dyno Odesláno 3. říjen 2010 Sdílet Odesláno 3. říjen 2010 zdravim mel bych dotaz ohledne toho topeni jak poznam ze to funguje kdyz mam studenej motor tak to stejne nez se ohreje fouka studeny nevi nekdo jestli je to rizeny nejak venkovni teplotou nebo mi to proste nefunguje ??? domnivam se ze je asi elektricke ale nevim kde se nechazi za info dekuju !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 3. říjen 2010 Sdílet Odesláno 3. říjen 2010 Přídavné topení bývá naftové tzn. že topí ihned.Co to vlastně máš?Chtělo by to lepší popis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. říjen 2010 Sdílet Odesláno 3. říjen 2010 Některé HDi mají 4 žhavičky ponořené do vody, je to někde za motorem, u kabiny. Takže ohřívají vodu. Změř voltmetrem napětí na nich a případně proud. Stejnosměrný klešťový ampérmetr by byl nejlepší, anebo aspoň měřit úbytek napětí na přívodních kabelech. Proud by měl být kolem 60A (nevím určitě). [upravil dne 3.10.2010 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 3. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2010 mam 307sw hdi 2.0 79KW r.v.2003 138000km a popisu vybavy toho auta je pridavne topeni automaticke vim ze u nejakych peugeotu typ presne nevim bylo elektricky topeni takovej malej radiator se ctyrmi silnymi kabely ale u tohodle nevim jak je to reseny a hlavne to asi nefunguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. říjen 2010 Sdílet Odesláno 3. říjen 2010 Tak se podívej za motor - koukej z pravé strany, mezi motorem a kabinou, dost nahoře. Ale určitě to ohřívá vodu, a ne vzduch v topení. Takže na rychlost topení to nemá zásadní vliv. HDi topí i tak dost brzy - nemáš vadný termostat? [upravil dne 3.10.2010 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 1. leden 2015 Sdílet Odesláno 1. leden 2015 Trošku oživím toto téma. Dá se poznat že to topí i jinak než měřením? Nevlastním klešťový ampermetr. Myslím tím třeba za jak dlouho by se měl dostat motor na provozní teplotu, nebo jak rychle se začne vůbec teplota zvedat? Je mi jasny že to ovlivní venkovní teplota, styl jízdy a td. Ale jestli se to dá nějak zjistit odhadem.. V momentálních mrazech -10°C se mi 307čka ohřála po ujetí 16km na pouhých 70°C a to je podle mě sakra málo na to že mi chvíli ještě brčela nastartovaná u baráku než sem oškrabal všechny okna.... Tak jestli mám v háji ten předehřev, nebo termostat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 1. leden 2015 Sdílet Odesláno 1. leden 2015 Po 16 km se mi ohreje na 70 i bez buffiku ... Nez treba oskrabu auto 2 - 3min tak uz fouka vlazny vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacoceco Odesláno 1. leden 2015 Sdílet Odesláno 1. leden 2015 ahojte , mám VF33E9HXC84939350 podľa service boxu mám AUTOMATICKÉ DODATOČNÉ OHRIEVANIE, len neviem v service boxe nájsť kde hľadať tie výhrevné telieska a či mi to vôbec funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 U toho automatického dodatečného ohřívání se mám dojem myslí automatický předehřev (ohřívání)nafty......páč žádné jiné topení jsem nenašel..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 (upraveno) nene, žádný automatický předehřev nafty, je to topení, které po nastartování motoru ohřívá chladící kapalinu, aby se co nejdříve ohřála na provozní teplotu Edit: tak podle vývoje linku jsem napsal hovadinu Upraveno 14. leden 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trinity102 Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 Tak u mého 100kW HDI je dle serviceboxu přídavné topení 1000w elektrické těleso vložené v boxu topení za ventilátoren. Než se ohřeje chladící kapalina tak tohle těleso ohřívá vzduch v topení (a topí to opreavdu hned a dost slušně) když se ohřeje kapalina nebo dojde k poklesu napětí (horší baterka) tak to vypne. Vedou k tomu tuším 2 červené a 2 černé silné dráty ze strany od řidiče (před ventilátorem topení). Nevím, jestli je to stejné i u manuální klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 Tak na to se budu muset podívat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 Tak jsem pohledal a v SB je to v sekci Topení/chlazení...klimatizační jednotka...pod kódem 6445 XC výměnník tepla,vnitřní vytápění.....1000W...... Tak to bude to co popisuje trinity102.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 14. leden 2015 Sdílet Odesláno 14. leden 2015 tie spiraly by mal mat kazdy diesel, spina ich RJ pomocou Releboxu, ktory je vedla poistiek motora. Ja prave riesim jeho opravu/vymenu o par prispevku nizsie (Rele na pridavne vykurovanie), ale zatial pomerne neuspesne. Kedze spina pomerne velky el. vykon, tipujem, ze aj v tvojom pripade budu tieto rele odpalene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 15. leden 2015 Sdílet Odesláno 15. leden 2015 Ted jsem to cetl...odpoledne na to musim kouknout...ale doted mi bylo divne ze po nastartovani a ujeti byt jen jednoho km.mi foukal teplej vzduch....ze by to bylo funkcni..?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 16. leden 2015 Sdílet Odesláno 16. leden 2015 tak si mozno este jeden z tych stastnych, co ma zahadnu releskrinku funkcnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Asi jo..dnes rano pred cestou do Budejek jsem to extra vyzkousel a pri nule mi po nastartovani jde do minuty teply vzduch z vydechu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majsterko Odesláno 5. únor 2015 Sdílet Odesláno 5. únor 2015 Mam ten isty problem rele su v poriadku poistky tiez ked zapnem kurenie rele nedostane impulz takze nezopne skusal som to spojit skusackov a rele zoplo isiel prud do zastrcky pod volantom . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Simir231 Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Ahoj proč mi jde teplo do vozu 307 Break vin/VF33ERHSB83212124 až po ohřátí motoru když by zřejmě tímto tělesem viz obrázek. Pokud se nemýlím měl by jít teplý vzduch hned.Dík předem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Topení vodní má výkon asi 4000 W, toto přídavné topení má snad 200W (při 12 V 16 Ampérů). Takže trochu pomůže, ale málo. Krom toho je možné, že chytrá skříňka to zapne až tehdy, když trochu dobije akumulátor. Někde v potrubí jsou taky předřadné odpory ventilátoru (ovládání 0,1,2,3,4) - nejsou to náhodou tyto odpory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.