Jump to content
  • Aktuální cíle darů

P406-2.0HDi-RHZ-regulator tlaku paliva


VPetr

Recommended Posts

Ahojte,resim problem na tomto aute.

Auto Jede normalne...po urcite chvili se rozsviti kon.m. a jde vytocit jen do 2tis/ot.Diag.hlasi -reg.tlaku paliva-

Podavaci cerpadlo resp.saci kos byl uplne zasra***.Ten je vycisten.

Regulator tl. jsem rozebral a profoukl sitko na konci ventilu.

Nalil jsem aditiva do nafty a auto projizdel.

Najezdil jsem s nim 30km a bez problemu.Po cca.dalsich 30km se chyba opakovala.

Ventil stoji v rozmezi 5000-6000tis a nerad bych ho vymenil a nic.Poradite mi na co se radeji jeste zamerit???

Diky Petr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

chlapci vymenen a po tydnu znova...vrr

Pokud jede tak do stavu kdy nejde vytocit nad 2300ot nespadne,pak se zastavi,vyp.motor a po chvili o5 nejede...tak 6x nastartovat a nekdy se chyti....

Jeste mam podezreni na cidlo tlaku railu,ale je to dalsich 5tis...blee

Mate nekdo nejakou zkusenost??

Diky

Link to comment
Share on other sites

aditiva uz tam byli...uz jsem se rozhodl...vstriky,vedeni,cerpadlo jsou na kontrolu...vidim to na spatny tlakovy zpetny ventil...ale ma to 280tis kdo vi s jakyma srackama z kanystru tankovanyma...Takze zadne vymeny snimacu atd...tady uz tomu nic nepomuze pouze repas a oprava...ale diky...

Link to comment
Share on other sites

no může bejt víc možností,myslím si že čerpadlem to může být tak půl na půl,ale aby nebyl v tahu první vstřik,to může být jedna ze závad,další pak může být protože to je do nouzového režimu tak špatný ten ventil. Mám dva ventily na prodej,jsou to ty které potřebuješ,cena poloviční jak zde uvádíš......, jinak samozřejmně lít do každé nádrže aditiva,jak v létě tak v zimě,u nás není moc kvalitní nafta,a toto jsou důsledky...... ,protože mi psal kluk co má Phedru 2.2 HDi,motory jsou koncernově shodné s PSA a po rozdělání čerpadla ho měl vevnitř místama porezlé,takže je lepší aby to lépe mazalo dávat ty aditiva......

Link to comment
Share on other sites

Guest peteralfa1

Ahoj...ja mam tiež problémy s HDI. Odišlo mi čerpadlo v nadrži, hned na to mi odišiel regulator tlaku paliva. Podavacie čerpadlo som vymenil za fungel nové, vyčistil som nadrž . Regulator som kúpil nový Bosch a motor fungoval bez problemov. No po 10 000 km su znova problémy...znova vypína, diagnostika ukazuje znova rgulator tlaku paliva... už som z toho auta nešťastný. Vie mi niekto poradit prosím??? Je to Peugeot 306 2.0 HDI r. v. 2001, 360 000 Km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...