Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ako doliat aditivum


JanoRS

Recommended Posts

nebolo to nic zlozite, pre tych co sa to chysataju robit

je to na druhej strane vedla nadrze na lavej treba zhodit kryt odpojit tie dve hadicky a nasunut jednu s tej sady nemaju rovnaky priemer nic sa neda pokazit len nasunut a naliat .............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ano na diagnostiku sa chystam len nechapem jednu vec ja som tam aditivum nemal a nehlasilo mi to minimu aditivum lewel (tak nejak to mam hlasit) len sa objavovala hlaska unblock diesel filter....... podla toho moje auto asi ani nevedelo ze aditivum nema :( ale ved uvidim co mi povie na diagnostike :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sú dve možnosti, neviem, ktorú máš ty:

- v nádržke je čidlo, hlási, keď je málo kvapaliny

- alebo čidlo nie je a vtedy treba na diagnostike zapísať do riadiacej jednotky, koľko bolo doliate a odčíta sa to podľa vstrekovania samo.

Je možné, že máš druhú možnosť a niekto tam predtým zapísal viac, ako nalial, takže adtitívum už chýbalo, ale riadiaca jednotka si myslela, že ešte nechýba - akurát nedošlo ku skutočnému vypáleniu FAPu a ten sa zapchal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty.

Pockej az ti zacne regenerovat casto a zacnes mit hodne oleje protoze ti tam potece nafta.

A druha vec pri spatne funkci DPF(FAP) ti sezere nafty jeste vic nez u frantiku.

Aditivum pomaha snizit teplotu pocas regenerace,ale pred tim se teplota musi zvysit.

Ale to je uplne jiny level :xvul

[upravil dne 15.9.2010 od straki007]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pockej az ti zacne regenerovat casto a zacnes mit hodne oleje protoze ti tam potece nafta.

No už se stalo. :) Svolávali to do servisů na update softwaru s jinou strategií těch regenerací, protože se při častějším městském provozu spouštěly moc často a olej přibýval opravdu vydatně. :) Jen mě právě ze zvědavosti zajímalo, proč někdo používá systém s aditivem a někdo bez. Měl jsem za to, že aditivum je starší systém a novější motory ho už nepoužívají... ale jak vidím, tak to jsou dva systémy a někdo používá to a jinej zase to druhý. Každopádně pardon za OT a díky za info. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč vůbec francouzi používaj tenhle systém, do kterýho se leje aditivum? Má to nějaké výhody? Jde to i bez toho - moje Volvo splňuje Euro5, taky má filtr pevných částic, ale neleje se do toho nic, kromě nafty. K regeneraci filtru mu stačí přidat trochu víc nafty.

Čo som sa doćítal, tak metóda s použitím aditíva potrebuje menej dodatočnej nafty na regeneráciu, keďže tá prebieha pri nižšej teplote. Druhým dôvodom je samotný filter, v ktorom sa dá použiť lacnejší filtračný materiál keď sa používa aditívum a nemusí odolávať vyšším teplotám pri regenerácii. Inak čo sa týka menežmentu motora pri regenerácii je to zhruba rovnako komplikované u oboch metód.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo u Volva je to mozne.

Dela to taky hodne Chevrolet.

Ono na to vysvetleni principu FAPu a DPF(cili s aditivem a nebo bez)by tady byl roman.

Nejdriv se musi vyfuk ohrat,pak se drzi na teplote cca 450(drzi to aditivum prave) pak se chladi....

Spis neco najit na netu a cist cist cist...

Jednoznacne je ale to ze PSA ma na to patent a proto pouziva aditivum protoze snizuje u dieslu emise pevnych castic az o cca 90%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Caute,

Tak dolia som aditivum, bol som na \"diagnostike\" a filter je stale zaneseny. je potrebny nejaky cas na regeraciu? da sa nejako urychlit? Neviem ci mi zacal tento system vstrekovania aditiva fungovat :myslim

bol som v servise povedal som chlapikovi ze som dolial aditivum a on ze: A CO ? Tak mu vravim ze asi to bude potrebne odblokovat on ze: AHAAAAA....... siel po pristroj. Pozeral som ako v tom listuje a zakazdym hlaska OPERACIA BOLA USPESNE PREUSENA(stoho usudzujem ze to nebol odbornik)........ ale povedal ze je to OK(aby zobral 10€) ze by to malo ist. Nevedel na kolko % je fap zaneseny ani kedy bola vykonana posledna regeneracia filtra........ Neviete poradit co dalej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...