Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výběr služební dodávky


ThorR

Recommended Posts

Čau

šéf mi řekl, že si do konce listopadu musím vybrat nějakou dodávku, jinak mi koupí co ho napadne.

Limit který mám je pouze cena, ta musí být max 1 mil. Prej se to musi koupit do konce roku.

Uvazuju bud o Sprinteru, Crafteru nebo Boxeru.

Dulezitejsi je pro me uzitna hmotnost nez velikost, ale zase nechci tu nejkratsi verzi.

Poradite mi, co byste vybrali vy? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš než do Boxera bych šel do Ducata - vím, že jsem právě na sebe naštval spoustu zdejších \"srdcařů\", ale jediný rozdíl mezi Ducatem a Boxerem spočívá v ceně, jinak jsou to identická auta montovaná ve stejné fabrice.

Co se týče Sprintera - jezdí jich tu mraky, ale údajně spolehlivost NIC MOC a cena servisu astronomická

VW Crafter ještě horší pověst než Sprinter - co do výběru ještě zahrnout IVECO Daily?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že takové rady jsou zbytečné. Ty sám musíš vědět, co a jak těžké tam budeš vozit. Jestli cesta nebo i terén, jaké denní vzdálenosti atd. Každopádně jestli v tom autě strávíš celý den, tak doporučuji si auta v rámci tohoto předvýběru přímo ozkoušet, jak se ti v nich sedí, jak lze nastavit volant atd. Dodávky se u nás nakupují většinou jako holobyt, i když většinou je v základu el.stah.oken, osobně bych šel do tempomatu a přikoupil nezávislé topení. Vzadu si pořídit rovnou podlahu a plné obložení stěn.

Pokud by to jezdilo pořád těžce naložené, šel bych do Iveca, možná Sprinter, jinak bych se trojice Ducato/Boxer/Jumper nebál a rozhodl se podle ceny. Jinak 16 kola, 6-stupň. převodovka a radši silnější motor, u Boxera tudíž třílitr Iveco . Pořád platí známé - objem ničím nenahradíš. Prázdná dodávka na prodejně lítá jak ďas i se slabším motorem, ale potom ať plně naložený nesupíš v kopcích. Co čtu recenze tak u Boxerů odchází extrémně EGR. Jinak kvalitu dodávek bych nijak nepřeceňoval, jsou to jen narychlo smontované 4 kola, motor a na to nabouchaná kastle. Pokud nepočítáte s prodejem do 5 let, do roka bych vystříkal dutiny a nastříkal spodek. A kup i zástěrky za kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Ducatem předchozí generace (2005, motor 2,8 JTD) jsem najel několik set tisíc km bez nějakého zásadního problému (téměř trvale kolem 1 t nákladu). Souhlas s příspěvkem nade mnou - je velký rozdíl, když jedeš s autem, které má silný motor (třeba ta 2,8a) nebo s autem s motorem z osobáku (do Boxera se dávala i 1,9 TD 66kW !!!) = silný motor neuštveš a po 200 tkm jede jak novej, což se o slabé verzi tvrdit nedá. Samozřejmě je důležité vědět co se v autě bude vozit - na převoz vatových tyčinek nebo rozvoz pečiva po městě i ten \"slabej\" motor stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite mate pravdu, motorove chci jen tu nejsilnejsi verzi, bude to tahat i vice nez je uzitna hmotnost, takze tady zadne kompromisy. Spise jestli nekdo mate osobni zkusenost s nekterou. U sprintera se obavam treba takove prkotiny v dnesni dobe, jako je reziveni karoserie. Znamy mi rikal ze po prvni zime ma chycene blatniky a vubec cele lakovani ma uz pupinky po rzi a ma velke problemy s reklamaci. Nezavisle topeni neni tak dulezite, jezdim jen po morave, zadne dalkove trasy. ALe zatim diky za postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jezdim v starem modelu, potom i v transitu. Ale komfort v renaultu fakt neni, ale zase ma podle me lepsi jizdni vlastnosti. Je to masakr kazdy ma neco. Dival jsem se na Mastra ze se da koupit v zakladu dost slusne, ale jakakoliv priplatkova vybava je sakra draha, takze v slusne vybave je to pres mega.

