Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Za studena neudrží volnoběh.


exBURN

Recommended Posts

Zdravím ve spolek.

Včera jsem si pořídil shodou náho sedánka 406 s motorem 1,8 16V. Původně jsem chtěl sice 306 kvůli financím, ale pak se nabídla příležitost za stejné peníze vzít 406 která se mi vždy moc líbila.

No ted k věci:

Za studena mi nedrží potvora volnoběh. Když ho už udrží, tak stačí lehce přidat a jak se otáčky vrací tak začne silně kolísat a někdy umře. Zajímavé je, že když jí vytočím nad 3000 tak volnoběh většinou udrží levou zadní.

Měl jsem podezření na krokáč, tak jsem jej vyčistil (byl pěkně zahumusenej) a odojil sem na chvíli baterku pro restart řj. Po demontáži spět je to ještě horší - ted musí být opravdu zahřáto aby ten vonloběh udržela. Pokud startuju s pootevřenou klapkou tak naskočí na brnk i studena.

Tak co vy na to? Má někdo nějaký tip co a jak zkontrolovat? Nerad bych začal měnit pul motoru nez vypatram zavadu. Nebo mám dát čas ŘJ aby si natáhla nové data?

Předem děkuji každému za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc. Až budu mít chvíli tak se na to vrhnu a budu měřit. Akorát ted mám 4 dvanactky po sobě takžře se k tomu nedostanu. Každopádně díky všem a doufám, ža tímto bude ten nejhlavnější problém vyřešen a budu moct opravovat věci další :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

mne auto nedrželo za studena volnoběh tak jsem ani neměřil koupil čidlo zastudena vyměnil a pohoda.Nemusí se ani vypouštět chladící kapalina.Vyndáš nandáš a je to .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

jak budeš vyndávat čidlo tak to zacpeš prstem a hned dáš nový ,drobet vyteče proto píší studený motor. Mne stálo čidlo asi 480 ale záleží kde jej seženeš .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem ho při návratu domů proměřil a při necelých 80 stupnich melo 336 ohmu, takže to sedí a auto chcípá i při této teplotě. :-( Dokonce ráno naskočilo hned, vyletělo do otáček a pak chcíplo. Hned sem nastartoval a pak už naprosto v pohodě bez chybičky. Tak jsem dojel do práce. Bohužel při cestě zpět mi to na první křižovatce umřelo a nešlo to ani nahodit. Naskočilo to tak na potřetí a pokud sem to nechal padnout na volnoběh tak to umíralo.

Dá se nějak proměřit krokáč? Nerad bych ho měnil zbytečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus jeste nejake aditivum do benzinu, ktere by vycistilo vstriky a palivovou soustavu, mohl by byt treba taky spatny regulator tlaku paliva na vstrikovaci rampe, je ovladan podtlakem ze sani, mohl by treba spatne regulovat.

Taky to muze byt ta lambda sonda, pokud je opotrebovana, reaguje pomalu a pak by mohla byt prilis bohata nebo naopak chuda smes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže když pootevřu klapku o milimetřík tak je vše OK a motor drží v pohodě třeba 1100 otáček. Motor jinak táhne v celém spektru otáček bez cukání s výborným projevem. Takže kdyby to byly vstřiky atd neprojevovalo by se to spíše i za chodu?

Každopádně moc by mi pomohlo kdyby měl někdo k zapůjčení a eventuálně k odprodeji krokový motorek. Když jsem ho měl venku tak jsem jej možná poškodil, jelikož jsem otočil tím válečkem na tom trnu. Každopádně ta hřídelka se ani nehla - ikdyž jsem jí pak zkoušel zamáčnout nebo otočit (lehce). Je to krokáč s označením B13/00 2295.

Jinak kdyby se někde z místních BrŇáku nudil a měl by chuť se se mnou trochu pohrabat v autě, tak nechŤ se klidně přihlásí :-) Odměna jistá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám podobný problém auto ráno chcípe,otáčky vyletí nahorua pak se neudrží a chcípne,jinak auto jede dobe vše ok když se ohřeje,auto bylo na diagnostice lambda sondy ok,krokáč taky,čidla teploty takyok diagnostia nic neukázala a ani nebyly přechodný chyby....ale je zajímavý když ranní teploty klesnou pod 10 stupnu auto chytne hned a otáčky udrží předpisově,ale jak je teplo tak chcípe i kolísají otáčky po ránu když celou noc stojí jinak přes den ok tak fakt už nevím:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam novy poznatek- blbne to i za tepla ale v daleko mensi mire nebo vubec. hlavne mi to drzi volnobeh kolem 1000 otacek coz je celkem dost podle meho. rano jsem promeroval zelene cidlo a opet spravna hodnota. da se zmerit kabelaz? ta mi totiz po napichnuti zmerit nesla- coz je asi pochopitelne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...