macman Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Zdravím vespolek, otec má P307 s 1.6 benzín motorem.. Auto jezdí normálně, ale má někdy slušnou díru v plynu.. Zapojil jsem ho na diagnostiku, auto je sice bez závad, ale trošku mi neštymují některé hodnoty... Podle diagnostiky mělo auto po 30km jízdě teplotu chladicí kapaliny 18 stupňů... Měřák na přístrojovce ukazuje cca 70.. Kde je čidlo teploty pro motor??? Pokud by bylo v chladiči, tak by to mohlo i odpovídat.. přece jenom jelo topení naplno, takže se nemusel otevřít velkej okruh, ale k čemu by byla motoru teplota chladiče.. Pokud je čidlo někde v hlavě, tak to bude asi blbý čidlo... Další věc mne zarazila, že teplota nasávaného vzduchu byla 30 stupňů (venku přes 10 nebylo). Má 307? nějaký předehřev od výfuku, nebo bere vzduch přímo?? Díky za rady.. macman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 cidlo je na vystupu z hlavy na komore termostatu, zelena barva s tim predehrevem vzduchu od vyfuku u 307 nevim, 106 to ma. Kazdopadne je v sani vyhrivaci element zabranujici namrzani klapky, ten ale byva tusim az za cidlem teploty nasavaneho vzduchu, takze by to nemel tolik ovlivnovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macman Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Díky... předpokládám že čidlo teploty vody bude nějaký termistor, nemáte někdo odporovou charakteristiku (např. 1000Ohm/20st.)?? A čidlo pro přístrojovku je stejný, nebo má vlastní čidlo (přístrojovka ukazuje vcelku normální teplotu)? na ten předehřev se mrknu, nemám totiž garáž a současné počasí mi moc nepřeje.. :-( ještě bych měl jeden dotaz.. Mám praxi většinou s koncernovejma autama VW.. Když byla díra v plynu - většinou pomohlo nastavit základní hodnoty na škrtící klapce.. Jak je to u Peugeotu??? Nastavuje se to samo, nebo to jde přes diagnostiku??? macman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 zkus vyčistit škrtici klapku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 starsi modely mely cidla teploty pro RJ a pro budiky oddelena (zelene a modre) novejsi uz ale maji asi jen to jedno zelene, pripojene na RJ motoru a pak po datove sbernici jdou data do jednotky BSI, ktera posle info o teplote do budiku. to cidlo by melo byt tohle z katalogu Autokelly EPS 1.830.328 bohuzel u nej zrovna nejsou uvedeny hodnoty, ale zkus pohledat podle referenci i v jinych eshopech, jestli nenajdes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macman Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Díky za info, zítra na to mrknu.. Otec má tu první zbastlenou CAN+VAN verzi z roku 2001. Mimochodem je normální, že má auto nechutně pomalou sběrnici??? Stiknu klakson - pustím - pak to zahouká.. Bliknu dálkovejma, pustím páčku a pak to teprve blikne.. :-) Vzhledem k tomu, že se elektřina šíří rychlostí světla, tak by kabeláž dosáhla skoro na měsíc.. .-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 aha, do roku vyroby 29.9.2002 tam jsou jeste jak zelene cidlo pro RJ tak to druhe modre pro budiky, v tomhle pripade bude teda spatne to zelene a modre pro budiky ukazuje dobre origo cisla 1338 A6 SNÍMAČE TEPL 12X150-65 3 VOIES BE - MODRÁ - VSTŘIKOVÁNÍ TU5JP4 AŽ DO È.OND 09456 KROMÌ MULTIPLEXNÍ ROZVOD CAN CAN 1338 A7 M12X150 2 VOIES VE - ZELENÁ - VSTŘIKOVÁNÍ TU5JP4 OD È.OND 09457 KROMÌ MULTIPLEXNÍ ROZVOD CAN CAN [upravil dne 23/11/10 13:49 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.