Misos Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Mam takýto problém s P306 S16 120 kW, motor XU10J4RS: Motor po zahriatí má tendenciu skapať pri vyradení do neutrálu alebo pri zastavení a státí (napr. križovatka). Po zahriatí aj kolíšu voľnobežné otáčky od 700-800 do 1300-1500 alebo motor \"zdochne\". Ak sa toto stane následné štartovanie býva problematické a je potrebné dlho (3-4 sek.) točiť štartérom kým motor chytí. Prípadne mu pomôcť plynom. Za studena je štartovanie OK. Iné problémy som nepozoroval, motor ťahá dobre a vyrovnane v celom spektre otáčok. Zvuk sa javí dobrý. Bol som na diagnostike v Peugeot servise a vraj nič nebolo zaznamenané. Prosím o radu čo s tým. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 procistit regulacni ventil otáček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misos Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Nemám fotografiu motora, ale to je \"to\" na začiatku sania kde je aj koniec lanka plynu? Teda prostá demontáž a fyzické prečistenie? Aký prípravok použiť, niečo čo rozpúšťa karbónové usadeniny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.