Jump to content
Sign in to follow this  
zolco

Nefunguje ABS 2,1 Td

Recommended Posts

Chalani,nová téma!Nefunguje mi abs.Niekedy svieti kontrolka,a niekedy nie.Ale keď nesviti,ani vtedy nefunguje abs.Ako by som mohol odmerať čidlá?Vie niekto že aký odpor to má mať?

[upravil dne 10/9/10 od zolco]

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozrem sa ti na tie snimace aky maju odpor ale mam pocit ze sa to tu niekde preberalo. Cidlo konektor najdes uz v motorovom priestore myslim ze je sedej farby hladaj pri trubkach brzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejlepe by bylo pichnout na diag a vycist chyby a ty pak odstranovat.

Kdyby byla spatna jednotka, mam asi 4ks funkcnich ABS jednotek na prodej, jak starsi typ do roku cca 7/97, tak ty novejsi ABS Bosch 5.3

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejlepe by bylo pichnout na diag a vycist chyby a ty pak odstranovat.

Kdyby byla spatna jednotka, mam asi 4ks funkcnich ABS jednotek na prodej, jak starsi typ do roku cca 7/97, tak ty novejsi ABS Bosch 5.3

Kolik taková funkční ABS jednotka na old model stoji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedávno jsem měl podobný problém P406 Break 2.0 HDI 2001 a byl odrezlý ozubený kroužek u snímače otáček kola-chvíli seděl na svém místě, kontrolka nesvítila, ale většinou se šprajcoval. Nebylo to moc vidět, ale po hmatu se kroužek protáčel. Podařilo se to zavařit elektrodou doma. Nejprve jsem svařil kroužek a pak jsem ho přibodoval na několika místech a teď v zimě to mám odzkoušený, že ABS frčí na 100%. Ta poloosa je kvalitní, ale ten matroš, z kterého je ten kroužek je na h...o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, taky mám problém s ABS a tak jsem změřil pdpor na všech kolech. Všechny měli odpor okolo 1540 ohmů až na levý přední to mělo 2.8 mega ohmů a při prohození měřících hrotů na těch samých svorkách to bylo -1.1 mega ohmů, tak si myslím že je vadný. Ale chtěl bych se vás radši zeptat zda se nemýlim. dík

[upravil dne 26/12/10 14:54 oudry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem to zkoušel znovu i s odpojenou baterkou a záleží jak hroty umístim do konektoru, někdy naměří -1.1 mega ohmů, nebo 213 kilo ohmů. Fakt netušim jak je to možný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teď jsem to měřil tak, že jsem odpojil snímač v motoré časti a změřil u konektoru. Zkusím teda změřit snímač u kola, ale chtěl bych se zeptat jak je přichycen? Jestli stačí jen vytáhnout nebo je nějak přišroubován? dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

je strčenej do těhlice a zajištěnej šroubkem, ale nedělej si naděje, že ten šroubek neutrhneš, většinou je pěkně zažranej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snímač se mi vyndavat nechce jelikož jsem se dočetl, že bych ho odrovnal. Tak jsem dneska zkusil změřit napětí snímače, který vykazoval rozdílný odpor než ostatní snímače. Naměřil jsem 240mV i když jsem točil kolem napětí se neměnilo a to jsem měl odpojenou baterku. Zkusil jem i pravé přední a to mělo cca desítky milivoltů při točení. Tak si myslím že by mohlo být vadné, ale nejsem si jistý. Máte nějaké rady jak vyřešit problém?

Díky moc za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×