Kloub Odesláno 1. září 2010 Sdílet Odesláno 1. září 2010 zdravím. nechce mě topit auto a tak mám podezření bud na hlavu nebo radiátor..... soustavu nemám zavzdušněnou termostat mám skoro nový klapka na ovl. studeného a teplého vzduchu by měla byt funkční radiátor jsem minulou zimu několikrát proléval hadicí a pokaždé to potom topilo líp (ale nikdy ne tolik jak by mělo) a postupně do 3 dnů opět to nechtělo topit:myslim myslíte si že by za to mohla hlava??? auto se nepřehřívá, vodu to nežere, v oleji není emulze, když v noci zaparkuju auto a ráno dojdu a otevřu chladič tak žádný tlak tam není, hadice při zahřátem motoru mám relativně měkké ALE když je auto zahřáte a otevřu chladič tak vyletí poměrně dost vody:nevim myslíte si že má cenu se srat s výměnou radiátoru??? hlavu nechcu dělat PS: potřeboval bych zjistit jaký typ radiátoru mám koupit. v autokelly jsou 3 druhy a co jsem se díval tak se liší od sebe v pár mm. mám 405 1.9TD rok 94 s klimatizací děkuju za rady:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. září 2010 Sdílet Odesláno 1. září 2010 Pokud se auto nehřeje ani není voda v oleji (emulze), tak by hlava měla být v pořádku. Volil bych tedy spíš cestu výměny topení, i když to může být docela porod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. září 2010 Sdílet Odesláno 1. září 2010 Jak jsou při nastartovaném motoru měkké hadice, záleží hlavně na víčku chladiče - jak těsní a pruží ten přetlakový ventil. Asi to máš špatně odvzdušněné, to znamená v topení je ještě bublina vzduchu. Odvzdušni speciálně topení. Pak by to mělo topit. Pokud zase přestane (jak píšeš), tak asi hlava, nebo těsnění pod hlavou - pouští do okruhu další vzduch. Mohl bys ještě zkusit: - když stojíš, nastartuješ a sundáš víčko, neměly by jít bubliny, ani při opakovaném přidávání plynu - zkus měřicí víčko s manometrem, nafoukej tam tlak asi 0,2 Atm, a nastartuj. Toto víčko nemá pružinu, takže nic nemůže utéct. Pokud bude tlak klesat, tak je někde díra. Pokud bude tlak stoupat (při nastartovaném motoru), tak fouká hlava nebo těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 1. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2010 odvzudšněné to mám dobře;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 1. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2010 nikdo další? stačilo by mě říct jaké tam pasuje to topení..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. září 2010 Sdílet Odesláno 1. září 2010 Předpokládáš, že je ucpaný - zanesený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 1. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2010 ano spíš zanesený než ucpaný. v zimě jsem ho 3x proplachoval, chvilku to topilo dobře a postupně to sláblo. když jsem ho proplachoval poprvé tak chvilku trvalo než vyletěla voda druhou stranou takže byl i přicpaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.