honza-v Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Ahoj, nevíte někdo jak velkej je problém vyndat turbo na 2.0HDi 79kw..Myslím že po 230tis. km by bylo dobrý vyčistit...ale servis nebo výměnu jsem zatím neřešil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek P 307 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Ahoj honza-v, turbo je buď dobrý, nebo špatný. Nějaké čištění sám nezvládneš a je zbytečný. Není to turbo z octávie kde se ucpává naklápění lopatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-v Odesláno 5. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Díky, nevím jak je na tom, ale jede zatím dobře, jen ten olej okolo...no asi jen napovrchu,olej se nestráci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 3. leden 2011 Sdílet Odesláno 3. leden 2011 Mam otazku.. niektore auta co som si vsimol resp. pocul tak ked sa rozbiehaju a zapina im turbo tak pocuta take svistanie.... ako u octavky... na mojom P.. to nejak nieje pocut.. neviete preco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek P 307 Odesláno 3. leden 2011 Sdílet Odesláno 3. leden 2011 Dobré turbo nevydává skoro žádné svistanie. Naopak tento zvuk co popisuješ označuje značné opotřebení a blíží se jeho repase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 no hej ale pocul som to aj na novom R kangoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin307 Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Když jsem měl Octavii I , tak mi také hvízdalo turbo a pak jsem zjistil že byla povolená hadice na výstupu turba, dotáhl jsem jí a přestalo to. Teď u pažouta mi to taky hvízdá, ale k turbu je pěkně špatnej přístup na kontrolu hadic, takže to nějak neřeším. Zatím šlape jak má, tak se do toho nechci vrtat. I když se mi zdá že Oktávka II 1,9TDI 77kW služební má daleko větší tah při sepnutí turba než můj 2,0HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 no vsak aj moje je kusok take lenive.. a neviem co spravit aby nebolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vochy Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 motory TDI jsou lepší naž HDI! Sám mám 2.0HDI 79kw a taky jsem od toho čekal víc!!Kolega v práci má Passata 1.9TDI 85kw a jak tomu to jede je neskutečny!Vůbec bych se s ním nemohl rovnat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-v Odesláno 4. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2011 no nevim, já mám 79kw v mém SW a kámoš v golfu 85kw TDi mi moc neodjížděl a to turbo má 228tis najeto :-( mám Fapoff:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 motory TDI jsou lepší naž HDI! Sám mám 2.0HDI 79kw a taky jsem od toho čekal víc!!Kolega v práci má Passata 1.9TDI 85kw a jak tomu to jede je neskutečny!Vůbec bych se s ním nemohl rovnat! jestli ona nebude někde chybička... mám EGR off, FAP off ( to stará TDI nemají vůbec, až od novějších ročníků )kolega má 74kw PD v OII a neujede ( já jemu tedy taky ne... ) a to má SW docela váhový handycap. co uznávám je to, že se starým TDI se nechá jet víc na spotřebu, novější TDI CR už jsou Commonraily se vším všudy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.