Jump to content

Turbo repas


honza-v
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Když jsem měl Octavii I , tak mi také hvízdalo turbo a pak jsem zjistil že byla povolená hadice na výstupu turba, dotáhl jsem jí a přestalo to. Teď u pažouta mi to taky hvízdá, ale k turbu je pěkně špatnej přístup na kontrolu hadic, takže to nějak neřeším. Zatím šlape jak má, tak se do toho nechci vrtat. I když se mi zdá že Oktávka II 1,9TDI 77kW služební má daleko větší tah při sepnutí turba než můj 2,0HDi

Link to comment
Share on other sites

motory TDI jsou lepší naž HDI! Sám mám 2.0HDI 79kw a taky jsem od toho čekal víc!!Kolega v práci má Passata 1.9TDI 85kw a jak tomu to jede je neskutečny!Vůbec bych se s ním nemohl rovnat!

jestli ona nebude někde chybička... mám EGR off, FAP off ( to stará TDI nemají vůbec, až od novějších ročníků )kolega má 74kw PD v OII a neujede ( já jemu tedy taky ne... ) a to má SW docela váhový handycap.

co uznávám je to, že se starým TDI se nechá jet víc na spotřebu, novější TDI CR už jsou Commonraily se vším všudy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...