Jump to content
  • Aktuální cíle darů

EGR, Intercooler a Turbo


fox111fox

Recommended Posts

No o chladici EGR jsem neslysel:D:D:D

A to ze si manici davaji vetsi IC je jenom kvuli tomu ze vetsinou to maji nachipovane = vetsi tlak turba=vyssi teplota.

Tim padem se to snazi schladit takovym zpusobem.

Ty kdyz si das vetsi IC tak to MOZNAAAAA ucitis v lete kdyz bude 40 stupnu ze auto neztraci vykon a ze ma tendenci jet ikdyz je mu teplo.

Jinak nic.

PS: Se spotrebou to nic nema spolecne kdyz to mas v serii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahoj, v lednu tohoto roku mi měnili v servisu egr ventil a ovládací ventil pro egr (egr ventil byl zaseknutý a ovládací ventil byl vyzkratovaný). Dnes se mi asi po 15 km objevila chyba emisního systému. Motor výkon má (v nouzáku asi nebude). Asi po 4 hod jsem motor znovu nastartoval a chyba se ihned objevila. Když je vše v pořádku (bez chyby), tak je z motorového prostoru slyšet takové pravidelné cvakání nějakého ventilu (podle mě to bude právě zvuk toho egr ventilu). Dnes jsem to cvakání neslyšel. Asi z 80% to vypadá na špatnej egr nebo ten ovládací ventil.V pondělí jedu na diagnostiku tak uvidím. Ale chtěl bych se zeptat, jaká je skutečná životnost egr v peugeotu 307 ? (mám ho nový necelých 11 mesíců, tankuji na benzině vervu a většinou z 90% jezdím dálkové cesty a motor držím na otáčkách přibližně 2200). :( Děkuji předem za rady

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...