Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 106 Turbo Supercharger


Cdman

Recommended Posts

tyhle sračky do auta v žadnym případě:) \"turbovrtulka\" do 106 prostě nepatří nehledě na to, že pokud by si to neřekl řídící jednotce, tak rozdíl nepoznáš a teoreticky by to bylo ještě horší, protože by si měl zbytečnej odpor v sání. Taky mě napadlo prodávat elektromotorky v novodurový trubce od hajzlu za 1000kč, ale je to nesmysl:) :blicismajlik já teda novodurovou trubku použil taky:D dal sem ji jako redukci k filtru, kterej sem dal hned za klapku. Má to ted trošku jinačí zvuk - no, jako když prdíš do novodurový trubky:). Takže všechny filtrboxy a podobný nezbytnosti jsou fuč a k tomu pochopitelně přidáš malej filtr na odfuk z klikovky a je to fajn:)foto zde.... http://pimpmyxsi.rajce.idnes.cz/Upgrady_a_opravy/#P1030631.jpg btw nejlíp asi uděláš, když tam strčíš náporový sání od RL

[upravil dne 29/9/10 od vohon]

[upravil dne 29/9/10 od vohon]

Link to comment
Share on other sites

Takže všechny filtrboxy a podobný nezbytnosti jsou fuč a k tomu pochopitelně přidáš malej filtr na odfuk z klikovky a je to fajn:)foto zde.... http://pimpmyxsi.rajce.idnes.cz/Upgrady_a_opravy/#P1030631.jpg btw nejlíp asi uděláš, když tam strčíš náporový sání od RL

Takze ti to ted nasava horky vzduch primo z motoroveho prostoru, jo? To neni moc chytre...

Link to comment
Share on other sites

Takže všechny filtrboxy a podobný nezbytnosti jsou fuč a k tomu pochopitelně přidáš malej filtr na odfuk z klikovky a je to fajn:)foto zde.... http://pimpmyxsi.rajce.idnes.cz/Upgrady_a_opravy/#P1030631.jpg btw nejlíp asi uděláš, když tam strčíš náporový sání od RL

Takze ti to ted nasava horky vzduch primo z motoroveho prostoru, jo? To neni moc chytre...

no porad lepsi, než to bylo předtim, filtr byl hned vedle svodu:)ten t taky neni ideál, filtr je celkem teplej, ale stačí ho trochu odstínit a neni co řešit

Link to comment
Share on other sites

Nevím no,ale u mý 206ky to mám vyvedeno z víka volně pod motor a od té doby je klapka pořád ve výborném stavu což se předtím říci nedalo a ještě se to projevilo na otáčkách a to tak že za normálního napojení když přidám plyn a pak pustím tak se otáčky na krátkou dobu zastavily něco málo nad 2000ot a pak teprve klesly na normál volnoběžný ale při odpojení toho oddechu otáčky padají okamžitě až na volnoběh což je alespoň pro mě plus které ocením při rychlejším řazení ale to už jsem se moc rozkecal:D

[upravil dne 1/10/10 od ygnor206]

[upravil dne 1/10/10 od ygnor206]

Link to comment
Share on other sites

Volně? Takže si ten olej necháváš dobrovolně plyvat po motorovým prostoru?

A k tomu filtříku, to radši budu mít špinavou klapku než ucpanej filtřík s všemožnýma následkama:)

Jinak samozřejmě neříkam, že jak je to udělaný sériově je nejlepší varianta (sám mám homemade oct přes který to vracím před klapku)

Link to comment
Share on other sites

Toho oleje jak jsem to pozoroval z toho jde opravdu tolik že to není ani vidět a ani není od toho nic znečištěný ale na špinění klapky to stačí:mrk jen nechápu že to tak frantové vymysleli jak nedokonalou konstrukci klapky tak ten znečištťující způsob odvětrání:bojim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...