Jump to content
  • Aktuální cíle darů

WV Polo, prosba o radu


koblih69

Recommended Posts

Pánové, vím, že je to mimo, ale třeba mi někdo zkušenější poradí i když je to z jiné stáje:

Mám následující problém:

VW Polo 99, motor - 4 válec 1.0, najeto cca 137tis.

V poslední době vyměněno - Škrtící klapka, kabely, svíčky, víčko rozdělovače, teploměr chl. kapaliny, lambda ( viz níže ), těsnění parohů ( z obou stran ).

Motor startuje, přiměřeně dobře jede, ale má problém s volnoběhem. Po nastartování a nebo po vyřazení z vyšších otáček na volnoběh otáčky zkolísají motor má těžší chod. Klapka se to snaží doregulovat motor se udrží, ale chod je pár vteřin těžký, vibrace... jakoby na 3 válce, ale spíš mi to evokuje příliš bohatou směs. Po pár vteřinách se to zklidní po cvíli zase opakuje.

Mám Vag na NB a hlásí: 00537 - Lambda regulace - překročení horní/spodní meze regulace.

Bohužel s Vagem příliš neumím, takže nevím jak zjistit jeslti je překročená horní nebo dolní mez abych se aspoň vydal správným směrem - tedy jeslti je to chudý nebo bohatý...

Lambdu samotnou nepodezřívám. Původní jsem vyměnil za jinou starší Bosch a stále stejné- Teď jsem tam dal UNI ( EPS ) a zase stejné, tkaže myslím, že problém bude jinde.

Uvítal bych tipy na co se dál zaměřit.

Díky moc

[upravil dne 14/11/10 19:38 koblih69]

Link to comment
Share on other sites

Čidlo chladící kapaliny vyměněno, čidlo teploty nasávaného vzduchu ne, ale podle Vagu jsou obě hodnoty odpovídající realitě. Obě jsem ještě měřil nezávisle Ohmmetrem a jsou OK.

Do VW nejedu svoji trpělivost jsem s těmito \"profesionály\" vyčerpal. To raději využiju svůj osvědčený neznačkový servis. Problém je, že auto se od něj nachází 250 km...

Link to comment
Share on other sites

Vyhřívání mě napadlo - ale neproměřoval jsem ho ( zatím ) . Nicméně si myslím, že pokud by bylo špatné tak za tepla by se to mělo zlepšit, ale třeba se pletu. Proměřím ho a uvidíme. Těsnost výfuku by měla být po výměně těsnění OK.

Co nevím je jak ověřit vstřiky nebo čerpadlo. Ještě mě napadl problém s vracečkou ( je tam ventil, uhlíkovej filtr... ) ale to taky nevím jak zkontrolovat...

Každopádně díky za tipy

[upravil dne 14/11/10 21:04 koblih69]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...