lacoceco Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 dobrý deň , som čerstvý majiteľ 406tky break , s motorom HDI , mal by som otázočku, je skôr lepšie vyháňať motor do otáčok, alebo radšej zaraďovať vyšší prevodový stupeň pri nižšej rýchlosti, má to dáky vplyv na opotrebovanie motorových častí, alebo lambda sondy??? poprípade turba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zazimir Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Nejlepší je zjistit si na kolika otáčkách je nejvyšší točivý moment, na kolika otáčkách je nejvyšší výkon a mezi těmito hodnootami se držet. Při studeném motoru je dobré mít navíc velmi lehkou nohu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 do provozní teploty (studený motor) max. cca 2200 otáček, při zahřátí mezi cca 1700-3000 otáček, diesel všeobecně není motor k honění v otáčkách s lehkou nohou se dá jet i s nižšími otáčkami, naopak při předjíždění krátkodobě i 3500 ot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV406 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 ozzy: souhlas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacoceco Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 ďakujem za infošky, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusko201 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 do provozní teploty (studený motor) max. cca 2200 otáček, při zahřátí mezi cca 1700-3000 otáček, diesel všeobecně není motor k honění v otáčkách s lehkou nohou se dá jet i s nižšími otáčkami, naopak při předjíždění krátkodobě i 3500 ot. mozno blba otazka ale pri akych otackach mi zapne turbo na 406 80KW? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 turbo nezapíná (nemá žádný spínač,který by ho sepnul), ale u motoru 2.0 HDi,který má max. točivý moment při 1750 otáčkách musí již turbo dávat plný plnící tlak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Ja turbo pekne citim od 1800 otacok, tak to sedi Co sa tyka vytacania tak je to zbytocne, malokedy jazdim ku 3000 otackam, aj pri 130 n dialnici mam 2700 mam pocit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV406 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 jj, u 80kw to je nekde kolem 2700 ot/min na 130 km/h a 3000 ot/min na 150 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 u 66kw je při 3000ot/min rychlost kolem 135km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxo Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 mne to ukazuje pri 3000 ot/min presne 130km/h... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 mne to ukazuje pri 3000 ot/min presne 130km/h... to mi ukazovalo taky..než nevim co se mi to stalo...ale ted mi to ukazuje takhle.. asi sem to dobře protáhnul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark734 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 ja mam tiez na 307 pri 3000ot 130km/h...zeby sme mali rovnake prevodovky:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxo Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 rovnake motory (RHY) = rovnake prevodovky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark734 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 len ina vaha auta Chozeluizskuner: ako myslis ze si to \"protáhnul\" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janco406 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 no ja mam zase pocit ze mi dajako turbo nejde vobec O:-) len neviem ci mam velke oci od turba alebo skutocne netaha ako ma... mam 66 kw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bostich Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 no ja mam zase pocit ze mi dajako turbo nejde vobec O:-) len neviem ci mam velke oci od turba alebo skutocne netaha ako ma... mam 66 kw od 66 nemůžeš čekat zázraky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janco406 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 to viem ze nie je to slabe na taku karoseriu... ale od turba som cakal trosku viac :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Nevim jestli je to čipem nebo čim..ale od te doby co sem vyměnil filtr vzduchovej (pač sem ho měl zasranej) tak to občas točim až do 5000 ot a příde mi že to jede zase o kus líp.ale dříve sem měl při 3000ot 130km teď mám 135km/h maximálku mám při 5000ot 210km/h to je dobrý na to že píšou v techničáku 180km/h [upravil dne 25/11/10 15:24 Chozeluizskuner] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark734 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 no ale čipom prevodovku nezmenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.