Jump to content
  • Aktuální cíle darů

STK a spoj výfukových dílů u motoru - opravit?

Milhausekkk

Recommended Posts

Ahoj všem,

tak jsem byl prvně po 4 letech na technické a musím svou 1,6 benzín, C307 break pochválit..technik pěl chválu, že je vše jako nové....no aby ne po tak krátké době.

Jen mi bylo ukázáno v tunelu pod autem, že spoj výfukového potrubí hned dole u/pod (úplně dole, na úrovni podlahy) motorem je očernalý a že mám i ten alobal (nebo co je to za izolaci :myslim) ofouklou a trochu černou. Řekl mi, že se to stává, že se ten spoj prostě uvolní a pootočí.....poradil mi, že to není závada, at to jen povolím, správně na sebe nasadím a utáhnu. Taky se divil, že to nepoznám jak na zvuku tak na spotřebě motoru ten spoj...nepoznám..

Motor je strašně tichý dle mého názoru a spotřebu mám průměrně 7,4 l, což je dobré na mé převážně krátké trasy při tomhle motoru - 1,6 16 V 80 KW

myslíte že to mám nechat povolit nebo to tak nechat...jsem laik a nerad bych udělal větší škodu, třeba z malé netěsnosti velkou.... co myslíte?

Díky za rady

toto by som tiez rad vedel. tiez som mal technika pod autom, tiez hovorili ze je v dobrom stave ale ze mam ocernaly spoj.

No moja spotreba je teraz v zime 6,2-6,5 a cez leto bezne jazdim 5,5 - 6,0. no ja mam CC cko ktore ma viac ako 1,5 tony.

a ked opravovat tak vie niekto popisat ze ako?

Máš strašně nízkou spotřebu, ani se mi to nechce věřit...je to údaj z delších tras?

Jak říkám, já mám spotřebu 7,4 l a jezdím převážně ráno 13 km do práce z města do města, odpoledne 13 km zpátky....odpovídá mi to kombinované spotřebě uvedené v techničáku 7,7 l

Jinak nevíte někdo co s tím výfukem?

d9kz