Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cim je zpusobeno vadnuti brzd? - 406


h4wk3y

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...

momentalne nemam pezota,ale alfu 156 a tam su brzdy 284x22 v predu a 276x10 hlavny brzdovy valec ma 20,64mm a brzdi to ostro a slusne, nezvadne to hned..mozno kus ostrejsi je ten nastup ako by sa niekomu pacilo..

s pezotom somlaboroval mesiace a posledny sedan bez bremba brzdil snad rovnako ako coupe s brembom nedalo sa robit nic,brzdovy system je asi nejako inak navrhnuty,lepsie (ostrejsie) to nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevím, co pořád všichni řeší s malou účiností brzd na 406, mám brzdy cca rok po kompletním repasu a kdykoli potřeboval nouzově, natvrdo zabrzdit, tak sem vždycky zabrzdil. Chce to si taky trošku uvědomit, že 406tce neschází moc do 5ti metrů a při podobné motorizaci má 406 o více než 150kg navrch, proti Octavii a podobným autům nižší střední třídy, se kterýma se to tu srovnávalo, což při brždění udělá krapet jinou setrvačnou sílu. Ve 106 mám pidi kotouče 247mm, ale jelikož to auto váží o třetinu míň než 406, tak zastaví skoro na fleku. Já zastávám názor, že 406, s brzdama v dobrém technickém stavu brzdí v běžným provozu naprosto pohodově i v krizových situacích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprvé jsem pochopil, že to asi nebude OK když jsem se rozhodl objet uzavřený Tauernský tunel přes Alpy. Což nahoru to bylo v pohodě, ale dolů to vypadalo, že se zastavím až v Itálii :D Brzdy naložené 406 se přehřály během chvilky a pak už se tomu ani nedalo říkal brzdění... Kdžy jsem tu cestu jel příště s Vrtanými kotouči tak už to bylo výrazně lepší.

Brzdy jsem si držel ve velmi dobrém stavu, ale nebylo to nic moc. Pomalý nástup, ale když se pořádně šlápne tak OK. Bohužel nesmí se šlapat dlouho jinak s teplem rychle vadnou. Podobně blbě asi brzdila jen Oktávka TDI s bubny vzadu, jiný kombík asi ne. Né že by to byla nějkaé úplná tragédie, ale třeba se stávající 407 se to nedá vůbec porovnávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano zajimave cteni ale verim ze je malo lidicek co o tom alespon \"slisely\" ;)

Jinak zastavam nazor ze nejrychlejsi auto delaji dobre brzdy a dodavam i trabant sel rozvasnit z kopce na 140 ale co pod kopcem kde bylo treba zastavit :D

[upravil dne 10/5/14 19:17 od Lihous]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle me proste 406 brzdi opravdu dost spatne.

kdyz jezdim obcas ve VW caddy (2012), nebo treba kdyz jsem byl na testovackach novych peugeotu pred rokem, pak jsem sedl do 406 a kdyz jsem zacal brzdit pred krizovatkou, tak jsem mel malem hnedy pruh, jak jsem se lekl, ze mi to nebrzdi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

predpokladam ze tie dva linky co si sem pridal ovlada každy vodic s trocha viac technic. znalostami, inak by mu bolo vziat vodic. opravnenie :):D

jasne ono brzdi dobre pezot ked pritlacis na pedal,a napr aj v zime sa to lepsie davkuje,ale tie brzdy su celkovo na hovno, treba si pozriet na testy z minulosti kde podobne auta malo brzdnu drahu z 100 na 0 cca 38,5 az 39m max. kdezto pezot ma cez 40m a to je zasadny rozdiel, aj ked sa to niekomu mozno zda malo je to rozhodujuce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...