Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 kotoučové brzdy - fotogalerie


oddie

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 roky později...

skoro bych uz sel cestou koupe celyho, jiz repasovanyho kusu, ono opiskovani je tak za 3-4 kilca, sada pistku, gumicek to taky hodi 4kilca, kdyz se to necha jeste nekde nakomaxitovat, tak dalsi 400 ... a furt zustavaj stary futra v brzdici, ktery muzou bejt vymackany, tak ani nepomuzou novy vodici trny nebo se naopak zacnou s novyma trnama na vybehanych futrech brzdice sekat

je teda fakt, ze na cabrio jsem repas prednich brzdicu delal sam, a vysel me podle zaznamu na 1225Kc za komplet obe dve strany, ted uz si nepamatuju, kolik vychazel jeden novej (repasovanej) brzdic v krame, ale bude to asi tech cca 1100/kus, takze cca polovina, ale moje brzdice nemely jeste vuli na futrech, spis jsem to delal kvuli tomu nabarveni a pocitu :)

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na svoji 406 i na klukově 106, jsem kupoval repasované brzdové třmeny A.B.S od badisaka (výměný způsob = poslal jsem původný brzdový třmeny). Od výměny mám u 406 klid (i u klukovo 106) a taky mě nic nepřibržďuje. Ale hlavně mám jistotu, že mám brzdy v pořádku. Investice se vyplatila. Brzdy jsou jediná věc, co mi zastaví auto!!!

Upraveno uživatelem OK406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
  • O 2 roky později...

Zdravím vás. 
Potreboval som vymeniť vzadu kotúče a platničky , lebo boli zhrdzavené , tak som sa do toho pustil ( po prvý krát ).
Lenže nastal problém a to ten ,že obidva strmene boli zaseknuté, tie dva piestiky. A to som akože nečakal , keďže 2,5 roku do zadu boli menené
obidva ,za krásne repasované (ja som ich tam nedával) + komplet kotúče a platničky. 
Takže po pár hodinách som to všetko rozhýbal ,ale nemám doma origo mazací tuk na to , tak som tam dával normálnu vazelinu.
Tá tam asi dlho nevydrží že? 
Ináč všetky prachovky sú ok , len to nešlo pohnúť vôbec.
Druhá vec. Ten vačší piestik po namazaní krásne chodí , a ten druhý ,menší v tom plaste. Aj po namazaní išiel ,ale ťažko ,aj na jednej strane aj na druhej.
Ba, ešte aj na tretom strmeni . Má to ísť zrejme ľahúčko ,že áno?..Tak ako nechápem ,prečo to nešlo.
Lebo aj keď som potom prikrútil strmeň , rukou ním hýbať šlo pekne sťažka. 
Ináč bol som sa "previesť" (100km) a konečne aspoň , to brzí zatiaľ krásne po celej ploche. 
Len problém alebo nie? Keď som sa vrátil , tak oba zadné kotúče boli oproti predným "zabehnutým" pekne horúce.
Takže buď to poriadne nevracia a brzí to stále alebo to len zatiaľ ?...
Snaď sa to nedo.... za týždeň.
A ešte ,keď je vôľa v tom vačšom piestiku. Opotreboval sa tie piestik alebo sa diera zvačšila?..

Samozrejme ,že opravnú sadu idem kupovať a budem to musieť zas pomeniť . Snaď to pôjde potom ako má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, jestli jsi s tím jel 100 KM, budou asi spálené desky,  a kotouče mají stejnou barvu?  nejsou vyhřáté do modra ? možná bude třeba zase vyměnit kotouče i desky...

asi by bylo lepší nechat brzdy udělat mechanikem a pokud možno sledovat, jak se to dělá, jsou to přece jen brzdy :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...