Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klínový řemen 406 poradte prosim


Topka

Recommended Posts

Asi ti nerozumím, na tom mobrázku co jsem dával je servo i klima, takže je to ono, nebo ti jde o délku řemenu? Ta má být 1750 ( resp. 1748 ) mm.

Před nasazením velmi pečlivě očisti řemenice bývají místy rezavé a zanesené zbytky gumy a prachu. Hlavní řemenici můžeš očistit po nastartování se sundaným řemenem třeba šroubovákem, ale pozor ať tam nenecháš ruku.

[upravil dne 4/12/10 10:08 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servo seženeš tady v inzerci , nebo na Aukru nebo na vrakáči...

Ta horní kladka je jen automatický napínák. dáš na ní klíč nahneš jí. Tím povolíš řemen, vše očistíš, odmastíš a stejným způsobem nasadíš nový. Na tom napínáku jsou nahoře takový dírky a vedle jsou z jedné strany 2 a z druhé jedna drážka. Pokud je ta jedna někde mezi těma 2 tak je to OK. Poku ož se blíží k té zadnější tak je to málo. Napíná se to to spodní kladnou ( je excentrická ), povolíš ji imbusem a pootočíš malou golou nasazenou do toho čtyřhranu. Celý se to dá udělat i zhora, ale apoň si oddělej kastlík s ŘJ.

[upravil dne 4/12/10 10:17 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak přesný postup je takový, že to kladku odklopíš od sebe zajistíš to přes ty dírky ( stačí hřebík 3mm ) Pak jde řemen snadno dolů i zpět. Když to pak napínáš tak to děláš tak, že zajistíš stejným hřebíkem, ale v té 2. poloze. Správné napnutí je takové, že ti ten hřebík půjde volně vytáhnout.

Na vobrázku máš ten napínák - v téhle poloze je to zajištěné pro manipulaci s řemenem, ta 2. dírka je pro následné napnutí.

post-25417-14109613887784_thumb.jpg

[upravil dne 4/12/10 10:25 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle, rampu nepotřebuješ i kdybys chtěl lepší přístup. Stačí hever vyndáš kolo, vycvakneš ty 3 platový čudlíky od podběhu a 3 šrouby vpravo pod nárazníkem + jeden společný pro kryt motoru a máš to krásně před sebou. Pokud budeš muset napínat tak je k tomu mnohem lepší přístup. Spodní kryt motoru sundávat nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...
  • O 2 týdny později...

Zdarec, tak jsem koupil kladku dle OEM kodu a mám problém. Je od vírobce INA balená jako febi.Šroub ma však pravotočivej závit a ne levtočivej jak u puvodní a nejde z kladky jakobi vindat vadí tomu distanční podložka. Chci se jen zeptat jestli to takhle někdo kupoval a má s tím zkušenosti přes tu podložku není vidět zda je vnitřní průměr stejný jak u původní a proto jsem nechtěl podložku nějak ničit abych to mohl kdyžtak vrátit. Dělal to tak někdo? Jinak přidám ještě foto puvodní a nové pro představu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kterou kladku? Napínací? Nebo tu vodící co je na tom aut. napínáku? Nějak nechápu proč by tam měl být opačný závit, ale každopádně ten šroub je tam jen vložený tak tam dej ten původní, tedy pokud všechny rozměry souhlasí...

[upravil dne 23/8/11 20:36 od koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...