Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 5dv hatch 1,4


Guest StibTo

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...

Tak protože motor pořád zlobil, někdy klepal jakoby jel jen na 3 válce rozhodl jsem se ještě vyměnit svíčky. Sice byly měněné před 3 lety, nicméně soudě dle jejich stavu - viz foto níže - to asi nebyl špatný nápad. Akorát jsem se teda ujistil, že něco takového už sám na autě asi dělat nebudu, bylo to místy "o strach". Ale vše dobře dopadlo, autí startuje, ještě jsem při té příležitosti a znovu naimpregnoval K&N vzduchový filtr.

WP_20171226_12_22_25_Pro.thumb.jpg.da2a9a10fc68472d36bdd6dd46dc2dfe.jpgWP_20171226_12_46_07_Pro.thumb.jpg.27b82d5b6f7011c997fdb3edf4bbcfed.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo taky mě to napadlo :myslim  Měnili jsme to svépomocí společně v r. 2014 mno ale nemaje momentový klíč šlo to "na citovku". Tentokrát jsem se to pokusil více utáhnout, ráčnou, ale opatrně. Proto také píšu, že už něco podobného asi dělat nebudu, risk je myslím neúměrný tomu, kolik člověk "ušetří" když si to vymění sám - ale zase je tam ten pocit, že jsem něco zvládnul bez pomoci, no.

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Twl tak já už nevím :(:(:(   Už to trvá 2 měsíce, postupně vykonány tyto úkony : aditivum do benzínu, čistič vstřiků, čištění vzduchového filtru, výměna svíček. Naposledy navíc natankována Verva100 na Benzině. Nějaké nápady ? 

http://www.youtube.com/watch?v=J9Ehsnie4Ic

PS.: Aby toho nebylo málo propadl se mi teď po cestě pedál plynu skoro až na podlahu, doma v garáži jsem zjistil, že někam ulítlo to "perko" nebo drátek prostě - vymezovač polohy pedálu. Takže přišla na řadu oprava způsobem "samodomo", no bůhvíjak hezké to není, ale zatím to drží.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby byl v Tvém okolí někdo, kdy by Ti lištu půjčil, tak by jsi hned věděl, na čem jsi. Já ji u 306ky měnil před rokem. Kamarád mi ji půjčil, auto přestalo cukat, tak jsem objednal novou. 

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na VIN, a zřejmě by měly být cívky pro naše motory stejné, doma bych to ještě prověřil. Měl bych mít doma vadnou cívku, (pokud jsem ji už nevyhodil), která se projevovala tak, že občas problikla kontrolka motoru a já neprošel emise. Auto startovalo normálně, jen do kopce při plném plynu auto vyjímečně cuklo. Vím, je to hloupé, zkoušet vadnou cívku, ale pokud by jsi ji chtěl na zkoušku, tak Ti ji věnuji, a pak ji vyhodíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že to dělá nepravidelně. Navíc s autem se moc nejezdí, chce to nějaký čas "na pozorování". A propos - zapalovací cívka to je to, co jsem musel odšroubovávat, když jsem měnil svíčky, co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi 1250kč

Kupoval jsem asi tutu. Ale muselo by se kouknout, jakou máš ty. V AK vše o více jak 100% dražší.

 

http://www.citroeny.eu/elektrosoucasti-a-elektronika-3211/zapalovaci-civka-mf-pro-motory-citroen-14i-14i-vts-16i-vtlvtr-berlingo-saxo-xsara-5970a9-245109-597072.html

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad ta vadná cívka Tvoje - no napadá mě, zda by o tom něco šlo vyčíst na diagnostice ? Ono to totiž taky startuje úplně normálně, a když o tom tak přemýšlím včera se to taky "spustilo" když jsem dal plný plyn ... :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, z diagnostiky jsme nic nevyčetly, a nechtěl jsem kupovat novou cívku, když se nevědělo, jestli to tím je, nebo ne. Proto jsem poprosil kamaráda a vyzkoušel jsem jeho cívku, udělal emise a objednal cívku novou. Na některých cívkách jde poznat, kde je to prasklé a ty jdou i opravit. Moje byla bohužel celá zatavená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo tady na tom je taky celá zatavená. 1.250 není tak moc, jen by to chtělo vědět, zda je to fakt tím. Ještě by se tak mohly projevovat vstřiky, nebo ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivák tam je a byl před pár měsíci měněn, no kdyžtak se může vyměnit ještě jednou, to je položka za asi 200,-  - akorát si na to netroufnu sám, nerad bych tam nějakou tu hadičku poškodil (už jsem se o výměnu sám pokoušel) tak leda po Novém roce uhnat servismana. Tu zapalovací rampu (cívku) zvládnu sám. No hele klidně bych tu od Tebe vyzkoušel, nicméně chce se Ti s tím balit a posílat to poštou ? ... :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...