Jump to content
  • Aktuální cíle darů

nestartuje ,406HDI 66kw


HD_Fugas

Recommended Posts

Dobrý den,potřebuji poradit.Mám 406 2.0HDI 66kw,naj.cca170tis.km.Mám problém,stalo se mi že při startování dlouho toči (ccca 5-15vteřin)než naskočí vůbec motor.toto se několikrát během týdne opakovalo,občas to chytlo bezproblémů.Až mi ted motor nenaskočí vůbec,jen stále točí a točí(z výfuku ani kouř)Během této závady pokud motor nastartoval tak auto jelo absolutně bezproblémů,žádné cukání,chcípání,nic.Dal jsme auto známému na servis,oznámil mě že je prý vadné čerpadlo.Chtěl jsme se zeptat jestli je to možné,jestli se s tím někdo nesetkal,jestli nemůže být vadný pouze třeba DRV ventil(jak jsem tu pročítal často na foru).Díky komukoliv za radu.

Link to comment
Share on other sites

je to možný teda jo,že je blbej jen ten ventil?tvrdí mě právě že drv ventil je dobrej že mu to ukazuje komp,že je blbý čerpadlo, a že musim koupit nový čerpadlo(stojí cca prej 10litrů)kolik cca stojí ten drv ventila kde se dá koupit?dík za info.P.S:právě že tomu moc nevěřim,že je to čerpadlem,když jinak auto jede uplně bezproblémů,teda pokud vůbec nastartuje.

Link to comment
Share on other sites

Guest servisman
a ještě jednu poznámku,prej pokud do sání přímo vstříkne nějaký plyn sprejem před startovnáním(nebo během něho)tak motor naskočí uplně v pohodě šlape

připadá mi to jako rychlý zimní start co se stříkavalo kdysy do sání

na vojně v zimně eterový bombičky u PV3S či u T148 :D

Link to comment
Share on other sites

Podle informaci, co jsi tu zatim napsal, to muze byt i vstrik. Pokud hodne propousti (uchcava), tak cerpadlo neni schopno dodat pri tak velkem prutoku potrebny tlak (300 atmosfer). A pokud se ten tlak nedosahne, tak ridici jednotka motoru neotevre vstriky a motor tudiz nenaskoci. Zavadu muze zpusobovat i pridreny DRV. Urcite to tu nejaky vetsi odbornik popise, podle jakych live-parametru se rozpozna, zdali je to DRV nebo tekouci vstrik.

Kaja

Link to comment
Share on other sites

Podle informaci, co jsi tu zatim napsal, to muze byt i vstrik. Pokud hodne propousti (uchcava), tak cerpadlo neni schopno dodat pri tak velkem prutoku potrebny tlak (300 atmosfer). A pokud se ten tlak nedosahne, tak ridici jednotka motoru neotevre vstriky a motor tudiz nenaskoci. Zavadu muze zpusobovat i pridreny DRV. Urcite to tu nejaky vetsi odbornik popise, podle jakych live-parametru se rozpozna, zdali je to DRV nebo tekouci vstrik.

Kaja

Kdyz tak 120 atm.je potrebnych pro start.A on to bohuzel nezjisti.A troufam si rict ze ani mechanik pres diag to nezjisti.Uvidime s cim prijde ze servisu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...