jopa1 Odesláno 11. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2002 Poradí někdo se zapojením otáčkoměru?Bohužel,svazek mýho Peu neumožnuje normal připojení.Tak natahnout dráty,ale KAM?Teorií mam dost,ale zkušenost jaksi chybí.Hodiny jsou vopruz!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 11. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2002 Neporadim ti ale uteseim , ze ja to mam tak isto na 106 tke :D Aspon v tom nie si sam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2002 Přijeď si to oměřit na mé auto Já se na to klidně podívám, ale až nebude taková zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jopa1 Odesláno 12. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2002 Už se na 100% zjistil,že signal se bere ze snímače na převodovce.Bohužel jsou dva typy(jakej si servisní a na otáčkoměr),musíš mít ten správnej,rozdíl totiž nepoznáš,jsou uplně stejný!!Proměrit taky nejdou,jsou totiž předbuzený,když to dáš obráceně,asi ho zničiš,to samý budík!Konektor=4 dráty,+,-2krát a signal.Budíků je prej 8 typů a svazků kabeláže ještě víc.Podle výrobce,regionu....se poseru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jopa1 Odesláno 12. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2002 Ten kdo tvrdí,že s alternátoru,tak u Peu tedy ne!!!Dieselovýho teda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.