Haemorrhage Odesláno 17. září 2010 Sdílet Odesláno 17. září 2010 Ahoj. Uz si nevim rady a tak se ptam zde. Pri zarazene petce mi vibruje radici paka a prenasi se to do celeho auta. Paka vibruje pouze pri seslapnutem plynu. Pri seslapnuti a pusteni plynu se hybe dopredu a dozadu o 5 cm. Frekvence vibraci je zavisla na otackach. Pri jinem rychlostnim stupni pri stejne rychlosti nebo otackach to nedela. Pouze petka. V jednom servise mi rekli dvojhmota ale ten v mem aute neni. V jinem servisu mi rekli prevodovka a v jinem poloosa. Prosim tedy o napady a nazory. Dekuji. Auto ma najeto 160k km. Nejvice to je citit pri zatahu treba do kopce nebo pri poradnym seslapnuti pri predjizdeni. [upravil dne 17/9/10 od Haemorrhage] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 17. září 2010 Sdílet Odesláno 17. září 2010 Alebo to moze byt este silentblok. A teraz aby z toho bol clovek mudry. Skus stat na mieste, zaradit 5, dat rucnu a \"pretahovat sa s nou\". Dalsi clovek nech sa pozera na motor ci sa moc neklepe. PS: Radsej nech sa pozera zboku auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haemorrhage Odesláno 22. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2010 Takže už vím, co to zpusobuje, Je to v převodovce. Tisícihran na jednom ozubenem kolu pětky a hnací hřídel v převodovce je ojetej a to pětkový kolo se na ní točí nahnutý. Takže to má borec v servisu s tím, že zkusí vyměnit co pujde. Chci se zeptat, jestli to pak nebude dělat problemy, když něco bude stávající a něco bude z nějaký jiný převodovky. Má s tím někdo zkušenost? Myslel jsem si, že převodovka vydrží víc jak 160k km. Asi ne no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.