Duffusss Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Zdravim Vas Existuje nieco take na turbe- senzor tlaku turba. Dal som to na tester Lexia 3 a na kontrolke motora ( zavady )vyhodilo mi tuto chybu PP 0069-ale tato chyba bola len prechodna. A na dislepji mi to vyhadzovalo chybu Deppolution system failure. Ked som nastartoval tak mi vyhodilo kontrolku motora a tuto hlasku. A potom po par dnoch zhasla. Teraz som tu chybu vymazal a momentalne je pokoj.Ale myslim si ze sa znovu objavi. Pisu tu borci ze je to diferencialny ventil pred alebo za FAP filtrom to presne neviem. Len na 2.7 HDI su tie sondy dve takze teraz neviem ktora by mohla byt vadna.Ukaze to diagnostika? Alebo neviete co by to mohlo byt. Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Ked to beriem logicky, ak vie diagnostika merat tlak turba, co vie, tak senzor tlaku tam musi byt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duffusss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Tak je ten senzor tam alebo je to ten pred Fap ked vypisuje hlasku Deppolution system failure? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Deppolution a antipollution hlasky su len vseobecne a nehovoria nic konkretne. Aj ked mam pocit, ze pri chybe FAP-u sa zobrazuje Antipollution a nie Deppolution. [upravil dne 18.11.10 16:03 DanculD] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Jak se tak divam tak ty jsi poradny dobrodruh s tou PPS kdyz se odvazis do diag 2,7 HDI a jeste k tomu 607. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duffusss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 a to si ako myslel ze dobrodruh.Co tam mozem pokazit asi nic? :-) Co je na tom motore take zvlastne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 to casem zjistis.¨Tam toho je opravdu hromada.Ale malinko lidi ma s tim motorem zkusenosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duffusss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Tak napis nech viem aby som bol pripraveny. Myslis si ze to nie je dobry motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duffusss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 A vies co by to mohla byt za chyba o ktorej som sa tu zmienoval? Asi sa lepsie vyznas urcite tu chybu poznas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Protoze mas CHINU kabel.Proto ti vyskakuji \"blbosti\". 2,7 HDI je jednodusa motor a vstrikovani ktere potrebuje cloveka ktery bude vedet kde co otevrit a kde co vymazat.Je to motor ktery zije svym zivotem. A je to jinak neuveritelne skvely motor s timhle tipem vstrikovani. To jak jsem napsal ze to zjistis sam ,jsem myslel tak ze to nejde vysvetlovat na forum co jak funguje. :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jofo Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 No vidim ze mas auto napichnute kazdy den. Depolution system suvisi najviac s EGR ventilom. Tuto chybu obcas vyhadzuje ak nastanu nestardantne podmienky. Ak to zacne vypisovat castejsie tak je dobre vymenit egr ventil. Prechodne zavady ani neries, takych tam byva. Pisal si tiez ze co tam mozes pokazit diagnostikou, sak to je len motor. Tak tam mozes pokazit dost ak nevies co kedy a kde zmacknut. Mozes sa dostat az do stavu ze auto nenastartujes. Ale to dufam sa ti nestane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 No vidim ze mas auto napichnute kazdy den. Depolution system suvisi najviac s EGR ventilom. Tuto chybu obcas vyhadzuje ak nastanu nestardantne podmienky. Ak to zacne vypisovat castejsie tak je dobre vymenit egr ventil. Prechodne zavady ani neries, takych tam byva. Pisal si tiez ze co tam mozes pokazit diagnostikou, sak to je len motor. Tak tam mozes pokazit dost ak nevies co kedy a kde zmacknut. Mozes sa dostat az do stavu ze auto nenastartujes. Ale to dufam sa ti nestane. Presne tak.A nekteri uz mozna i cekaji na temu \"Nejde nastartovat,co s tim?? \":D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duffusss Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Tak ak ja som dobrodruh tak co su potom ti druhy tu ktory vyberaju FAP filtre len kvoli tomu ze nechcu do toho investovat a potom sa cuduje ze im to nejde. Ja som si kupil tu PPS len preto lebo som v zahranici a jedna diagnostika stoji 50 euro takze sa mi to oplatilo kupit a mam este dvoch bratov ktory maju peugoty tak asi preto. Vlastne ine auto som este nemal ako peugeot. A uz som ich mal 6 ale nevadi.:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jofo Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Nikto sa nikoho nechce dotknut. Ber to vsetko ako kamartske rady od rodiny pezotakov. Ja som mal tiez cinu a az raz zamrzla v polovici testu a uz sa ani nehla. este stastie ze som nerobyl nejaky update RT3, alebo niecoho ineho. Ale poznam hoooodne ludi co ju maju a zatial ziadne problemy neboli a pouzivaju ju uz vyse roka minimalne 3 krat do tyzdna. Je pravda ze vacsinou skoro vzdy na rovnake vecy, ale chodi im. Teraz mam od kamarata z citroenu starsiu origos a ta zatial ide v poriadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.