Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

podvozok- odskakovanie


James007

Recommended Posts

  • O 11 měsíců později...

Tak chlapi, moja skúsenosť, bol som minulý týždeň na teste tlmičov, hoci auto neodskakovalo, mal som to však zadara. Mechanik na PC nič nenastavil, len som mal kolesami zastať na tých podložkách. Spustil test, predná náprava 54 a 48 percent, potom som sa postavil zadnými a 39 a 31 percent.

Objednal som teda nové tlmiče BILSTEIN a vymenil. Pocitovo auto drží ešte lepšie v zákrutách aj pri nerovnostiach. Ale hodili sme to na test tlmičov, zase nič nenastavovali na PC a predná náprava 74 ku 69 a zadná náprava 48 ku 47

Mám tie tlmiče reklamovať? Najazdených mám 130000. Uloženia a pružiny som nemenil, vyzerali ako nové a tie by teoreticky nemali mať s tým testom nič spoločné, či???

[upravil dne 2/11/11 18:52 od patko79]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pružiny a uloženia nie, skôr čapy a silentbloky. Je mi čudné, že na testeri nič nenastavoval, minimálne hmotnosť je tam dôležitá.

Neviem, možno si to auto váži automaticky, čapy som skontroloval paisrom sám, silentbloky vyzuálne OK

Dal som za tie tlmiče 400€ aj s 20 percentnou zľavou, bo u nich nakupujem častejšie a výsledok ma teda dorazil

[upravil dne 2/11/11 19:57 od patko79]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, jestli nemáte ten problém, jako já dlouho na 607. Zadní náprava tam mění sbíhavost podle zatížení a seřizování se musí provádět ve dvou různých výškách, různými seřizovacími prvky (a ve třetí výšce se kontroluje).

Bohužel to nikdo na běžné geometrii neví a seřídí to blbě.

Předpokládám, že na 407 je víceprvková zadní náprava, podobně jak na 406 (tam se musí seřizovat v jedné přesně definované výšce), anebo na 607 (dvě výšky, jak jsem psal).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnou zkušenost se svojí 407SW a jsem z jízdních vlastností celkem nešťastný. Zdá se mi, že auto nejen odskakuje v zatáčkách na nerovnostech, ale že i plave při zatáčení.

Geo jsem nechával dělal několikrát v různých servisech. Celkem mě zarazilo, že každsý servis měl nepatrně odlišný data. Myslím si, že geo v referenční výšce nedělal nikdo. Jsem laik. Jak se zabezpečuje měření v dalé výšce? Ještě se zeptám estate je myšleno jako SW?

Vážně uvažuji o výměně tlumičů a pružin. Doporučíte mi nějakou kvalitní značku. Koukal jsem po netu a našel jsem mimo jiné sportovní tlumiče Koni FSD.

Mám najeto skoro 200 tisíc. Co doporučujete ještě zkontrolvat nebo vyměnit? čepy jsou měněný.

Díky za názory a podněty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"nepatrně odlišný data\" - to je to, co mě štve. Člověk tam řádně zaplatí a odvedená práce je nanic.

Měření v dané výšce se zabezpečuje stažením řemeny, šroubovacími přípravky, případně přizdvižením auta (zvedák geometrie bývá dělaný tak, že se zvedají celé plošiny, ale mohou povyjet i sloupky a zvednout auto nad plošiny).

Můžeš tam naložit zátěž - připravit si to doma a na geometrii přijet \"jakoby nic\".

U mně na 607 se špatné seřízení projevovalo odskakováním do strany když jedno kolo najelo na kanál, ale hlavně tuhým pérováním - náprava byla \"našponovaná\".

[upravil dne 3.11.2011 08:34 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A

Mám podobnou zkušenost se svojí 407SW a jsem z jízdních vlastností celkem nešťastný. Zdá se mi, že auto nejen odskakuje v zatáčkách na nerovnostech, ale že i plave při zatáčení.

Geo jsem nechával dělal několikrát v různých servisech. Celkem mě zarazilo, že každsý servis měl nepatrně odlišný data. Myslím si, že geo v referenční výšce nedělal nikdo. Jsem laik. Jak se zabezpečuje měření v dalé výšce? Ještě se zeptám estate je myšleno jako SW?

Vážně uvažuji o výměně tlumičů a pružin. Doporučíte mi nějakou kvalitní značku. Koukal jsem po netu a našel jsem mimo jiné sportovní tlumiče Koni FSD.

Mám najeto skoro 200 tisíc. Co doporučujete ještě zkontrolvat nebo vyměnit? čepy jsou měněný.

Díky za názory a podněty.

Mno aby si nedopadol ako ja

Tak chlapi, moja skúsenosť, bol som minulý týždeň na teste tlmičov, hoci auto neodskakovalo, mal som to však zadara. Mechanik na PC nič nenastavil, len som mal kolesami zastať na tých podložkách. Spustil test, predná náprava 54 a 48 percent, potom som sa postavil zadnými a 39 a 31 percent.

Objednal som teda nové tlmiče BILSTEIN a vymenil. Pocitovo auto drží ešte lepšie v zákrutách aj pri nerovnostiach. Ale hodili sme to na test tlmičov, zase nič nenastavovali na PC a predná náprava 74 ku 69 a zadná náprava 48 ku 47

Mám tie tlmiče reklamovať? Najazdených mám 130000. Uloženia a pružiny som nemenil, vyzerali ako nové a tie by teoreticky nemali mať s tým testom nič spoločné, či???

a neviem čo s tým

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Treassure84

Ahoj, mám otázku, při jízdě na větších nerovnostech se ze zadní levé strany ozývá zvuk, jako kdyby někdo chrastil kufrem z nářadím:bacha, při zastavení a zavírání dveří na pravé straně a kufru se ozve zvuk vibrujícího plechu, má někdo zkušenost:papa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...