Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Snímač pro otáčkoměr


Irbe01

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
kdyz budes koukat na motor,tak presne tam,kde je spojeni prevodovky a motoru, je zasunuty cidlo a prisroubovany na jeden sroubek, miri presne na setrvacnik. tak to je ono. konektor ma 3 piny.

jj,je to snímač otáček,ale pro palivové čerpadlo...nevim jestli i pro otáčkoměr,ten je podle mě vytaženej z řídící jednotky

[upravil dne 14/12/10 20:36 marty777]

Link to comment
Share on other sites

tomuhle čidlu se taky říká HALÁK....je to vlastně magnet,když přestane fungovat a to vyzkoušíš jednoduše,tak prostě nedá impuls palivovýmu čerpadlu....a ty můžeš startovat jak chceš a nic....mám s tim vlastní zkušenost

[upravil dne 14/12/10 20:37 marty777]

Link to comment
Share on other sites

Halov snímač, čidlo otáčkomera, snímač hornej úvrate ... to sú všetko názvy toho istého zariadenia. Magnet s cievkou v ktorej sa indukuje napätie keď okolo jej jadra prechádza výstupok na zotrvačníku. Výsledkom je krátky elektrický impulz na výstupe.

Pri P 306 som našiel dve zapojenia. Pri jednom je snímač zapojený do riadiacej jednotky a z nej ide kábel na otáčkomer, pri druhom je zapojené priamo na prístrojovku. Pri benzínovom motore je zapojené do riadiacej jednotky lebo tá potrebuje signál na určenie zapaľovania a vstrekovania. Pri starších naftových môže ísť priamo na budíky.

Link to comment
Share on other sites

Pastorek: Díky za odpověď, to by odpovídalo. Ta P205 jak jsem zmiňoval byla právě diesel. Mohl by špatný signál z onoho snímače způsobovat neklidný chod motoru a občasné chcípnutí při sešlápnutí spojky, nebo naopak dočasnou špatnou reakci na sešlápnutí plynového pedálu? Jenom bych dodal, že u mě se otáčkoměr už úplně přestal hýbat. Hne se pouze při startování, jak přestane točit startér, hned rafička ulehne:grr

[upravil dne 15.12.2010 11:21 Irbe01]

Link to comment
Share on other sites

On je tam právě daný nový ten indukční snímač. Ale ta koncovka, co se do něj připojuje a vede tuším do RJ, má prasklou izolaci hned u toho konektoru. A celkově co jsem procházel kabeláž, tak je hodně často popraskaná u těch konektorů. Zajímalo by mě, jestli se dá někde koupit ta koncovka, či případně celá kabeláž ke snímačům, nebo jak se to dá rozumně spravit? Dík.

Link to comment
Share on other sites

skusil bych jeste ty 2 velky konektory co jsou na leve strane nosniku u narazniku vede tam hlavni svazek k motoru..tam je jeden spoj..potom uz jen kouknout na konektor co je pod motorem steracu tam je druhej spoj.. pokud tam nebude chyba tak je nekde prerusenej kabel

a cisla kabelu jsou ti na to abys mohl merakem proverit propusnost obvodu..

[upravil dne 22/12/10 20:29 tommas11]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...