nsbojovnik Odesláno 17. listopad 2010 Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 Dobry tak mam 2 divne hlasky pri nastartovani zvycajne len pri rannom nastartovani a niekedy tpo vobec nenabehne ... priznaky vobec ziadne neviem co to moze byt. nestihol som ich odfotit tak ich aspon popisem ukazuje ich na malom displeji medzi otackometrom a tachometrom 1. cerveny volant a vedla neho vykricnik ... servo kvapalina bola to co ma napadlo pri kontrole bola trochu nad mierkou maximum moze to byt v tom? alebo to so servom nema nic spolocne? volant ide normalne lahko ako stale. 2. niesoim si isty co je to ale vyzera to ako keby oranzova predna polovica auta (obrysy) a predna kapota vyplnnena cela ked pojdem do menu v RT3 a otvorim autodiagnostiku tk tam neukazuje nic len pri nastrtvoani to ukaze pri spominanom malom displaji. mate niekto podobne skusenosti? Dakujem. [upravil dne 17/11/10 12:34 nsbojovnik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefano Odesláno 17. listopad 2010 Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 S hladinou servo kvap. by to nemalo súvisieť, lebo kôli zavzduš. je dobré mať hladinu vysoko nad MAX. Podľa príruč. uživateľa táto kontrolka signal. poruchu posil.riadenia a je spojená s kontr. STOP. Mne signal. len otvor. kufor, ale nie pred. kapotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 17. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 no pri tej druhej nemam otvoreny prednu kapotu len je to taky obrazok ako keby to znazornovalo kapotu... aspon to tak vyzera.. .ako zistim ci mam poruchu posilovaca riadenia? myslim ze riadenie je ok necitim ziadne zmany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 17. listopad 2010 Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 chce to dia.........co napíše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. listopad 2010 Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 Jo jo.Ja bych i vedel jakou diagnostiku...........:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 17. listopad 2010 Sdílet Odesláno 17. listopad 2010 :D:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 ...je dobré mať hladinu vysoko nad MAX. ja mam hladinu serva v norme a nikdy sa mi nezavzdusnilo!!! prosim Vas neradte tu ludom menej technicky zdatnym aby liali nad MAX rysku ci uz kvapalinu serva, alebo napln motoroveho oleja alebo cohokolvek. Prelievanie nad MAX mozem mat fatalne nasledky na komponenty motora !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 Jenomže u starších modelů 407 se u serva musí dát kapalina nad rysku MAX. Ty už máš 07 tam se tě to určo netýká , tak prosím tě nerad to co nevíš....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 Žiaľ to s tým liatín nad max je pravda, jediný spôsob ako u starších 2,0 odstrániť tuhnutie volantu a zavzdušňovanie. [upravil dne 18.11.2010 07:46 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 v tom pripade sa jedna o konstrukcnu vadu a riesil by som to dvihnutim nadrzky alebo nejako pomocou ulozenia vysky hadic aby k zavzdusneniu nedoslo. vsetko su to fyzikalne veci. stojim si za svojim ze preplnovanie zvysovanie objemu naplne bez zvyseniea objemu celk. kapacity nici gufera a podobne. nechcem sa hadat, verim ze to co radite radite v dobrom umysle. V tom pripade sorry za moj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefano Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 Marcel00, doplnením servo oleja nad MAX sa najjednoduchšie odstráni zavzduš. a následné tuhnutie volantu pri zabočovaní do ľava. Ja viem o čom píšem. Mne sa to objavilo asi rok po kúpe auta a vo všetkých P-servisoch mi povedali, že je nutné vymeniť servo čerpadlo, čo nebola vôbec pravda. Na dobré rady kolegov tu na P-fóre sa to vyriešilo úplne jednoducho. Tvoje nápady sú určite rozumné, ale na to mali myslieť konštruktéri v Peugeote a nie mi užívatelia. Všimol som si na foto, že na P508 má už servo nádržka širšie nalievacé hrdlo,ale môže byť, že tam to už vyriešili celkom inakšie. Ak Ťa to zaujíma problém so servom sa rieši aj tu: [upravil dne 18/11/10 08:10 stefano] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardacek Odesláno 18. listopad 2010 Sdílet Odesláno 18. listopad 2010 tohle mi dělala slabá baterka, auto naskočilo ale i nějaká závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 19. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2010 kurna a moja baterka je slaba stava sa mi obcas ze nejde nastartovat musim s jumperom startovat sem tam pri mrazoch ... musim uz kupit novu baterku cez vikend sa po nej popozeram ... takze si mal tie iste chyby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 7. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 tak po vymene baterie za novu sa peoblem vyriesil.... dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka407 Odesláno 19. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2010 Dělalo mi to úplně to samé... Problém byl v baterce.... Psalo mi to chybu řízení (zčervenal displej a ukazovalo to volant s vykřičníkem) a druhá hláška byla voda ve filtru nafty... Po výměně baterky vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.