Jump to content

trasenie remenice na volnobehu.


jk.jajo
 Share

Recommended Posts

Zdravím ,potrebujem poradit na volnobehu mi trasie napínaciu kladku a klinový remen. na spodnej strane akoby bol volný a trhalo ho <raz napnutý raz volný>.Kladka ,remenica ,alternátor,kompresor idú hladko....tak neviem..stretol sa s týmto niekto??? motor je o dost hlučnejší.Bez remeňa ide OK.Ďakujem:myslim

Link to comment
Share on other sites

U tebe to bude asi tlumič torzního kmitu. Je to spodní řemenice na klice. Koukal jsem do service boxu a nenašel jsem u žádného modelu volnoběžku alternátoru. :bojim Guma v řemenici se začne časem odpařovat, odlepovat a začne trochu házet. Po čase dojde k úplněmu utržení a polezou z toho takové zvuky které tě nenechají dále jezdit. Cena řemenice okolo 3000kč. :papa

Link to comment
Share on other sites

U tebe to bude asi tlumič torzního kmitu. Je to spodní řemenice na klice. Koukal jsem do service boxu a nenašel jsem u žádného modelu volnoběžku alternátoru. :bojim Guma v řemenici se začne časem odpařovat, odlepovat a začne trochu házet. Po čase dojde k úplněmu utržení a polezou z toho takové zvuky které tě nenechají dále jezdit. Cena řemenice okolo 3000kč. :papa

nakoniec som riešenie našiel Tuhttp://www.peugeot-club.com/topic/58738-drnceni-v-motoru/ ale aj tak dík:super

Link to comment
Share on other sites

U tebe to bude asi tlumič torzního kmitu. Je to spodní řemenice na klice. Koukal jsem do service boxu a nenašel jsem u žádného modelu volnoběžku alternátoru. :bojim Guma v řemenici se začne časem odpařovat, odlepovat a začne trochu házet. Po čase dojde k úplněmu utržení a polezou z toho takové zvuky které tě nenechají dále jezdit. Cena řemenice okolo 3000kč. :papa

nakoniec som riešenie našiel Tu ale aj tak dík:super

Link to comment
Share on other sites

Dnes som zobral môjho tátoša do servisu.Pred tromi mesiacmi som musel meniť napínaciu kladku,lebo sa vplyvom extrémneho kmitania deformovala.Odstránil sa dôsledok,nie príčina.Nová kladka pomohla iba na chvíľu.Príčinu mi potvrdili dnes- zadretá voľnobežka alternátora. Je to vlastne súčasť remenice nasadenej na oske alternátora a funguje ako na bežnom bicykli. Pri náhlom poklese otáčok motora ( napr. pri preraďovaní ) otáčky rotora alternátora sa znižujú \" dobehom\", zotrvačnosťou, až kým sa nevyrovnajú s rýchlosťou posunu hnacieho remeňa.

Takže cez víkend budem chodiť pešobusom a môžem si aj vypiť na oslavu môjho životného jubilea. :aut

V pondelok dám vedieť, ako ďaleko som zahodil zadretú voľnobežku. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

zdravím Mám problém z remenicou na kompresore. Potreboval by som obisť kompresor tym že dám kratší klinovy remeň skušal to niekto? Potreboval by som VIN čislo auta Peugeot 307SW 1.6 16 benzin 80kW 2003 rok. bez klimy aby som vedel aky tip remeňa mam dať. Nemusi byť sw lebo sw majú všetky klimu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...