Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zatékání vody z předního skla k motoru


Máca 330 SW

Recommended Posts

Zdravím při příchodu dešťů jsem zjistil, že na krytu motoru a na baterii js mokro. Dalším pátráním jsem zjistil, že ty lisované hadrové tlučimiče hluku jsou úplně nasáhlé. Sunadal jsem střěračee pak tu přepážku a a kýbl vody na okno a zjistil jsem že ta gumová lista již nepřiléhá k oknu a voda podtéká pod až k motoru.

Na foru jsem odkaz na tento problém nenašel tak nevím jestli se s tím někdo setkal hodtě radu. Přisilikonoval jsem tu gumičku po celé délce k oknu, ale nepřijde mi to jako řešení.

Přijde mi docela nelogické, aby voda která teče po okně musela na tu gumičku vyteci a pak do krajů do odtoku k blatníku. Najde si snažší cestu pod a rovnou k motoru.

Díkes za rady Máca

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

newim jjak ty ale jak sem dotahl auto z bazaru mel sem to same. ten kdyt sem cely nahnul a byla tam vyskočena takova naražecí lišta . Tu lištu sem zpatky narazil na sklo a cely ten kryt sem zpatky nacvakl na tu listu.Tim ta gumicka sedla zpet na sklo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak do sani uz netece ale objevil jsem dalsi skulinu,sundal jsem kryt na prednim sloupku a asi ve tretine od spodu tam tece sice nechapu proc kdyz okno jsem zasilikonoval z venku kolem dokola,muzu tu skulinu zalepit ale radsi bych chtel zjistit proc tam zateka jestli mate nejake rady budu jenom rad.zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Já jsem schválně po přečtení tohoto tématu ověřoval, jestli se mě to také týká a z hrůzou jsem zjistil že jo:roll

Tlumící koberce byly nasáté jak houba a nevábně voněly. Tak jsem je celé demontoval,vypral a nechal vyschnout.

Zjistil jsem, že tam chybí těsnící lišta z polypropylenu, která je z jedné strany nasazená na hraně okna a ze spodu na hraně plastového krytu. Ta má vlastě za úkol, aby těsnící guma krytu přiléhala k oknu a nepropouštěla vodu k motoru.Když už tam ale nějaká voda nateče, tak vzhledem k profilu lišty, by jí neměla nechat k motoru zatéct.

Měl jsem u auta měněné okno, a lišta byla zapadlá v prostoru za koberci, takže jsem ji nasadil (jde to ztuha) a zkusil lít vodu na sklo. Zatím dobrý, ale uvidíme při silnějším lijáku. Asi bych to pak také celé zasilikonoval:D

Mějte se :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opatření, které jsem uvedl v mém předešlém příspěvku bohužel moc nefunguje.

Z přední části sice voda nezatéká, ale po stranách, kde je plastový kryt u mřížek zakřivený mi voda protéká do spodního motorového prostoru a akustických koberců.:grr

Chci se tedy zeptat, kdo má zkušenost se zasilikonováním gumy k oknu, nebo jak je toto těsnění řešené z výroby ( mám měněné č. sklo) aby tam ta voda nezatékala.:myslim

Pomohl by mi třeba montážní detail na spodu čelního skla.

