Jump to content
  • Aktuální cíle darů

STK a spoj výfukových dílů u motoru - opravit?


Milhausekkk

Recommended Posts

Ahoj všem,

tak jsem byl prvně po 4 letech na technické a musím svou 1,6 benzín, C307 break pochválit..technik pěl chválu, že je vše jako nové....no aby ne po tak krátké době.

Jen mi bylo ukázáno v tunelu pod autem, že spoj výfukového potrubí hned dole u/pod (úplně dole, na úrovni podlahy) motorem je očernalý a že mám i ten alobal (nebo co je to za izolaci :myslim) ofouklou a trochu černou. Řekl mi, že se to stává, že se ten spoj prostě uvolní a pootočí.....poradil mi, že to není závada, at to jen povolím, správně na sebe nasadím a utáhnu. Taky se divil, že to nepoznám jak na zvuku tak na spotřebě motoru ten spoj...nepoznám..

Motor je strašně tichý dle mého názoru a spotřebu mám průměrně 7,4 l, což je dobré na mé převážně krátké trasy při tomhle motoru - 1,6 16 V 80 KW

myslíte že to mám nechat povolit nebo to tak nechat...jsem laik a nerad bych udělal větší škodu, třeba z malé netěsnosti velkou.... co myslíte?

Díky za rady

Link to comment
Share on other sites

toto by som tiez rad vedel. tiez som mal technika pod autom, tiez hovorili ze je v dobrom stave ale ze mam ocernaly spoj.

No moja spotreba je teraz v zime 6,2-6,5 a cez leto bezne jazdim 5,5 - 6,0. no ja mam CC cko ktore ma viac ako 1,5 tony.

a ked opravovat tak vie niekto popisat ze ako?

Link to comment
Share on other sites

Máš strašně nízkou spotřebu, ani se mi to nechce věřit...je to údaj z delších tras?

Jak říkám, já mám spotřebu 7,4 l a jezdím převážně ráno 13 km do práce z města do města, odpoledne 13 km zpátky....odpovídá mi to kombinované spotřebě uvedené v techničáku 7,7 l

Jinak nevíte někdo co s tím výfukem?

d9kz

Link to comment
Share on other sites

No ja jazdim teraz z centra Bratislavy do Cunova co je na okraj mesta. je to cca 22 km. cez leto som este byval v petrzalke a tam to bolo jazda 15 km vzdy po hlavnej aj ked caste menenie rychlosti - z 50 - 80-60-80 a zase 50. No musim povedat ze spotreba mi klesla po dorobeni tempomatu a spodneho krytu motora o 8 deci. No aj tak som nikdy nejazdil viac ako 6,8l aj pred dorobenim tempomatu a krytu.

Nikdy auto nevytacam, na 50tke jazdim v poho na patke, vzdy ked tankujem kontrolujem tlak v pneu...

Link to comment
Share on other sites

Milhausekkk:

Ahoj,

mám stejný motor jenom v hatchbacku.

Také jezdím spíše kratší trasy do práce cca 12 km. Spotřeba určitě odpovídá. Jezdím za 7,5-8 litrů.

Jinak řeším podobný problém jako ty. Nedávno jsem měnil celý zadní díl výfuku(poslední tlumič). A nyní se mi zdá, že začíná odcházet předek (paroží od motoru). Nejspíš je to také spoj nebo těsnění.

Nevíte na kolik mě může přijít oprava v horším případě výměna dílu?

Link to comment
Share on other sites

No ja jazdim teraz z centra Bratislavy do Cunova co je na okraj mesta. je to cca 22 km. cez leto som este byval v petrzalke a tam to bolo jazda 15 km vzdy po hlavnej aj ked caste menenie rychlosti - z 50 - 80-60-80 a zase 50. No musim povedat ze spotreba mi klesla po dorobeni tempomatu a spodneho krytu motora o 8 deci. No aj tak som nikdy nejazdil viac ako 6,8l aj pred dorobenim tempomatu a krytu.

Nikdy auto nevytacam, na 50tke jazdim v poho na patke, vzdy ked tankujem kontrolujem tlak v pneu...

Ahoj,

Tvoje nízká spotřeba mi nedá spát, ikdyž ta má 7,4 l je normální, viz příspěvek kolegy výše.

Tak jsem zkusil jet 50 km/h na pětku, jak píšeš....no a spotřeba by asi šla dolů, protože otáčky byly dole pod 2000, jen mi to ale přijde jako týrání motoru.

Já sice taky motor nevytáčím, řadím tak při 3000 ot. při běžné jízdě, což je 90% mých jízd. Zbylých 10% když jedu sám nebo předjíždím, klidně to ženu až do červeného, má to pěkný zvuk :-)

Link to comment
Share on other sites

No ja jazdim teraz z centra Bratislavy do Cunova co je na okraj mesta. je to cca 22 km. cez leto som este byval v petrzalke a tam to bolo jazda 15 km vzdy po hlavnej aj ked caste menenie rychlosti - z 50 - 80-60-80 a zase 50. No musim povedat ze spotreba mi klesla po dorobeni tempomatu a spodneho krytu motora o 8 deci. No aj tak som nikdy nejazdil viac ako 6,8l aj pred dorobenim tempomatu a krytu.

Nikdy auto nevytacam, na 50tke jazdim v poho na patke, vzdy ked tankujem kontrolujem tlak v pneu...

Ahoj,

Tvoje nízká spotřeba mi nedá spát, ikdyž ta má 7,4 l je normální, viz příspěvek kolegy výše.

Tak jsem zkusil jet 50 km/h na pětku, jak píšeš....no a spotřeba by asi šla dolů, protože otáčky byly dole pod 2000, jen mi to ale přijde jako týrání motoru.

Já sice taky motor nevytáčím, řadím tak při 3000 ot. při běžné jízdě, což je 90% mých jízd. Zbylých 10% když jedu sám nebo předjíždím, klidně to ženu až do červeného, má to pěkný zvuk :-)

to vela ludom pride ako tyranie, ale dnesne motory to vladzu. kym sa motor netrase,e neprotestuje a krasne si potichu pradie.

Ved uz predsa nejazdime nadychavycnych MBckach, ktore bolo treba vytacat...

ved si precitaj

tu

a na idnes.cz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...