Irbe01 Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Zdravím, Chtěl bych vás poprosit o radu, kde přesně se nachází snímač pro otáčkoměr, protože mi přestal budík ukazovat. Kaplička byla aj prohozena za jinou, takže chyba v ní by neměla být. Diky moc za rady:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 kdyz budes koukat na motor,tak presne tam,kde je spojeni prevodovky a motoru, je zasunuty cidlo a prisroubovany na jeden sroubek, miri presne na setrvacnik. tak to je ono. konektor ma 3 piny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted November 28, 2010 Author Share Posted November 28, 2010 Je to ten snimac, co jsem zakrouzkoval na fotce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 jj to je presne ono...:papa (chtel jsem dat taky fotku,ale nenasel jsem kde by to bylo videt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Jsem vytuneloval fotku z sauto:D. Kazdopadne dik za info;). Tedka su zvedavy, jestli to neco zmeni, kdyz se v tom porypu:mrk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marty777 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 kdyz budes koukat na motor,tak presne tam,kde je spojeni prevodovky a motoru, je zasunuty cidlo a prisroubovany na jeden sroubek, miri presne na setrvacnik. tak to je ono. konektor ma 3 piny. jj,je to snímač otáček,ale pro palivové čerpadlo...nevim jestli i pro otáčkoměr,ten je podle mě vytaženej z řídící jednotky [upravil dne 14/12/10 20:36 marty777] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feriic Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 podle myho taky,pze kdyz na my 94 odklopim budiky,nahon ma jen rychlomer... Marty a muzes mi prosim rict co to cidlo provadi?Podle otacek motoru reguluje tlak v cerpadle?Myslis,ze kdyz odejde to cidlo nenastartuju?Ď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Podle me by to melo byt pro otackomer, kdyz jsem o tom ziskaval informace, tak napr, na foru p205 to pridaním toho indukcniho snimace a naslednym napojenim budiku s otackomerem, zprovoznili ukazatel otacek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marty777 Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 tomuhle čidlu se taky říká HALÁK....je to vlastně magnet,když přestane fungovat a to vyzkoušíš jednoduše,tak prostě nedá impuls palivovýmu čerpadlu....a ty můžeš startovat jak chceš a nic....mám s tim vlastní zkušenost [upravil dne 14/12/10 20:37 marty777] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Halov snímač, čidlo otáčkomera, snímač hornej úvrate ... to sú všetko názvy toho istého zariadenia. Magnet s cievkou v ktorej sa indukuje napätie keď okolo jej jadra prechádza výstupok na zotrvačníku. Výsledkom je krátky elektrický impulz na výstupe. Pri P 306 som našiel dve zapojenia. Pri jednom je snímač zapojený do riadiacej jednotky a z nej ide kábel na otáčkomer, pri druhom je zapojené priamo na prístrojovku. Pri benzínovom motore je zapojené do riadiacej jednotky lebo tá potrebuje signál na určenie zapaľovania a vstrekovania. Pri starších naftových môže ísť priamo na budíky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Pastorek: Díky za odpověď, to by odpovídalo. Ta P205 jak jsem zmiňoval byla právě diesel. Mohl by špatný signál z onoho snímače způsobovat neklidný chod motoru a občasné chcípnutí při sešlápnutí spojky, nebo naopak dočasnou špatnou reakci na sešlápnutí plynového pedálu? Jenom bych dodal, že u mě se otáčkoměr už úplně přestal hýbat. Hne se pouze při startování, jak přestane točit startér, hned rafička ulehne:grr [upravil dne 15.12.2010 11:21 Irbe01] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Myslím že nekľudný chod a zhasínanie ani nie, skôr vynechávanie ale oveľa častejšie býva zlý úplne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 On je tam právě daný nový ten indukční snímač. Ale ta koncovka, co se do něj připojuje a vede tuším do RJ, má prasklou izolaci hned u toho konektoru. A celkově co jsem procházel kabeláž, tak je hodně často popraskaná u těch konektorů. Zajímalo by mě, jestli se dá někde koupit ta koncovka, či případně celá kabeláž ke snímačům, nebo jak se to dá rozumně spravit? Dík. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feriic Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 To uz asi neda,je to blbe poreseny,mam to samy.Maximalne koupit ma vrakarne.Posledne se mi zlomil vodic signalu z konektoru lamdy a podobnej konektor me stal padlo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopiťák Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Otackomer je vyveden z RJ motoru a vede na kabelu 426 nebo 427 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 Tak furt mrcha otackomer neukazuje:-(. Vedet cisla tech kabelu je sice fajn, ale moc nevim k cemu mi to je:mad:. Do rj vede hromada kabelu schovanych v kopexce, takze to je celkem bez sance tam neco najit:-(. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EXI.60 Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Taky zkus odpojit konektor RJ a znova po chvíli připojit.Třeba si vše sedne. a bude funkční Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 21, 2010 Author Share Posted December 21, 2010 Zkusim jak rikas to vsechno urvat a znova nacpat zpatky. Snad se to jeste nekdy pak rozjede:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopiťák Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 skusil bych jeste ty 2 velky konektory co jsou na leve strane nosniku u narazniku vede tam hlavni svazek k motoru..tam je jeden spoj..potom uz jen kouknout na konektor co je pod motorem steracu tam je druhej spoj.. pokud tam nebude chyba tak je nekde prerusenej kabel a cisla kabelu jsou ti na to abys mohl merakem proverit propusnost obvodu.. [upravil dne 22/12/10 20:29 tommas11] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irbe01 Posted December 23, 2010 Author Share Posted December 23, 2010 2tommas11: Myslis vlevo z pohledu ridice? Pred pojistkovou skrini? Nejak jsem si nikde nevsiml, ze by byli draty ciselne popsane, to je primo na rj nebo na vodici? Nejsem elektrikar, takze se trosku ptam jak jouda:mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.