higis Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Zdravím všechny a prosím o Vaše zkušenosti. Mám 807 2003, 2.0 HDI, nebourané, koupené po firmě se serviskou jako tříleté s najetými 150 tis km. Ověřeno, vše sedí. Najel jsem 50tis km jen s malými problémy, obrovská spokojenost. Teď mne však již 4 měs trápí toto: Motor se nejčastěji při nastartování napůl vychladlý při vyšší rychosti (cca nad 110km) přepne do nouzového režimu. PC ukazoval problémy kolem tlaku turba, vyměnili jsme čidlo vačkového hřídele a dalčí 2 čidla zepředu, nevím přesně která a 2 průtokové ventily. Průměrná spotřeba se snížila z 8,7 na 7,1 , závada však zůstává, po vypnutí motoru na cca 30 vteřin se nouzák sám vymaže a závada se již neprojeví. PC žádnou chybu již neukazuje. Ještě má auto nevím jestli související problém, že při vyřazení za jízdy zůstanou otáčky na 1.300 a na 800 klesnou až po zastavení. Závada mne zatím nijak zvlášť neobtěžuje, nikdy jsem nezůstal viset, ale mám strach vyrazit někam dál. Díky moc, jestli někdo může pomoct, M:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadliky Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 ahoj co váha vzduchu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Nejlépe diagnostika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Proč zase nové vlákno? Nebo neumíš slovensky? O pár řádků níž už je jedno s přesně takovým názvem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
higis Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Dík za upozornění, mně se nerozvěcuje žádná kontrolka a dělá naopak ve větších rychlostech. Ty dva nahoře již jsme vyměnili, ten dole je u 2.0 jiný, ale zkusíme to. O prodřených hadičkách jsme také uvažovali, měl to známý u transportéru 4, za filtr se podíváme a dám vědět, dík M;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Tak pokud nic neobjevíte, tak se ozvi na dia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
higis Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Teď jsem byl ještě u někoho jiného na originál diagnostice peugeot a ukázalo to váhu vzduchu, kterou jsme už ale vyměnili, žádná druhovýroba. Tak přišlo na řadu staré dobré ucho a vypadá to na spodní tlakovou hadici k turbu. Zítra dám vědět. M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
higis Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 Zdravím všechny, po týdenním ježdění a simulování situace to vypadá že celá záhadná závada byla skutečně pouze povolená tlaková hadice turba dole pod krytem. po utažení zatím neudělalo. Kdyby závada pokračovala, dodám informace. M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.