Jak už napsal autor tohoto příspěvku, tak se mi moc nelíbí, že by při výměně č.skla pak zatékání vody bylo normální?? Myslím si, že je to jen na preciznosti provedení napojení skla na karoserii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám tedy, že v tom nejsem sám. Ale řešení jak domutit vodu téct do kopce moc není. Kdybych věděl, že když obětuju prachy za celou nouvou umělohmotnou odtokovou lištu a bude vše OK tak je klidně dám, ale kdo ví jestli se ta nová přicucne a bude těsnit. U mě tedy zatím to zasilikonování po krajích funguje, ale přijde mi to strašná neumělecká prasárna. Takže to vypadá, že to ještě jednou rozeberu řádně očistím a na hulváta to nasilikonuju těsně pod krajem tý lišty k oknu. Zkoušel sem tu lištičku podlepit - teče, přelepit - funguje ale vypadá střašně na pohled. Ať žije silikon chce to vrstvu akorát ať se to nevytlaří na okno, barvu černou a nebude nic poznat, a hlavně bude SUCHÝ MOTOR a toho chci docílit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám tedy, že v tom nejsem sám. Ale řešení jak domutit vodu téct do kopce moc není. Kdybych věděl, že když obětuju prachy za celou nouvou umělohmotnou odtokovou lištu a bude vše OK tak je klidně dám, ale kdo ví jestli se ta nová přicucne a bude těsnit. U mě tedy zatím to zasilikonování po krajích funguje, ale přijde mi to strašná neumělecká prasárna. Takže to vypadá, že to ještě jednou rozeberu řádně očistím a na hulváta to nasilikonuju těsně pod krajem tý lišty k oknu. Zkoušel sem tu lištičku podlepit - teče, přelepit - funguje ale vypadá střašně na pohled. Ať žije silikon chce to vrstvu akorát ať se to nevytlaří na okno, barvu černou a nebude nic poznat, a hlavně bude SUCHÝ MOTOR a toho chci docílit.

Zdravím,

Tak díky za tip. Půjdu do toho, protože to vidím jako jediné prozatimní řešení...

Kdyby jsi měl někdy info o jiném způsobu utěsnění, dej prosim vědět.

To je fakt mazec, aby nás ta voda takhle s...a:nevim

Nechci ani vědět kam všude může zatéci a udělat daleko větší paseku, než jen nacucané tlumiče hluku.:grr

Tak dík a někdy ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Ahoj,

jelikož jsem objevil teďka v zimě vodu na baterii a trochu na krytu motoru, tak mě to donutilo se po tom pídit. Defakto stejnej problém jako u vás všech, prostě přechod sklo-plast netěsní, možná jak mrzlo tak mi ten led trochu více odchlípnul plastovou mřížku... kdo ví, musím to demontovat. Nicméně jsem zajel do peugeotu a poprosil o schéma dílů které se týkají čelního skla a onoho plastu, abych zjistil co chybí. Blbý je že některé těsnění se dodává pouze se sklem :-(  teď potřebuji trochu lepší počasí, venku v mrazech se to blbě demontuje... pokud by někdo chtěl schéma tak vám jej pošlu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdy Vám ty rady nepomohly, tak je tu ještě střešní tmel na utěsnění. Je černý a zachovává si plastičnost (pro další demontáž). Musí se ale pracovat v gum.rukavicích protože nejde skoro umýt. A dávat ho rozumně ať se neprotlačí moc na sklo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja mám s týmto problém po výmene čelného skla to netesní,premýšlal som na tom,že to prilepím silikónom,ale keď chcem dačo robyť s motorom zo zadnej strany,musý sa dať dole tá umelohmotná lišta.Nechcem na to ani pomyslieť jako by som musel  zožkrabať ten silikón.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

ahoj, jenže já to mám blokované, takže bohužel nemůžu nic vkládat... střešní tmel nepomohl, silikon taktéž ne. Lepidlo na sklo je dobrej tip, já to budu lepit bez těch upevňovacích profilů.

 

ceny dílů u peugeotu

 

8251 J3  - mřížka přív. vzduchu vzd kanálu                -2898,-Kč
8251 L3  - upev profil těsnění okna                             -1746,-Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Ja mám ten istý problém, ale čelné sklo ešte nebolo menené. Všade ten plast tesní dobre, ale v miestach kde sú tie oblúky po oboch stranách skla tak je ten plast proste oddialený od skla a z tade tečie jak hovado. Problém je, že v tých miestach nie sú ani žiadne lišty na skle do ktorých by sa ten plast nacvakol. Natlačil som tam silikón ale to vôbec nepomohlo, tečie tam aj tak. Budem to musieť rozobrať, poriadne vyčistiť a nejako prilepiť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...