JardaMoj Odesláno 12. září 2010 Sdílet Odesláno 12. září 2010 zdravim panove, tak jak bych zacel. 2 dny zpatky jsem rano prisel k autu, startuju a nic.. porad a porad nic. zjistil sem ze nejde benzin do motoru, tak od rad Cakoma jsem vyzkousel v garazi vytahnutou pumpu a ta bezela. (nejde proud k pumpe). Vymenil jsem dvojity rele, snimac otacek, ale porad dozadu nejde proud. zkousel sem i naraz. cidlo a pojistku c. 10, ta je ale mrtva, proste tam neni proud. Imobilizer mam odpojeny. Zapojnice pod baterii sem zkontroloval a v pohode. Ja uz sakra nevim co stim je. Jestli jeste nekde neni prelomenej kablik u RJ, bohuzel na to nemam zarizeni... Tak jenom jestli nekoho nenapada co by stim mohlo byt... diky [upravil dne 25/9/10 od JardaMoj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 12. září 2010 Sdílet Odesláno 12. září 2010 nevim jestli Ti to k necemu bude ale ja po vymene motoru jsem musel vzdycky zahybat s konektorem u krabicky (asi relatka)ktera je vedle ridici jednotky. a vyhozovalo mi to pojistky. projevovalo se to tak ze motor tocil ale nechytil jakoby nemel palivo. taky jsem chtel ze zacatku kontrolovat pumpu atd. ale pak prisel kamarad prostikali jsme vetsinu konektoru. a motor bezel. ted u jsem to vyresil tak ze jsem u tohohle konektoru vyhodil ten bazmek (cerveny soupatko)na lepsi odpojovani a startuju v pohode nikdy jsem nezkoumal na co ta krabicka je tak treba vis nebo se najde nekdo kdo to objasni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 12. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2010 vyzkouseno. bez uspechu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 12. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2010 tak se mi povedlo nastartovat. ale jakym zpusobem, to je mazec. dal jsem primej proud z baterky do cerpadla a tim sem ho rozchodil, a zacel startovat. trvalo to silene dlouho ale nakonec chytnul, otacky skakali nahoru dolu.. napadlo me zkontrolovat pojistku c.10 - najednou fungovala. tak jsem auto chcipnul a promeril jen pri otoceni klicku pred start a taky fungovala..... odpojil sem primej proud z baterky a normalne nastartoval. takze to beru jako jednu velkou zahadu, proc predtim nefungovala ta pojistka c. 10 a najednou jde. ale aby se nereklo ze je vse ok.. zkousel sem projizdet auto a kdyz vic seslapnu plyn tak zacne silene strilet a nejede, proste vubec. to driv nedelalo.a co sem poslouchal, tak po odpojeni toho primyho proudu se prestane tocit pumpa, kdyz je klicek na druhy poloze, ale kdyz nastartuju tak se chytne....:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 12. září 2010 Sdílet Odesláno 12. září 2010 na 605-ke starsej verzii som mal taku zahadu.ani po vymene poistkovej skrine ziadna zmena.mne sa to do normalu nevratilo,stale to jazdilo len na priamy zdroj od baterky.auto som predal nejakemu mechanikovi a dalej uz nic neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. září 2010 Sdílet Odesláno 12. září 2010 zkontroloval bych zapalovaci civky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 12. září 2010 Sdílet Odesláno 12. září 2010 stotoznuji se s ferrym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 13. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2010 diky kluci, civky sem chtel vyzkouset uz predtim, tak ted je vyzkousim a budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 13. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2010 tak jsem rano zase nenastartoval, zase bych musel asi pres primej kontakt z baterky do cerpadla pustit proud. takze bude v haji asi nejakej kablik a zaroven ty civky, nebo nevim... je to nejaky divny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Ahoj...Jestli se jedná o tu 1997čku, tak ta má zapalovací lištu...Cívky jsou až u 152kW varianty. Škoda že jinak nedokážu poradit, nesetkal jsem se s tímto problémem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 13. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2010 aha, diky to jsem nevedel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 25. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2010 VYRESENO - cerpadlo vymeneno za nove a auto jede jako blazen! akorat do ted nechapu, proc tam dozadu nesel ten proud.. hlavne ze startuju a ze to necuka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. září 2010 Sdílet Odesláno 25. září 2010 Zkoušels místo relé dát + a - natvrdo? Ono to totíž funguje tak, že po otočení klíčkem většinou pumpa nadávkuje (2 sekundový bzzzt), pak když ŘJ zjistí, že motor nenastartoval, nepouští dál čerpadlo takže i při zapnutým klíčku, i startování do něj nejde proud, ten se opět pustí až několik sekund po úspěšným startu. Mrtvý čerpadlo často funguje když se vyndná, ale nefunguje namontovaný. Někdy lze napojit vyndaný čerpadlo na baterku, dát opačně póly a obrátit chod čerpadla na chvilku a čerpadlo pak třeba ještě pár dní funguje, ale jako nouzovka. To já jen pro budoucí hledání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael coupé Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 jj,rele vedle ŘJ,rado vyskakuje,druhy problem je pod baterkou,kdy zatyka do kabelu po schrnutí ochranné gumy a nebo rele nad nohama spolujezdce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.