Iceman1980 Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Zdravím všechny lvíčata Po dlouhé době jsme vyskytla závada Auto cukne rozvítí se diagnostika motoru a známá hláška DEPOLUTION SYSTEM FAULTY Upozorňuji Fap je pryč !firmou FAPOFF! odstraněn cca před 40tis km Auto potom uplně chcipne Zastavíš -nastartuješ a jede dál ale jen do chvíle než za něj vemu cca 2500-3000 otáček a problém se opakuje znovu . Diagnostika Planet 2000 načetla chybu nevím jestli přesně napíši ZKRAT NA KOSTŘE -REGULÁTOR TLAKU PALIVA Olej a všechny filtry vyměněny PORADÍ NĚKDO CO STÍM NEBO KDE ZAČÍT !!!! Díky móóóóóć Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Kód závady nevíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman1980 Odesláno 8. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Ahoj Honzo Bohužel !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Ahoj, škoda, chtělo to při diagnostice rozbalit a objeví se kód. Pak už se v dokumentaci většinou nechá najít příčina. Vypadá to, pokud se nemýlím, na regulátor tlaku na vysokotlakém čerpadle. Múže tam být jenom špatný kontakt, ale pokud bude vadný, tak jsem ho jako samostatný díl na SB nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman1980 Odesláno 8. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Ahoj, škoda, chtělo to při diagnostice rozbalit a objeví se kód. Pak už se v dokumentaci většinou nechá najít příčina. Vypadá to, pokud se nemýlím, na regulátor tlaku na vysokotlakém čerpadle. Múže tam být jenom špatný kontakt, ale pokud bude vadný, tak jsem ho jako samostatný díl na SB nenašel. Zítra to u kámoše ještě jednou načtu a zkusím najít ten kéd a dám vědět V SB jsem to taky hledal a nenašel Ale díky za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 V lepsim pripade DRV a test vstriku. Horsi pripad cerpadlo RAIL. Nebo jeste podavaci cerpadlo.Chce to merit. A na diag ti to ukaze jeste hlidani vysokeho tlaku paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman1980 Odesláno 9. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Tak dnes jsem byl zova na diagnostice zjistit kod Vypsalo to P0192 Co jsem tady našel je \" P0192 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Low\" Nevím vůbec o čem je řeč ale prý by to mohl být ten ventil a že prý není na čerpadle ale někde na liště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. listopad 2010 Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Měl by to být snímač tlaku na railu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. listopad 2010 Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Tady k tomu něco více. [upravil dne 9/11/10 19:47 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. listopad 2010 Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Na obrázku je to pozice 14, obj. č. 1920GW a cena cca 2100,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman1980 Odesláno 9. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Honzo díky díky díky moooc Zítra to začnu řešit Doufá že je to opravdu pouze ten snímač tlaku :potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. listopad 2010 Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Nemáš zač. Snad to bude ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.