Přejít na obsah
dyno

Pridavne topeni automaticke

Recommended Posts

zdravim

mel bych dotaz ohledne toho topeni jak poznam ze to funguje kdyz mam studenej motor tak to stejne nez se ohreje fouka studeny nevi nekdo jestli je to rizeny nejak venkovni teplotou nebo mi to proste nefunguje ???

domnivam se ze je asi elektricke ale nevim kde se nechazi

za info dekuju !!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Některé HDi mají 4 žhavičky ponořené do vody, je to někde za motorem, u kabiny. Takže ohřívají vodu.

Změř voltmetrem napětí na nich a případně proud. Stejnosměrný klešťový ampérmetr by byl nejlepší, anebo aspoň měřit úbytek napětí na přívodních kabelech. Proud by měl být kolem 60A (nevím určitě).

[upravil dne 3.10.2010 od P607Olda]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mam 307sw hdi 2.0 79KW r.v.2003 138000km a popisu vybavy toho auta je pridavne topeni automaticke vim ze u nejakych peugeotu typ presne nevim bylo elektricky topeni takovej malej radiator se ctyrmi silnymi kabely ale u tohodle nevim jak je to reseny a hlavne to asi nefunguje

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak se podívej za motor - koukej z pravé strany, mezi motorem a kabinou, dost nahoře. Ale určitě to ohřívá vodu, a ne vzduch v topení. Takže na rychlost topení to nemá zásadní vliv.

HDi topí i tak dost brzy - nemáš vadný termostat?

[upravil dne 3.10.2010 od P607Olda]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Trošku oživím toto téma. Dá se poznat že to topí i jinak než měřením? Nevlastním klešťový ampermetr. Myslím tím třeba za jak dlouho by se měl dostat motor na provozní teplotu, nebo jak rychle se začne vůbec teplota zvedat? Je mi jasny že to ovlivní venkovní teplota, styl jízdy a td. Ale jestli se to dá nějak zjistit odhadem.. V momentálních mrazech -10°C se mi 307čka ohřála po ujetí 16km na pouhých 70°C a to je podle mě sakra málo na to že mi chvíli ještě brčela nastartovaná u baráku než sem oškrabal všechny okna.... Tak jestli mám v háji ten předehřev, nebo termostat....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ahojte , mám VF33E9HXC84939350 podľa service boxu mám AUTOMATICKÉ DODATOČNÉ OHRIEVANIE, len neviem v service boxe nájsť kde hľadať tie výhrevné telieska a či mi to vôbec funguje

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

U toho automatického dodatečného ohřívání se mám dojem myslí automatický předehřev (ohřívání)nafty......páč žádné jiné topení jsem nenašel..... :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nene, žádný automatický předehřev nafty, je to topení, které po nastartování motoru ohřívá chladící kapalinu, aby se co nejdříve ohřála na provozní teplotu

 

Edit: tak podle vývoje linku jsem napsal hovadinu :(

Upraveno uživatelem ozzy56

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mého 100kW HDI je dle serviceboxu přídavné topení 1000w elektrické těleso vložené v boxu topení za ventilátoren. Než se ohřeje chladící kapalina tak tohle těleso ohřívá vzduch v topení (a topí to opreavdu hned a dost slušně) když se ohřeje kapalina nebo dojde k poklesu napětí (horší baterka) tak to vypne. Vedou k tomu tuším 2 červené a 2 černé silné dráty ze strany od řidiče (před ventilátorem topení). Nevím, jestli je to stejné i u manuální klimy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem pohledal a v SB je to v sekci Topení/chlazení...klimatizační jednotka...pod kódem 6445 XC výměnník tepla,vnitřní vytápění.....1000W......

Tak to bude to co popisuje trinity102....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tie spiraly by mal mat kazdy diesel, spina ich RJ pomocou Releboxu, ktory je vedla poistiek motora. Ja prave riesim jeho opravu/vymenu o par prispevku nizsie (Rele na pridavne vykurovanie), ale zatial pomerne neuspesne. Kedze spina pomerne velky el. vykon, tipujem, ze aj v tvojom pripade budu tieto rele odpalene.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem to cetl...odpoledne na to musim kouknout...ale doted mi bylo divne ze po nastartovani a ujeti byt jen jednoho km.mi foukal teplej vzduch....ze by to bylo funkcni..??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mam ten isty problem rele su v poriadku poistky tiez ked zapnem kurenie rele nedostane impulz takze nezopne skusal som to spojit skusackov a rele zoplo isiel prud do zastrcky pod volantom .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×