gl@@@n Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Minulí rok se stalo že jsem jel zasekl se plyn otáčky vylítli a měrkou vylítnul olej a drblo se to na klikovce.Byl venku celej motor.Letos mi to dělá znova a už nevim co stim.Děje se to když je motor zahřátej cca 10km a venku mrzne.Vůbec se stim nedá jet.nevíte co stim???? 1.8 16V 85kw [upravil dne 4/12/10 11:21 gl@@@n] [upravil dne 4/12/10 11:22 gl@@@n] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Něco zamrzlo? Zkus se projet mnohem dál, aby se všechno prohřálo a odmrazilo. Nemáš jenom zamrzlý lanko plynu? Ten olej tekoucí z měrky dělá náká zamrzlá ucpaná olejová hadice, třeba odvzdušnění kliky. To se stane v zimě, když jezdíš na krátký vzdálenosti a nestačí se prohřát motor. [upravil dne 4/12/10 13:33 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DVORY02 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 to se mi několikrát stalo taky ale u 3.0 V6 ... při plným plynu se pedál zaseknul..až při vykvaltování a vypnutí zapalování se vrátil z5...taky nikdo netušil čím to mohlo být.. lanko nikde po cestě nevypadalo že by bylo někde zamrzlé... taky to bylo jen přes zimu..pak už bylo vše zase OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gl@@@n Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 jezdim jen na krátké vzdálenosti to je pravda.lanko nezamrzá zkoušel jsem to,a klapka sání je zanešená takovou bílou mazlavou emulzí,ale chodí bez nějakýho zasekávaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Ta emulze je v zime kdyz malo jezdis normalni. Nemohla ta emulze zmrznout a zablokovat klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Takze mas tam proste led v odparovani kliky. Kup nove hadice pro odparovani olejovych par z klikove skrine smerem k sani. Pak bych rekl ze mas elektrickou klapku plynu a jednoduse se zasekne(zamrzne). Kdyz nechas auto bezet na volnobeh dlouho u baraku tak by to teoreticky mohlo pomoct. Stoprocentni jistotu budes mit kdyz to vymenis a klapku nechas poradne vycistit a pohyblive casti namaznout vazelinou. [upravil dne 4/12/10 17:53 straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gl@@@n Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 To nevim?nějak bych tomu něvěřil je tam silné péro a hlavně se to děje až po ujetí tak 10 km.Tet poslední dobou jsem to kontroloval a čistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Presne tak.Az po nekolika kilometrech. Po nastartovani vznikne teplo. Teplo se pri minusovych teplotach a vlhku meni na paru a vodu. Po ceste se meni na led a ten ucpe-zasekne pohyblive mechanizmy,pripadne prutok vzduchu. Odfuk z bloku motoru nema kam jit a proto vylitne olej ven kudy mu to jde nejlip-nalejvak oleje,merka oleje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gl@@@n Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Já děkuji za rady!hned se do toho pustim v pondělí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gl@@@n Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Ale já mam lanko ke klapce sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupák Odesláno 10. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2010 Pokud máš lanko, zkusil bych se opravdu zaměřit na to, jestli v něm není voda, která ti pak za jízdy v nějakém místě, kde na něj fouká a tudíž se víc ochlazuje, zamrzne. Chce to rozehřát a prostříkat bovden nějakým mazacím přípravkem odpuzujícím vlhkost. Mně takhle kdysi na 405 zamrzl náhon tachometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2010 Tam proste zamrzne klapka. Namazat klapku poradne. Jestli zamrza lanko,to preci zjistis podle nohy ne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomiss Odesláno 24. únor 2015 Sdílet Odesláno 24. únor 2015 (upraveno) Ja pridam svuj pribeh, treba to nejak nekomu pomuze. Letos jsem se uz 2x potykal se zaseknutym pedalem. 