Kocure Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Zdravim, na P307 mi zamrza rucna brzda.Volal som do servisu a tam mi povedali za musia vymenit vsetky lanka a bude to stat okolo 130€!ta cena sa mi zda prehnana,viete mi niekto poradit ci ba sa to nedalo urobit nejako svojpomocne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Na SW a Breaku je to podla mna uplne standardna vec. Proste to konstrukteri blbo vyriesili a dostava sa tam voda. Podla mna moc nepomoze ani vymena lanovodov. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 V zimě ruční brzdu nepoužívám, kromě, když potřebuji lépe projet zatáčku či jen tak si zablbnout=zasmykovat. Jinak už v autoškole nás užili, že v zimě se ruční brzda nepoužívá a stojí se (parkuje se) se zařazenou rychlostí. Pokud to máš zamrznuté, tak jeli možnost, tak použít fén na vlasy nebo horkovzdušnou pistoly, vlest pod auto a rozmrazovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 ... bude to stat okolo 130€!....da sa to nedalo urobit nejako svojpomocne? Dá sa to urobiť svojpomocne a cena? V Autokelly kúpiš lanko ATE za 30 € Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dyno Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 i me zustava viset :-) musim naucit zenu aby za to v zime natahala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIKÍSEK2 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 jo tady to PEUGEOT těžce posral:grr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdevon0 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 v sobotu se mi stalo to samé...zasněžilo...voda zatekla a pomalu sem se ani nerozjel..tak sem to jaksi rozhýbal...od té doby jsem ručku nezatahoval.až dneska ve městě na 2 hod..a znovu zaseklá..tak sem se nasral,že tak jezdit nemožu...jak sem byl v servisu tak sem se na to ptal,že se tam musí vyměnit lanka a pořádně namazat,aby to odpuzovalo vodu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 je to rok co rok stejné, nezatahovat ručku a v případě nutnosti auto podložit klínem, který si na zimu dám do kufru, jak jednoduché... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdevon0 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 to abych v případě parkování v kopci vozil sebou spolujezdce,aby mi tam hned šoupl klín Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 to abych v případě parkování v kopci vozil sebou spolujezdce,aby mi tam hned šoupl klín to snad nebude nutné, je jednodušší zajistit klínem, než řešit v mrazu nepojízdný vůz z důvodu zamrzlé ručky--je to můj osobní názor a nikomu ho nehodlám vnucovat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdevon0 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 já ti taky nic nevyčítám...jen to není trvalé řešení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mentoni Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 nooo mne to taktiez okamzite zamrzne takze rucnu nepouzivam vobec lebo ked mrzne a zatiahnem ju tak okamzite za sekundu to primrzne a nejde odlepit az v teple.... Ale je jeden velky problem ze ked parkujem na kopci tak auto sa stale posuva na zaradenej rychlosti.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 \"Ale je jeden velky problem ze ked parkujem na kopci tak auto sa stale posuva na zaradenej rychlosti....\" Na to je ten klin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Nechcem chvalit svoje ale na toto je najlepsi automat. Tam sa nemoze stat, ze by auto \"odskakalo\". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 áno, automaty tento problém nepoznajú. Tento rok som zatiahol ručnú iba raz, teda ani nie ja ale technik na STK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkapp Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 taky my to pořád zamzalo, tak jsem se naštval vytahl jsem je ven ponořil do ostré chadící kapaliny a už rok je to ok a nestojí mě to nic a chodí to. Těm lanům nic není jsou poměrně kvalitní. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
igor4 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Mne taktiez zamrzala jedna strana. Vyriesil som to vymenou oboch lank. Na jednom bol poruseny bounden a prave v tom mieste mi to zamrzalo. Vymena ma vysla aj s robotou na 65 eur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buboman1 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 aj mne sa stalo ze mi zamrzla.tak ako tu uz bolo napisane,jednoducho ju v zime nepouzivam.....a nemyslim ze je to chyba iba peugeotu.....mnohi znami maju taky isty problem aj na inych znackach aut...a keby su zle lanka myslim ze by to robilo problem aj za tepleho pocasia....to chce asi niekto iba zarobit.....moj nazor:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 ta výměna je taky dočasná na nových lanovodech je sice nakonci ta guma aby se dovnitř nedostala voda ale po par letech stejně upadne, já to řešim tak že dám auto do garáže aby to rozmrzlo odpojim od brzdiče aby vyteklo to co roztaje a stříkačkou tam nacpu olej a nakonec vazelínu je to práce na deset minut když se nemusí čekat až to rozmrzne, nestojí mě to nic a celou zimu můžu používat ručku bez problémů Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogi sw Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Taky přes zimu nepoužívám ruční brzdu pokud to není nutné a nechávám zařazenou 1 nebo R měl jsem Felicii, v praci jezdim z Fabií a z Octavkou a u všech to je stejný jednou mi tak přimrzlo obložení v bubnech, že jsem myslel že to urvu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.