Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nestartuje 406 v6 - VYRESENO (snad)


JardaMoj

Recommended Posts

zdravim panove, tak jak bych zacel. 2 dny zpatky jsem rano prisel k autu, startuju a nic.. porad a porad nic. zjistil sem ze nejde benzin do motoru, tak od rad Cakoma jsem vyzkousel v garazi vytahnutou pumpu a ta bezela. (nejde proud k pumpe). Vymenil jsem dvojity rele, snimac otacek, ale porad dozadu nejde proud. zkousel sem i naraz. cidlo a pojistku c. 10, ta je ale mrtva, proste tam neni proud. Imobilizer mam odpojeny. Zapojnice pod baterii sem zkontroloval a v pohode. Ja uz sakra nevim co stim je. :( Jestli jeste nekde neni prelomenej kablik u RJ, bohuzel na to nemam zarizeni... Tak jenom jestli nekoho nenapada co by stim mohlo byt... diky :nevim

[upravil dne 25/9/10 od JardaMoj]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jestli Ti to k necemu bude ale ja po vymene motoru jsem musel vzdycky zahybat s konektorem u krabicky (asi relatka)ktera je vedle ridici jednotky. a vyhozovalo mi to pojistky.

projevovalo se to tak ze motor tocil ale nechytil jakoby nemel palivo.

taky jsem chtel ze zacatku kontrolovat pumpu atd. ale pak prisel kamarad prostikali jsme vetsinu konektoru.

a motor bezel. ted u jsem to vyresil tak ze jsem u tohohle konektoru vyhodil ten bazmek (cerveny soupatko)na lepsi odpojovani a startuju v pohode

nikdy jsem nezkoumal na co ta krabicka je tak treba vis nebo se najde nekdo kdo to objasni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se mi povedlo nastartovat. ale jakym zpusobem, to je mazec. dal jsem primej proud z baterky do cerpadla a tim sem ho rozchodil, a zacel startovat. trvalo to silene dlouho ale nakonec chytnul, otacky skakali nahoru dolu.. napadlo me zkontrolovat pojistku c.10 - najednou fungovala. tak jsem auto chcipnul a promeril jen pri otoceni klicku pred start a taky fungovala..... odpojil sem primej proud z baterky a normalne nastartoval. takze to beru jako jednu velkou zahadu, proc predtim nefungovala ta pojistka c. 10 a najednou jde. ale aby se nereklo ze je vse ok.. zkousel sem projizdet auto a kdyz vic seslapnu plyn tak zacne silene strilet a nejede, proste vubec. to driv nedelalo.a co sem poslouchal, tak po odpojeni toho primyho proudu se prestane tocit pumpa, kdyz je klicek na druhy poloze, ale kdyz nastartuju tak se chytne....:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zkoušels místo relé dát + a - natvrdo? Ono to totíž funguje tak, že po otočení klíčkem většinou pumpa nadávkuje (2 sekundový bzzzt), pak když ŘJ zjistí, že motor nenastartoval, nepouští dál čerpadlo takže i při zapnutým klíčku, i startování do něj nejde proud, ten se opět pustí až několik sekund po úspěšným startu.

Mrtvý čerpadlo často funguje když se vyndná, ale nefunguje namontovaný. Někdy lze napojit vyndaný čerpadlo na baterku, dát opačně póly a obrátit chod čerpadla na chvilku a čerpadlo pak třeba ještě pár dní funguje, ale jako nouzovka.

To já jen pro budoucí hledání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...