1. pripad se stal, kdyz vice mrzlo. Za jizdy pri uvolneni plynoveho pedalu (nebyl seslapnuty moc, ale stejne hodne blbej pocit) auto dal tahlo, tak jsem zkousel pribrzdit a po uvolneni brzdy problem ustal. Po chvilce stejny problem a stejne i vyreseny. Pak uz nic. Tak me samozrejme napadlo, jestli nezamrzlo lanko. No a odpoledne jsem se vydal do servisu. Mechanik tahal za lanko, dival se co se deje pri seslapnuti pedalu, kroutil hlavou... pak se me zeptal, jestli tam nemam koberec. :-D Koberec byl lehce shrnuty, ale hlavni problem byl, ze se uvolnil samotny pedal. :-D Takze se musel v kombinaci s vyhrnutym kobercem nejak pricit. Tak jsem ze sebe udelal vola, pedal nacvakl zpatly a s podekovanim odjel. :-D Minuly tyden situace nastala znovu, ale tady uz me to desilo vic. Stalo se to v obci, kdyz mi byl na zadeli povesenej kamion (bezp. vzdalenost resit nebudu). Tak jsem zacal lehounce tukat do brzdovyho pedalu abych se dal nerozjizdel (byl to navic mereny usek), a doufal, ze kamion uvidi blikani brzdovych svetel a dojde mu, ze neco neni ok a ze si da odstup. Nestalo se, a jeste si najel do stredu silnice, abych videl svetlo v levem zrcatku (ve zpetnem jsem svetla videt nemohl ani nahodou, jak byl blizko), a zacal me problikavat dalkovyma. Asi myslel, ze mu delam naschvaly, cemuz se ani moc nedivim - ja bych si to myslel taky... jeste jsem probliknul mlhovku - nic. No co ted, konec obce se blizil a to byla take posledni relativne bezpecna moznost, jak auto zkusit odstavit na krajnici. Tak jet dal, nebo zkusit zastavit a doufat, ze me nenarve nechapajici a nebezpene blizko jedouci kamion. Nohama jsem tedy odsunul koberec a pribrzdil si o par km/h na ziskani casu (opet chudak kamion, 100% si musel myslet, ze mu to delam naschval - nicmene uz alespon zpomalil a mel odstup), a zacal stourat nohou kolem plynu. Samozrejme pedal venku, tak jsem ho odkopl stranou a mohl pokracovat, byt bez pedalu. Kdo videl, co je pod plastovym pedalem, tak vi, ze se da v pohode jet, a pres silne zimni podrazky bot to ani neni moc znat. :-D Akorat jsem se zapomel nejak omluvit kamionakovi, ale ted si rikam, ze by jakykoliv pokus o omluvu asi stejne bral jako dalsi provokaci, protoze byl konec obce a ja uz se rozjizdel na nasledujici kopec... Tak pro nove prichozi do tematu, ujistete se, zda-li nemate podobny problem. Dnes jsem zjistil, ze se to muselo uvolnit pri vystupovani, kdy jsem opet spickou boty zachytil o pedal, a ten se tak predtim mohl vycvaknout. Nyni jsem uz samozrejme poradne zkontroloval vsechny pedaly. Tyto dve prihody me naucily, obzvlast ta druha, kde jsem mel bobky i kvuli tomu kamionu. Ted uz koberec a pedaly kontroluji pravidelne. :-) Upraveno 24. únor 2015 uživatelem Tomiss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 24. únor 2015 Sdílet Odesláno 24. únor 2015 Pěkný čtení jen chybí co za auto motor,kdyby jsi měl v podpise lépe by se odpovídalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomiss Odesláno 24. únor 2015 Sdílet Odesláno 24. únor 2015 (upraveno) Doplněno. :-) Ještě se omlouvám za chybějící diakritiku, popř. hrubky v mém předchozím povídání se omlouvám - psal jsem z mobilu. Ještě dodám, že až se oteplí, tak ten pedál tam zkusím nějak pojistit lepidlem (v těchto teplotách jen těžko něco chytne), protože ten minulý týden mám před očima pořád. Pár vteřin přede mnou také jela další auta, ale ta Scania mě straší doteď. Odpadnout mi takhle brzdový pedál, tak to hodím na krajnici a samozřejmě dál nejedu, to už by bylo o hu*u (vysmeknutí z pod boty atd.). Ale s tou zakroucenou tyčkou se těch 8km dojelo fakt v pohodě. Upraveno 24. únor 2015 uživatelem Tomiss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.