repasi. Behem te doby jsem ten vstupni ventil cistil asi 5x. Ten ceskej plyn holt neni nic moc cistyho a to mam pred tim ventilem jeste jeden filtr navic, kterej se normalne nedava. jinak ja s tim DGi jezdim taky kolem 9-11 litru (viz muj podpis) zalezi na jizdnim styl, nejmene mam rekord asi 7 a nejvic 14,5 K tomu cukani me teda jeste napada jedna vec a to moznost praskle membrany ve vstrikovaci (dochazi k tomu vetsinou tak kolem 100tis najetych km), kdy jde pres tu trhlinu nekontrolovane mnozstvi LPG a tak je vlastne porad bohata smes (i to pak vic zere) a hlavne za studena se s tim neda jet, cuka se to (motor se dusi bohatou smesi) a startuje to jen se seslapnutym plnym plynem. K repasi vstrikovace jsem tu zakladal vlakno, tak zkus pohledat EDIT zde je to vlakno [upravil dne 23/12/10 18:25 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 Ja mam LPG 1rok a 5dní a cuká to,otáčky lítaj někdy až skoro do chcípnutí.Dělá to už od instalace.Na benzín to chcípá při startu, pak už je to v pohodě.Jak to přepne na plyn ručička na otáčkoměru se úplně zblázní.Spotřeba 11l jak v létě tak v zimě taky není moc nízká a to jezdím mimo město a sám.Nevím už co stím.27.12 jedu na kontrolu,tak se uvidí.Jde nějak zjistit co mám za systém?Vím že AG,ale jaký to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 23. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 to jsis nechal montovat nebo koupil s autem?,jestli už bylo v autě tak má možná nalítano hafo km a čeká tě repase vstřikovačů a membrán a nový filtry a seštelování a zkalibrování lpg tak si můžeš přípravit tak 1500-3000kč podle toho kdo ti to bude dělat a jáký tam máš vstřiky... já mám třeba tyhle vstřikovače a repas jednoho cca 150kč s prací,vymění se celý vnitřek,pří výměně filtrů plynné a kapalné fáza LPG každých 10000km životnost 150000km vyzkoušeno!! [upravil dne 23/12/10 18:08 Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 Systém je nový.Nechal jsem ho montovat v TC101.Vstřikovač označení E4-67R 01 0112.To je psaný v tech papírech co se tam dělaj záznamy kontrol. Jinak cvakaj,že je to slyšet až do auta [upravil dne 23/12/10 19:11 MARPEC] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 23. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 to mě taky cvakají...,to by ti měli seštelovat aby to chodilo jak má!jinak to je firma na 2 věci....namontovat shrábnout peníze a víckrát se tady neukazuj!!!,kdyby mi to takhle chodilo tak bych jim to omlátil o hlavu..na kolik tě to vyšlo? .nepadá Vám ručička palivoměru?i když máte benzínu plnou nádrž? [upravil dne 23/12/10 18:24 Charlie 1] [upravil dne 23/12/10 18:24 Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 Jinak v mrazu,mám co dělat než se motor pořádně zahřeje,přesouvat nohu z brzdy na plyn při přibližování ke křižovatce,aby auto nechcíplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 Joo,to bych taky rád věděl ,ale benzín v nádrži mám tak za 500kč,takže nevím.Zkoušel jsem natankovat i víc,jestli to není tím,že je ho tam málo.Řek bych,že je ale v pohodě.Na benzín je to v pohodě,teda až na to první chcípnutí.Přepne na plyn a konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARPEC Odesláno 23. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2010 Takový tam mám,ale to asi nikdo nepozná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.