[upravil dne 19.9.2010 od ThorR]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme na firmě všelijakej bordel od citroena .... berlinga, jumpy, jumper , atd..... celkově to docela drží a i když to jezdí denně 500km tak s tím nejsou velký problémy.... Nejstarší jumpy měl nedávno šest let a 550.000km a když se prodával furt v pohodě jezdil, takže toho bych se nějak zásadně nebál... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme Renaulta Mascotta, nebylo to špatný auto ale před prodejem se mě zdálo, že některý věci jsou na odchodu (motor, spojka), měl najeto asi jen 60tis., motor nějaká 2,8 (z Iveca?) asi 140ps, bylo to nad 3,5t, celková mám dojem 4t, dozadu šlo cca 2 tuny a jednou sem vezl z K.Varů 2,5t vzadu a na přívěsu 4t + přívěs tak ten agregát táhl skoro 9 tun do Brna.

Já povezu tento týden 400kg budečkou z prahy a to bude srovnatelný dobrodružství. 25kW/tunu má možná i hysterická žena.

Jinak já bych bez váhání bral Sprintera. Vím o dvou dodávkových autodopravách kde používají výhradně Sprintery, Boxery měli dva zkušebně.

[upravil dne 19/9/2010 od Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Thora: pokud to bude tahat pořád naplno těžký náklad, tak bych šel do Iveca, je to tvrdý pracant, i když ty olítané působí dojmem roztřepané hajtry. Ale to je spíš střídáním řidičů zaměstnanců atd. Potom už musíš uvažovat, jestli nejít vzadu do nějakých zesílených pružin, dvojmontáže atd. Lepší je to mít trošku naddimenzované, než trápit základ. Srát se budou všechna auta.

To nezávislé topení není kvůli dálkovým trasám, ale aby se v zimě hned po startu netrápil motor a nemusels 15 minut čekat, než se ti ten traktor mírně ohřeje a začne foukat alespoň vlažoulilinký vzdoušek, aby ti odmrzlo přední sklo. Samozřejmě pokud máš garáž, tak to nemusíš řešit. Rezaví všechno, jestli z toho máš strach, nech si polepit folií předek kapoty ( či jiné části ), místa otřískané od kamínků, kde to začne nejdřív. A jak jsem psal, zástěrky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj taky bych doporučoval to nezávislé topení a tempomat. další výbava je spíš věc Tvé osobní rozmarnosti,ale jak píše Fusion,v zimě teplej motor netrpí a netrpí ani baterka a navíc nastupuješ do vyhřátého auta :)

Ale taky jak psal Medvěd,oni ty francouzský dodávky špatný nejsou,známí mají na firmě Boxera, 2.2 HDI má vzadu listový pera a to je pracant,ale zase záleží kolik budeš vozit kg a jak daleko. Každopádně 3.0 je moc dobrá volba !!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim s ostatnima , jen bych radeji klimu misto nezavisleho topeni (kdyz je venku zima tak se clovek oblece ale v lete ? ) , dale tempomat , parkovaci kameru ,central na dalku s moznosti otevrit jen urcite dvere , pokud nakladas i bocnimy dvermi tak aby slo nalozit i europaletu (ne kazdy ma tu moznost) , dobre skladny nakladovy prostor (cim vic uchytu a ok tim lepe) , vyplne sten , dobre osvetleni nakladoveho prostoru a spoustu drobnosti ,ktere ulehci vykladani .

Jinak me se nejvic libi u Boxera ten pripinaci blocek , u Sprinter pohodlna sedacka ridice , Master ulozne kastliky , Tranzit me ani nenadchl ani nezlkamal .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu hovorit z otcove zkusenosti s Transitem KombiVan, 2.2 TDCi, 81 kW, 5.kvalt, srpen 2006 (takze uz novy xicht). Zavady, ktere se objevily behem 140 tkm, ktere to ma najeto...

- 1x DRV ventil

- 1x zadni loziska (ma 300, ale nic v tom nevozi, takze mozna pro to)

- 1x spojkovy valec

Po vanocich se bude objednavat novy kus. Opet kombivan, opet 2.2 TDCi, ale uz 85 kW a 6°.

Vybava muze byt bud BASE nebo TREND. TREND uz je velmi slusna vybava, kterou muze velka cast osobnich aut zavidet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...