Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Podtlak v nádrži


Keml

Recommended Posts

Včera jsem jel do Plzně a během cesty mi začal pomalu stoupat palivoměr a motor na křižovatkách chcípal. Mam benzína 1,6 .Chtěl jsem vyndat víčko od nádrže, ale nešlo to, bylodvětrávaná.o přisáté podtlakem,musel jsem použít hrubší sílu. Nádrž zasyčela a ozvalo se tlumené bouchnutí jak se ztažená nádrž vrátila do normálu.Pak se i palivoměr vrátil do původního stavu.Když nádrž zavřu tak se vše opakuje,proto teď jezdim bez víčka :(. nevíte kde je chyba ? Nádrž musí přece bejt někde odvětrávaná.

Link to comment
Share on other sites

Je tam soustava odvětravacích hadiček, jedině to skusit profouknout, taky je možný že ti tam zamrzla kapka zkondenzované vody, mě se to stalo vloni v zimě, od te doby už to neudělalo. Nejjednodušší je vyvrtat do víčka 2mm dirku a je klid

post-6656-1410961374167_thumb.jpg

[upravil dne 27/11/10 11:30 Radek Hurvajz]

Link to comment
Share on other sites

Počkej, nebude v místě jak je blinkr v blatníku na straně spolujezdce ? K čemu je ten filtr vlastně dobrej ? Já se sice koukal pod pr. přední blaník, ale do přední části.Asi blbě čtu forum :mad:

[upravil dne 27.11.10 17:12 Keml]

[upravil dne 27.11.10 17:13 Keml]

Link to comment
Share on other sites

ano je za kolesom nie pred nim . POSTUP-no tak najprv daj auto na zdvihak (pravy predok)potom odmontuj prave koleso,potom nad kolesom je plastovy podblatnik (cierny plast ktrory zachytava bordel od kolesa za jazdy ,vyplna celu dutinu blatnika tu jeden mas na ukazku http://www.autobazar.eu/sk/podblatnik-pz-406-id1553101.html je zo zadu ale predny je podobny no az potom ked ho das dole uvidis ten filter (cierny plastovy valec) z hadickami ,vo vnutri blatnika tam kde je blatnikova smerovka.(mala smerovka ,nie ta velka pri svetle)ps-ten filter je nadoba s aktivnym uhlim a zachytava benzinove vypary z nadrze no a z neho tie vypary idu do skrtiacej klapky ( hadickou)na tej hadicke je este ele-magneticky ventil (ktory tie vypary pusta a zastavuje do skrtiacej klapky

[upravil dne 27/11/10 17:37 krtek 2]

[upravil dne 27/11/10 17:38 krtek 2]

Link to comment
Share on other sites

Tak mám podezření že asi ten podtlakovej ventil je vadnej (udržuje jinej podtlak ) .Protože když odpojím hadičku od nádrže k uhlíkovému filtru tak se pod tlak v nádrži netvoří . Jestliže jsou připojeny všechny hadičky - nastartuju auto a potom a po chvilce zhasnu motor je slyšet u filtru jak se natahuje vzduch do okruhu. Po chvilce to přestane a já když jdu k víčku nádrže tak si to stejně ještě přisaje vzduch.Skoušel jsem okruh propojit . Místo filtru jsem dal propojovací hadičku a stejně se podtlak dělal i když tam nebyl ten filtr,takže filtrem to asi nebude.pokud fouknu do hadičky jdoucí od filtru k nádrži tak je normálně průchozí (dá se profouknout), a ta hadička jdoucí od filtru k motoru po nastartování taky saje ,tak už opravdu nevim.:myslim

Link to comment
Share on other sites

vyber ventil a vyskusaj ho na baterke(ci cvaka)a taktiez ci preusta v zapnutom stave a neprepusta vo vypnutom stave (alebo naopak )ustami alebo pumpou

teraz ma napadlo vravis ze ked to napojis priamo bez filtra tak tak ze sa to nodvzdusni,a kade to ma nasat vzduch z vonka? ked ked si krtiacu klapku(sanie)priamo prepojil s hrdlom nadrze respektive s nadrzou. ps ten filter musi mat nejaku pdtlakovu klapku alebo niecotake ze ked tam vznikne podtlak urcitej hodnoty ta klapka sa otvori a nasaje vzduch z vonka cez hadicku ,neviem si inak predstavit ako to moze fungovat ,ten cvakajuci ventil len skrti a pusta benzin pary do skrtiacej klapky,naprd je to ze ten filter sa rozobrat neda(bez poskodenia) si myslim inak by sme boli hned mudrejsi

[upravil dne 29/11/10 15:46 krtek 2]

[upravil dne 29/11/10 16:14 krtek 2]

Link to comment
Share on other sites

Takže to shrnu: Pokud jsem vytáhnul hadičku vedoucí z filtru k nádži a přerušil tak obvod, podtlak nevznikal.Pak jsem filtr vyhodil úplně a propojil obvod jenom hadičkou tak podtlak se udělal , takže filtr zřejmě není příčinou. Tak jsem vymontoval ten ventil (na fotce).Byl umístěn pod podběhem a zřejmě bude na vině on, protože vůbec nezavírá a permanentně propouští. A tím zřejmě vzniká ten podtlak v nádrži , sání saje vzduch z nárže neustále bez zavření ventilu. Zkoušel jsem ho připojit na 12 V ,ale vůbec nereagoval , necvaká a je stále otevřený (foukal jsem do něj vzduch) . Možná ,že má na vině i zvýšenou spotřebu ,protože poslední dobou se mi zdá ,že auto strašně žere. Zkusím ho tedy sehnat a uvidíme.

post-1888-1410961382935_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...