Topka Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Pls jak je správně nandanej řemen přes ty všechny rolny? Hledám to tu jak ........ a nemůžu to najít. Kdyby byl nějakej obrázek tak bych to strašně rád viděl abych ho mohl nasadit-. Díky moc [upravil dne 2/12/10 17:04 Topka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 2. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Nebo nemáte někdo foto vyndanýho motoru aby šlo vidět na řemen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Co tam máš, Klimu a servo, nebo jen servo?? A nebo myslíš rozvodovej řemen? Dej sem VIN Tady maš schema rozvodů 2,0 HDI [upravil dne 2/12/10 19:36 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Nebo nemáte někdo foto vyndanýho motoru aby šlo vidět na řemen? Jak se správně šponuje víš? [upravil dne 2/12/10 21:35 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Potřebuju klínový řemen a ma to klimu i servo jo a díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Asi ti nerozumím, na tom mobrázku co jsem dával je servo i klima, takže je to ono, nebo ti jde o délku řemenu? Ta má být 1750 ( resp. 1748 ) mm. Před nasazením velmi pečlivě očisti řemenice bývají místy rezavé a zanesené zbytky gumy a prachu. Hlavní řemenici můžeš očistit po nastartování se sundaným řemenem třeba šroubovákem, ale pozor ať tam nenecháš ruku. [upravil dne 4/12/10 10:08 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Díky já to tam zkusim dát. Šponovat by se to mělo tou vrchní kladkou,né. Jenže já tam mám jiný servo a jde tam hodně ztuha tak snad mi to vyjde. Jinak jestli někdo nevíte o servu na 406 Hdi tak dejte vědet za kolik atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Servo seženeš tady v inzerci , nebo na Aukru nebo na vrakáči... Ta horní kladka je jen automatický napínák. dáš na ní klíč nahneš jí. Tím povolíš řemen, vše očistíš, odmastíš a stejným způsobem nasadíš nový. Na tom napínáku jsou nahoře takový dírky a vedle jsou z jedné strany 2 a z druhé jedna drážka. Pokud je ta jedna někde mezi těma 2 tak je to OK. Poku ož se blíží k té zadnější tak je to málo. Napíná se to to spodní kladnou ( je excentrická ), povolíš ji imbusem a pootočíš malou golou nasazenou do toho čtyřhranu. Celý se to dá udělat i zhora, ale apoň si oddělej kastlík s ŘJ. [upravil dne 4/12/10 10:17 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Jinak přesný postup je takový, že to kladku odklopíš od sebe zajistíš to přes ty dírky ( stačí hřebík 3mm ) Pak jde řemen snadno dolů i zpět. Když to pak napínáš tak to děláš tak, že zajistíš stejným hřebíkem, ale v té 2. poloze. Správné napnutí je takové, že ti ten hřebík půjde volně vytáhnout. Na vobrázku máš ten napínák - v téhle poloze je to zajištěné pro manipulaci s řemenem, ta 2. dírka je pro následné napnutí. [upravil dne 4/12/10 10:25 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Supr díky musim to dělat celý zhora nemám rampu a válet se ve sněhu nechci. Tak snad to vyjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Takhle, rampu nepotřebuješ i kdybys chtěl lepší přístup. Stačí hever vyndáš kolo, vycvakneš ty 3 platový čudlíky od podběhu a 3 šrouby vpravo pod nárazníkem + jeden společný pro kryt motoru a máš to krásně před sebou. Pokud budeš muset napínat tak je k tomu mnohem lepší přístup. Spodní kryt motoru sundávat nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 4. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2010 Ani nesundám protože už ho nemám holt kalamita je věc. Serval jsem to cely ve sněhu takže se mi dostal led na kladku a klínák sjel jak po másle takže budu muset sehnat i kryty. Byla to supr jízda připadal jsem si jak rolba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 Chlapi chtěl bych se vás zeptat zda se dá sehnat pouze ta kladka z napínáku. Ten funguje dobře jen ta kladka je holt naprd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 Jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 To jo znamená že dá? Tak kde a za kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 Hledej OEM kód: F236662, U372, 9631847480, 5751.76, 96 318 474, 575176, 96318474 , ceny jsou tak 700-900 v Kelly, AutoBenex, Elit.... Myslím ceny bez slevy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 Jenom upozorňuju, že celej napínánk stojí nez slevy 1440,- a třeba v mém případě i když vypadal úplně OK byl vymačkanej a pohyboval se, po výměně drží jak přibitý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 Zdarec, tak jsem koupil kladku dle OEM kodu a mám problém. Je od vírobce INA balená jako febi.Šroub ma však pravotočivej závit a ne levtočivej jak u puvodní a nejde z kladky jakobi vindat vadí tomu distanční podložka. Chci se jen zeptat jestli to takhle někdo kupoval a má s tím zkušenosti přes tu podložku není vidět zda je vnitřní průměr stejný jak u původní a proto jsem nechtěl podložku nějak ničit abych to mohl kdyžtak vrátit. Dělal to tak někdo? Jinak přidám ještě foto puvodní a nové pro představu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 kterou kladku? Napínací? Nebo tu vodící co je na tom aut. napínáku? Nějak nechápu proč by tam měl být opačný závit, ale každopádně ten šroub je tam jen vložený tak tam dej ten původní, tedy pokud všechny rozměry souhlasí... [upravil dne 23/8/11 20:36 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.