Otaznik1 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Dobrý den všem. Pořídil jsem si asi před cca dvěma měsíci starší Peugeot 806 2,0i , rok výroby 1997, dovezený z Holandska v docela slušném stavu. Najeto 180.000 km. Prozatím vše fungovalo dobře. Před cca 10 dny jsem ho zaparkoval před svým domem a když jsem k němu přišel za dva nebo tři dny, tak jsem odbrzdil ruční brzdu a pokusil se odjet. Bohužel se ukázalo, že jsem ručku ruční brzdy dal sice na zem, ale kola zůstala nadále zablokovaná. A zablokovaná jsou i teď, ačkoli jsem se pokoušel s vozem popojet několikrát tam i zpět, abych aspoň nějak dojel do nějakého servisu. Jenže tyhle brzdy brzdí dobře. Nechce se mi věřit, že by třeba zarezavělé lanko tak silně drželo brzdy v zabrzděném stavu. Máte někdo nějakou radu? Ptám se proto, protože než jsem koupil toto auto, tak jsem byl v AAAauto a na zkušební jízdě Citreoena Evasion se technikovi stalo totéž. Přišel ale jiný technik a auto nějak odbrzdil. Děkuju za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haryk Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 nebo sundat kola a rozhýbat,prostříknout WéDéčkem,lanka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 já řešil podobné u dcery ,tam se musely sundat bubny ,páka ručky byly zarezlá ,ale zase po dalo s tím jezdit. Lanka mohou býti nejen zarezlá ale i popraskaný a tím pádem nemusí povolit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otaznik1 Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 zkusil bych vlézt pod auto a zatahat za lanka ruční brzdy Ta lanka jsou v bowdenech. Mám zatahat za ty bowdeny, nebo se tam někde dá dostat přímo k lanku? A navíc, za lanko zatahá i ta brzdová páka když ji znova jakoby zabrzdím, ne? Asi mi nezbude než sundat ta kola a podívat se přímo v těch bubnech co se tam stalo. Jenže stojím na blbém místě a jednou stranou blízko zdi. Ach, jo :-( Stejně se mi nechce věřit, že tam může něco tak zareznout, že to ty pružiny co tam jsou nepovolí. Ale asi to možné je. Jsem zvědav čím to bude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaamilan Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Tak se mi to stalo když jsem koupil auto v německu. byl jsem to projet a potom zatáhl za ručku jak jsem zvyknutý, ale potom jsem nemohl odjet. bylo to zaseknutý. sundal jsem kolo a kladivem bouchnul do středu bubnu a pakny se odjistili. nevím jestli máš vzádu bubny, nebo kotouče. ale mě to pomohlo. Jo a tak ruční páka má dvě polohy. Páka ručky jde dát dolů a auto zůstává pořád zabržděno. jestli není problém páčce ručky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Zkus ještě pobouchat kladivem po kolech anebo po bubnech. Podezírám přirezlé pakny k bubnu. Anebo zkus jet tam a zpět, vícekrát. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 možná by stálo za uvahu zvednout kolo,které to dělá ,zda obě či jen jedno.aby přirezly obě dvě kola spíš jsem se setkal s jednou stranou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otaznik1 Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Tak problém už je odstraněn. Teda aspoň dočasně. Dělalo to pravé zadní kolo. Teď jsem dal na radu mého kamaráda, který mi řekl, že to zablokované kolo táhl tak dlouho po cestě až se to nějak jakoby utrhlo, a od té doby prý má pokoj. Udělal jsem to stejně. Dalo to asi 20-25 metrů a najednou to cuklo a už to funguje normálně. Jsem zkoušel použít ruční brzdu, a ta taky funguje. Ale asi už ji nebudu pro jistotu nechávat zabrzděnou dlouho ale jen na dočasné použití. Stejně hodlám zajet do nějakého servisu nechat to auto prohlédnout, protože vlastně ani nevím v jakém je doopravdy stavu. Myslel jsem si, že v dobrém, ale tohle můj pocit trochu nahlodalo. Díky všem za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 sundat buben a kouknout na to třeba páka je zarezlá a tím pádem pak nepovolí .Ten samý problém jsem řešil i já kdysy.Ale zjistil jsem že obložení je na minimu,tak jsem místo opravy vyměnil pakny a je klid.Při té příležitosti jsem i prostříkal lanovody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Jj, já mám to samý na 406-ce. Jednou jsem taky musel chvíli tahat kolo, než to povolilo, cuklo a jelo. Pokud to není nutný, tak ručku moc nedávám, páč nějak moc často ty pakny přirezávaj. Neskřípou Ti taky zadní pakny, když jsou studený? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czedisonek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 taky mi to občas přilepí když to nechám 3-4 dny se zataženou ručkou, asi je to náchylný, když to dělá víc lidem. Moc ručku teď nezatahuju, nechám tam jen kvalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Lana řádně promazat olejem,já to ještě trošku upravil přídavnýma pružinama,aby to chodilo lépe zpět,tedy pokud tam máte vzadu kotouče jako je to na Ulyšákovi,C8,807 V sekci 807 jsem tam hodil i foto. [upravil dne 19/12/10 16:33 Milan+] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czedisonek Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 tak už nevím jak dlouho ale od těch mrazů mi to tam vzadu dře kov na kov, asi to ten mráz rozjel a teď to vypadá na nový pakny výhledově .... I na STK povídali že to má vzadu pomalejší nástup... na jedný straně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.