ozzy56 Odesláno 12. duben 2014 Sdílet Odesláno 12. duben 2014 zajeď na STK kde ti změří účinnost brzd, potom se dá něco řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 momentalne nemam pezota,ale alfu 156 a tam su brzdy 284x22 v predu a 276x10 hlavny brzdovy valec ma 20,64mm a brzdi to ostro a slusne, nezvadne to hned..mozno kus ostrejsi je ten nastup ako by sa niekomu pacilo.. s pezotom somlaboroval mesiace a posledny sedan bez bremba brzdil snad rovnako ako coupe s brembom nedalo sa robit nic,brzdovy system je asi nejako inak navrhnuty,lepsie (ostrejsie) to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Já teda nevím, co pořád všichni řeší s malou účiností brzd na 406, mám brzdy cca rok po kompletním repasu a kdykoli potřeboval nouzově, natvrdo zabrzdit, tak sem vždycky zabrzdil. Chce to si taky trošku uvědomit, že 406tce neschází moc do 5ti metrů a při podobné motorizaci má 406 o více než 150kg navrch, proti Octavii a podobným autům nižší střední třídy, se kterýma se to tu srovnávalo, což při brždění udělá krapet jinou setrvačnou sílu. Ve 106 mám pidi kotouče 247mm, ale jelikož to auto váží o třetinu míň než 406, tak zastaví skoro na fleku. Já zastávám názor, že 406, s brzdama v dobrém technickém stavu brzdí v běžným provozu naprosto pohodově i v krizových situacích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Poprvé jsem pochopil, že to asi nebude OK když jsem se rozhodl objet uzavřený Tauernský tunel přes Alpy. Což nahoru to bylo v pohodě, ale dolů to vypadalo, že se zastavím až v Itálii Brzdy naložené 406 se přehřály během chvilky a pak už se tomu ani nedalo říkal brzdění... Kdžy jsem tu cestu jel příště s Vrtanými kotouči tak už to bylo výrazně lepší. Brzdy jsem si držel ve velmi dobrém stavu, ale nebylo to nic moc. Pomalý nástup, ale když se pořádně šlápne tak OK. Bohužel nesmí se šlapat dlouho jinak s teplem rychle vadnou. Podobně blbě asi brzdila jen Oktávka TDI s bubny vzadu, jiný kombík asi ne. Né že by to byla nějkaé úplná tragédie, ale třeba se stávající 407 se to nedá vůbec porovnávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Zajimavé počtení - http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu [upravil dne 10/5/14 15:14 od Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Ano zajimave cteni ale verim ze je malo lidicek co o tom alespon \"slisely\" Jinak zastavam nazor ze nejrychlejsi auto delaji dobre brzdy a dodavam i trabant sel rozvasnit z kopce na 140 ale co pod kopcem kde bylo treba zastavit [upravil dne 10/5/14 19:17 od Lihous] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 10. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2014 podle me proste 406 brzdi opravdu dost spatne. kdyz jezdim obcas ve VW caddy (2012), nebo treba kdyz jsem byl na testovackach novych peugeotu pred rokem, pak jsem sedl do 406 a kdyz jsem zacal brzdit pred krizovatkou, tak jsem mel malem hnedy pruh, jak jsem se lekl, ze mi to nebrzdi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Na Caddy jsem si taky vzpomněl... když je prázdný tak ta brzdy jsou teda jako žiletky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Tak ja když vlezu do Fiesty 2013 tak taky pořád skaču na sklo, u 406 je prostě potřeba vyšší tlak na pedál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 Musíš sundat dřeváky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. květen 2014 Sdílet Odesláno 10. květen 2014 :DTo viš že jo, a nedostanu na pedály Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 10. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2014 :D bacha aby sis o to sklo nezlomil nos Jo, mame caddynu jako rodinne, takze vicemene porad max 2-4 lidi, a to je skoro az peklo ty brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 predpokladam ze tie dva linky co si sem pridal ovlada každy vodic s trocha viac technic. znalostami, inak by mu bolo vziat vodic. opravnenie jasne ono brzdi dobre pezot ked pritlacis na pedal,a napr aj v zime sa to lepsie davkuje,ale tie brzdy su celkovo na hovno, treba si pozriet na testy z minulosti kde podobne auta malo brzdnu drahu z 100 na 0 cca 38,5 az 39m max. kdezto pezot ma cez 40m a to je zasadny rozdiel, aj ked sa to niekomu mozno zda malo je to rozhodujuce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Budeš se divit ale 85% řidičů vubec neví nic o nějakém zajiždění brzd, maximalně by si mohli vzpomenout že když kotouče měnili že jim v servise řekli že mají 200km brzdit zlehka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 tak to potom aj tak vypada nas vozový park atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.