Hanzz Odesláno 29. říjen 2010 Sdílet Odesláno 29. říjen 2010 Už dlouho mám problém s chlazením. Při normální jízdě po okreskách mi to hřeje víc jak 100 stupňů. Už opravdu nevím co s tím. Vyměnil jsem chladič, termostat, kapalinu, ale bez výsledku. Topí parádně, v oleji voda není, z výfuku bílý kouř nejde. Akorád jsem zjistil, že mi to netlakuje. Teplota je 100 stupňů, vypnu motor a hadice jsou měké a víčko chladiče otevřu bez syčení jak u studeného motoru. Nenapadá Vás něco, Už jsem bezradnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 29. říjen 2010 Sdílet Odesláno 29. říjen 2010 Skoro sis sám odpověděl. když ti to netlakuje zkus nové víčko chladiče pokud ani nové víčko nezabere někde ti to uchází ( nemrzka dělá na hadicích bílé fleky tak zkus hledat ty ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 2. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 Takže nikde jsem nenašel že by to unikalo, a objednal jsem víčko chladiče. Akorád mi v prodejně říkali, že to prý musí chladit normálně i když tam není tlak. Když se to bude přehřívat i s novým víčkem tak už nevím co vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 2. listopad 2010 Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 sahara jede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 2. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 jede jak má. Akorád spíná už při 70 stupních. Ale tam bych to viděl na čidlo. Hlavně vyřešit přehřívání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 2. listopad 2010 Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 budík??? měl sem to samý na první 306 byl unavenej budík a místo 90 ukazoval 100 :-) po výměně to bylo ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 2. listopad 2010 Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 Tiež by som to videl na vadné čidlo alebo budík. S tým víčkom je to pravda, ono iba posúva bod varu ale na teplotu vplyv nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 2. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 Zítra to půjde do servisu, tak mu řeknu ať to přeměří nezávislým teploměrem. Pak budu moudřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feriic Odesláno 3. listopad 2010 Sdílet Odesláno 3. listopad 2010 Jestli ti muzu poradit a mas teda osmiventil bez hydrostosu jako ja,tak u me cca pri 3000 ot/min lezla teplota rovnez ke stovce.Furt jsme se nemohli dopidit cim by to mohlo byt pumpa,tesneni pod hlavou a to cims prosel ty.Nakonec problem prestal az kdyz se zmerili tlaky a sestelovala se vule ventilu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Hydroštel tam nemám a ventily se seřizovali cca 3 měsíce zpět. Mám to teď v servisu tak mi to změří nezávislým teploměrem, natlakuje a uvidí se. Když ani toto nepomůže tak už fakt nevím. Přemýšlel jsem, že to dám do Peugeotu. Ale připadá mi to zbytečné u 11 let starého auta a nehledě na účet za servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 zajed si někam na diagnosiku stačí nákej garážista a z řídící jednotky se dájí zjistit aktuální hodnoty na čidlech. Tudíš i teplota motoru. Diagnostika motoru má své čidlo hned vedle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feriic Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Do Pazouta bych nelez,teda pokud nemas nadutou penezenku.Jak rika Capy vem to na dia.ta ti za mensi peniz poslouzi ouplne stejne...Ja byl treba dneska u Bosche za 350 a vycucli jsme veskera data krom udaju ze skrtici klapky a hned jsem moudrejsi .A kdyz bude vse ok,videl bych to na pumpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 5. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 jj. Díky za postřehy. Myslel jsem si že v Peugeotu na to konečně přijdou proč to hřeje. Je to teď v servise, tak počkám jestli na něco přijde a kdyžtak zajedu na dia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macman Odesláno 5. listopad 2010 Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Sice 306 už v rodině nemáme, ale na manželčiný 1.4 byl naprosto stejný problém.. Auto se podle teploměru přehřívalo, ale chladič nijak extra horkej nebyl.. Po výměně termostatu mě napadlo zkusit se podívat na vodní čerpadlo.. U našeho motoru bylo v rozvodech. Takže jsem si zaaretoval hlavu, kliku.. Sundal řemen a zjistil, že vodní pumpa nemá už žádné lopatky.. Koupil novou, nasadil řemen a auto jezdilo a chladilo.. Nevím jestli to je u tvého motoru stejně... Jinak co mě zarazilo.. než odešla pumpa, tak jsme nechali dělat rozvody.. Navíc auto mělo najeto přes 300.000km, takže rozvody se za jeho existenci měly dělat několikrát.. Při výměně rozvodů se vodní pumpa mění automaticky.. Ale ta co jsem vyndal byla originál z roku 94... macman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 5. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Nad tou pumpou jsem taky přemýšlel. Ale vyměňoval jsem teď chladící kapalinu a při odvzdušňování kapalina přímo valila z odvzdušňováku při přidání plynu. Ale o těch polámaných lopatkách jsem už tady někde četl. Tyto závady fakt nemám rád. To je takové zkoušení. Vyměnit jedno a kdyžtak něco dalšího a pořád dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. listopad 2010 Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Když jsme měli 306, taky ukazovala nad 100 st. Servisák na to zamířil infrapistolku a naměřil 82, tak doporučil nechat tak a jezdit. Jezdíš do Zábřeha? Infrapistolka a sdělení = snad 50 Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 5. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Jak jsem psal, tak to mám teď v servise a změří mi to pistolkou a ještě natlakuje nebo co říkal. U takových závad to může být opravdu x věcí. Do zábřehu už jsem volal a ujišťoval mě že to bude jen ucpaný chladič. Ten je nový, ale pořád to hřeje. Já doufám, že to bude jen špatně ukazovat. Příští týden budu moudřejší. To si jdu pro auto do servisu, tak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. listopad 2010 Sdílet Odesláno 6. listopad 2010 Do zábřehu už jsem volal a ujišťoval mě že to bude jen ucpaný chladič. Hm, po telefonu může jenom odříkat statistickou četnost závad... Je fakt, že my jsme ucpaný chladič měli, přehřívalo se to a výměna pomohla. Ale pro identifikaci tam auto nechal zahřát (přehřát) a měřil pistolkou jednotlivé díly (motor, hadice, chladič) a podle teploty procházejícího vzduchu (za chladičem studený) to identifikoval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Odesláno 10. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2010 Takže problém doufám vyřešen. Vyzvedl jsem auto ze servisu a bylo mi sděleno, že musel vyměnit termostat i když byl nedávno měněn, dále víčko chladiče a čidlo na spínání sahar. Teplota se drží okolo 90 stupňů a sahary už nehučí po každé jízdě jako doteď. Zkusil jsem to trochu protáhnout a zahřát co to udělá. Větráky nehučí, ale ukazatel mi ukazoval 100 stupňů (jen po té co jsem na to šlánul). Ale to už bude pravděpodobně špatně ukazovat. [upravil dne 10/11/10 19:04 Hanzz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 11. listopad 2010 Sdílet Odesláno 11. listopad 2010 Aj tak mi to prišlo iba na čidlá, resp. budík...totižto ak sú trubky mäkké, teplota na budíku 100, tak niečo nie je v poriadku...alebo by to vyvarilo (ak by bolo víčko zlé), alebo by boli hadice natlakované... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.