koblih69 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Pánové, vím, že je to mimo, ale třeba mi někdo zkušenější poradí i když je to z jiné stáje: Mám následující problém: VW Polo 99, motor - 4 válec 1.0, najeto cca 137tis. V poslední době vyměněno - Škrtící klapka, kabely, svíčky, víčko rozdělovače, teploměr chl. kapaliny, lambda ( viz níže ), těsnění parohů ( z obou stran ). Motor startuje, přiměřeně dobře jede, ale má problém s volnoběhem. Po nastartování a nebo po vyřazení z vyšších otáček na volnoběh otáčky zkolísají motor má těžší chod. Klapka se to snaží doregulovat motor se udrží, ale chod je pár vteřin těžký, vibrace... jakoby na 3 válce, ale spíš mi to evokuje příliš bohatou směs. Po pár vteřinách se to zklidní po cvíli zase opakuje. Mám Vag na NB a hlásí: 00537 - Lambda regulace - překročení horní/spodní meze regulace. Bohužel s Vagem příliš neumím, takže nevím jak zjistit jeslti je překročená horní nebo dolní mez abych se aspoň vydal správným směrem - tedy jeslti je to chudý nebo bohatý... Lambdu samotnou nepodezřívám. Původní jsem vyměnil za jinou starší Bosch a stále stejné- Teď jsem tam dal UNI ( EPS ) a zase stejné, tkaže myslím, že problém bude jinde. Uvítal bych tipy na co se dál zaměřit. Díky moc [upravil dne 14/11/10 19:38 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EXI.60 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Zajed k WV na diagnostiku.Co ti ještě řeknou oni.jinak vyhážeš dalších 5 tis. a nikde nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demo Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 podivam se ti, co znamena ta chyba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Teplotní čidlo pro ŘJ, u Golfa mi to bohatou směsí za tepla utopilo motor. Po výměně čidla OK... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Čidlo chladící kapaliny vyměněno, čidlo teploty nasávaného vzduchu ne, ale podle Vagu jsou obě hodnoty odpovídající realitě. Obě jsem ještě měřil nezávisle Ohmmetrem a jsou OK. Do VW nejedu svoji trpělivost jsem s těmito \"profesionály\" vyčerpal. To raději využiju svůj osvědčený neznačkový servis. Problém je, že auto se od něj nachází 250 km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demo Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 toto mi rika VIS [upravil dne 14.11.2010 21:54 Demo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Vyhřívání mě napadlo - ale neproměřoval jsem ho ( zatím ) . Nicméně si myslím, že pokud by bylo špatné tak za tepla by se to mělo zlepšit, ale třeba se pletu. Proměřím ho a uvidíme. Těsnost výfuku by měla být po výměně těsnění OK. Co nevím je jak ověřit vstřiky nebo čerpadlo. Ještě mě napadl problém s vracečkou ( je tam ventil, uhlíkovej filtr... ) ale to taky nevím jak zkontrolovat... Každopádně díky za tipy [upravil dne 14/11/10 21:04 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Cívky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Cívky? Je tam jedna + rozdělovač. Samozřejmě nemám jistotu, že je 100% proměřoval jsem jen odpor vinutí podle nějakých tabulek a to bylo OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 (a) Jako každej, hádám, ale cívky dělají v koncernu velký problémy. Rozhodí spalování a to pak hlásí nesmysly (neumí poukázt přímo na cívku. Jediná možnost je vyzkoušet jinej kus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.