MHS Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Zdravim vcera sem daval auto do servisu Peugeot na vymenu drazkoveho řemene. Kvuli remenu museli sundavat alternator a pomoci pripravku nebo specialniho klice sundali kladku z altiku. Kdyz sem si pro auto dneska jel tak mi rikal že bude potreba pri dalsi vymnene vymneit i spojku v alternatoru udajne má stát 4000kč. Kčemu tam ta spojka je?a proc se musi vymnenit ja vubec nepoznam zda je vadna nebo co to dela kdyz je spatna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Volnoběžka altíku je tam proto, aby se míň opotřebovával řemen, tudíž ušetříš 500 za výměnu řemene, abys mohl vylepit 4tis za výměnu volnoběžky. A to se vyplatí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MHS Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 no to ano ale mam pocit ze rikal neco o spojce na altiku:myslim ted opravdu newm ale urcite rikal spojka nebo tim myslel tu volnobezku:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Určite tam je volnobežka a nie spojka. Skôr by ma zaujímalo prečo pri výmene drážkového remeňa dávali dole alternátor a ešte i remenicu z neho. Si presvedčený o tom že si to napísal správne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MHS Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 sundavali to protoze nemohli povolit kladku na alternatoru. protoze udajne byla sjeta. mam prej nejakou prechodovou verzi 307 a tam je prej napinani na altiku. Proto mi sundavali cely altik. takhle mi to bylo řečeno. Urcite sem to napsal sravne. a i ten mechanik mi rikal prave ze spojka na altiku tak opravdu nevim proc mi nerekkl volnobezka:myslim [upravil dne 25/11/10 15:24 MHS] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Volnoběžka vyměněna dnes ( totálně zadřená ) - pokud se nepletu byla za 2200,- ( alternátor Valeo ) v koncové ceně. Z toho mi dávají v Elitu dolů 25% Za 4řku je to docela peklo to bych koupil raději buď celej altík novej nebo za 1/3 na vrakáči. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MHS Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 no a ta volnoběžka kdyz je zadřena tak jak to poznam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MHS Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 jinak mi porad vrta v hlavě proč mi řikal spojka, ještě vím že mi ten chlapek řikal že se to neda sehnat z polska že to je jen origo. tak fakt nevím co myslel:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Poznáš to tak, že má jít do jedné strany pevně s do druhé se protáčí. Prostě sundáš řemen a zatočíš s ní do jedné a druhé strany. Nevím čemu \"chlápek\" říká z Polska. Ta moje je INA, takže žádná Čína, PL... Třeba v A.K. jsou od GATES, což je myslím celkem slušný průměr. Pokud máš Altík Valeo tak za 4181,- a pokud máš Bosch tak 2105,- obojí jsou koncové ceny bez DPH a slev. Seženeš i levněji, třeba: http://www.e-cat.cz/c-1088_196782_892622_2394266_2394284_2394286/peugeot/307-3a-c-08-00/1-6-hdi-110-1560ccm-80kw-109hp-02-04/elektrosoucasti/alternatory/jednotlive-dily-alternatoru.html Na vyndání potřebuješ spec. klíč ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.