JanoRS Odesláno 10. září 2010 Sdílet Odesláno 10. září 2010 Zdravim, prave sa chystam doliat aditivum do FAP na 307 HDI 79 KW 7/2003. Vie niekto poslat popis ako to urobit? konkretny postum na moje auto som tu nenasiel su tam dve svorky, na ktoru dat flasu s aditivom ? ako odvzdusnit nadobku? atd.... dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. září 2010 Sdílet Odesláno 10. září 2010 nic se neodvzusnuje , kdyz kleknes k levemu prahu a zadnimu kolu , je tam cerna nadobka a na ni vicko z boku , to sundas a aditivum tudy nalijes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 10. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2010 nebolo to nic zlozite, pre tych co sa to chysataju robit je to na druhej strane vedla nadrze na lavej treba zhodit kryt odpojit tie dve hadicky a nasunut jednu s tej sady nemaju rovnaky priemer nic sa neda pokazit len nasunut a naliat ............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 10. září 2010 Sdílet Odesláno 10. září 2010 Ještě by to ale chtělo na diagnostiku, aby ŘJ věděla, že je dolito aditivum. Jinak by to i přes dolití hlásilo časem, že je ho málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 11. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2010 to ano na diagnostiku sa chystam len nechapem jednu vec ja som tam aditivum nemal a nehlasilo mi to minimu aditivum lewel (tak nejak to mam hlasit) len sa objavovala hlaska unblock diesel filter....... podla toho moje auto asi ani nevedelo ze aditivum nema ale ved uvidim co mi povie na diagnostike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. září 2010 Sdílet Odesláno 11. září 2010 Sú dve možnosti, neviem, ktorú máš ty: - v nádržke je čidlo, hlási, keď je málo kvapaliny - alebo čidlo nie je a vtedy treba na diagnostike zapísať do riadiacej jednotky, koľko bolo doliate a odčíta sa to podľa vstrekovania samo. Je možné, že máš druhú možnosť a niekto tam predtým zapísal viac, ako nalial, takže adtitívum už chýbalo, ale riadiaca jednotka si myslela, že ešte nechýba - akurát nedošlo ku skutočnému vypáleniu FAPu a ten sa zapchal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Mal si si dat celu tu ekologicku hlupost odstranit, vyslo by ta to lacnejsie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 13. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2010 odstranenie fapu bude dalsi krok este som mu dal jednu sancu predpokladam ze mam original 160 000 km a nikto tam aditivum nedolieval neviem preco nehlasilo malo kvapaliny na diagnostike to pisalo ze tam mam 40g alebo tak nejak mi to povedali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty. Pockej az ti zacne regenerovat casto a zacnes mit hodne oleje protoze ti tam potece nafta. A druha vec pri spatne funkci DPF(FAP) ti sezere nafty jeste vic nez u frantiku. Aditivum pomaha snizit teplotu pocas regenerace,ale pred tim se teplota musi zvysit. Ale to je uplne jiny level [upravil dne 15.9.2010 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Aditívum znižuje teplotu horenia sadzí nie naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. září 2010 Sdílet Odesláno 13. září 2010 Aditívum znižuje teplotu horenia sadzí nie naopak. No vidis.UPS Jsem z toho volajaky zmeteny. Ze 150 na 450 a pri regeneraci z 550 na 450 pardon.. Diky [upravil dne 13.9.2010 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 14. září 2010 Sdílet Odesláno 14. září 2010 Pockej az ti zacne regenerovat casto a zacnes mit hodne oleje protoze ti tam potece nafta. No už se stalo. Svolávali to do servisů na update softwaru s jinou strategií těch regenerací, protože se při častějším městském provozu spouštěly moc často a olej přibýval opravdu vydatně. Jen mě právě ze zvědavosti zajímalo, proč někdo používá systém s aditivem a někdo bez. Měl jsem za to, že aditivum je starší systém a novější motory ho už nepoužívají... ale jak vidím, tak to jsou dva systémy a někdo používá to a jinej zase to druhý. Každopádně pardon za OT a díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 14. září 2010 Sdílet Odesláno 14. září 2010 A na jakem aute to svolavali??? Pezot urco ne.Alespon nevim o tom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 14. září 2010 Sdílet Odesláno 14. září 2010 Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty. Čo som sa doćítal, tak metóda s použitím aditíva potrebuje menej dodatočnej nafty na regeneráciu, keďže tá prebieha pri nižšej teplote. Druhým dôvodom je samotný filter, v ktorom sa dá použiť lacnejší filtračný materiál keď sa používa aditívum a nemusí odolávať vyšším teplotám pri regenerácii. Inak čo sa týka menežmentu motora pri regenerácii je to zhruba rovnako komplikované u oboch metód. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 14. září 2010 Sdílet Odesláno 14. září 2010 AnotherOne: dík za objasnění. straki007: moje Volvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 14. září 2010 Sdílet Odesláno 14. září 2010 Jo u Volva je to mozne. Dela to taky hodne Chevrolet. Ono na to vysvetleni principu FAPu a DPF(cili s aditivem a nebo bez)by tady byl roman. Nejdriv se musi vyfuk ohrat,pak se drzi na teplote cca 450(drzi to aditivum prave) pak se chladi.... Spis neco najit na netu a cist cist cist... Jednoznacne je ale to ze PSA ma na to patent a proto pouziva aditivum protoze snizuje u dieslu emise pevnych castic az o cca 90% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 25. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2010 Caute, Tak dolia som aditivum, bol som na \"diagnostike\" a filter je stale zaneseny. je potrebny nejaky cas na regeraciu? da sa nejako urychlit? Neviem ci mi zacal tento system vstrekovania aditiva fungovat bol som v servise povedal som chlapikovi ze som dolial aditivum a on ze: A CO ? Tak mu vravim ze asi to bude potrebne odblokovat on ze: AHAAAAA....... siel po pristroj. Pozeral som ako v tom listuje a zakazdym hlaska OPERACIA BOLA USPESNE PREUSENA(stoho usudzujem ze to nebol odbornik)........ ale povedal ze je to OK(aby zobral 10€) ze by to malo ist. Nevedel na kolko % je fap zaneseny ani kedy bola vykonana posledna regeneracia filtra........ Neviete poradit co dalej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. září 2010 Sdílet Odesláno 25. září 2010 Servisáka vymeň (za niečo užitočné). Hlási ti zapchatý filter? Koľko si nabehal od doliatia? Regenerácia obvykle prebieha po asi 400 km. V každom prípade by bolo dobré mať niekoho, kto sa diagnostike rozumie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. září 2010 Sdílet Odesláno 25. září 2010 Podle hlášek to ale nevypadá že ta diagnostika byl PP2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.