Zdeněk - Peugeot 309 GTI Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Zdravím, mám prozbu, nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám Mi 16 a trápí mě volnoběh, skoro pořád se drží na 2000ot/min. Občas spadne na 1000ot/min, jakmile to prošlápnu tak je opět vysokej. Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu posléze i odpojit, kontroloval jsem veškeré sací hadice, vše vpořádku, vpořádku je i hadice od posilovače. Osobně si myslím, že by to mohl bejt regulační volnoběžnej ventil, ale nemám možnost ho prohodit, abych ho vyloučil, chtěl bych vás poprosit o radu popř, jestli by někdo tento ventil prodal za rozumnou cenu. děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Z osobní zkušenosti ti mohu říci že to volnoběžný ventil být nemusí.Dělá to 306tka přítelkyně a prvně jsem šel po tomto ventilu a po hadičkách. nakonec jsem zkoušel měnit všechny čidla až po řj. A pořád zlobí. Nezbyde ti nic jiného než zkoušet měnit případně proměřovat hodnoty na všem co jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Zdenku ten ventil ide aj rozobrat ja som mal presne tvoj problem a nedalo sa to nijak ukocirovat. ked som ho rozobral bol zaseknuty a pootvoreny skoro na mazimum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk - Peugeot 309 GTI Odesláno 9. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 Děkuju za příspěvky, nakonec to bylo vadné teplotní čidlo, to s tima dvěma vývody, slouží pro informovanost pro řídící jednotku .. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.