sanko Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 zdarte dnes sem natankoval plnou teda asi takhle pistole vystřlila jako ze uz tam neni misto a kdyz sem ji zmacknul tak vystrelila o5 ale po nastartovani byla ručička zhruba na 3\\4 nadrže a pri jizde ručička neklesla čím to ze mi neukazuje plnou? pred mesicem pri tankovani mi to vylezlo az uplne na konec a ted? mohlo by to byt tim ze benzinka byla mirne z kopce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 občas když zandám špatně pistoli tak mi to vyskakuje i na čvrtce nádrže..musíš dobře natočit pistoli.vyskakuje to kvuli špatnému odsávání par mám za to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanko Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 jj to prave sem si myslel taky ale ja ji mel tak abych ji nemusel držet takze bezela sama a najednou vyskocila tzn ze uz nema co odebirat aneni tam uz misto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perros19 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Mal som podobný problém a podľa môjho názoru môže za to to, že pri tankovaní nafta veľmi pení a tým pádom vypne pištoľ, aj keď nádrž ešte nie je plná. Väčšinou na to nemám čas, ale raz som spravil pokus, že pri tankovaní plnej, som po prvom vypnutí pištole počkal nejakých 5 minut, až kým pena opadne a a ďalej som tankoval, to som zopakoval ešte niekoľkokrát a tej nafty sa tam vošlo ešte o 15 litrov viac ako pri vynutí pištole - Peugeot 306 D, 60 litrová nádrž, ale až po hrdlo tam vojde 75 litrov! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy22 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Já zkusil něco podobnýho, \"nacvrkat\" tam co nejvíc, kvůli měření spotřeby a když jsem odjížděl, všiml jsem si velké louže podemnou! Přitom mi to nikde přes hrdlo neteklo? Louže byla u zadního levýho kola, což je na druhé straně než je plnění nádrže! Až doma jsem pod to vlezl s lampou, byla potečená už i celá nádrž, ale nejvíc to bylo u nějaké malé nádržky u toho levýho zadního kola! Nevíte co to je? Žeby na ten FAP to aditivum, ale proč by to bylo spojený s nádrží nebo s nějakým přepadem s nádrže? Nemá někdo schéma, jak je to tam pozpropojovaný? Nejlíp asi celej palivovej systém i s tím FAP aditivem. U starších aut je to většinou zhnilá stahovací páska na hadici plnění nádrže, ale tady to nevypadá. Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.