Přejít na obsah
Diesel46

Zaslepení airbagů - není jen tak. Co teď?

Recommended Posts

Zdravím, mám dotaz. Z jara jsem měl nehodu při které vyletěli boční airbagy ( v sedadle a ve střeše ). Dával jsem to postupně do teď dohromady a až došlo na airbagy tak jsem to udělal, tak jak jsem zde četl. Dal jsem odpory misto airbagů 2,7 oh. Jel jsem za jedním mechanikem na diagnostiku a ten mi to neudělal. Že prý musím mít spešl diagnostiku na to. Tak jsem jel k dalšímu mechanikovi co má zakoupenou diagnostiku na PEUGEOT a tam vyjelo víc závad, že mi nefungují ani ostatní airbagy. Že si mám všechny airbagy zapojit pořádně a ty dva boční koupit a zapojit a pak že mi to vymaže. Přišlo mi to jako blbost kupovat airbagy.. od toho tam mám odpory. Jel jsem za dalším a ten tvrdil že mám prvně zajet někam kde chipujou auta a tak ať mi to reaktivujou a potom na obyčejnou diagnostiku to vymazat. Mám to chápat tak že prvne reaktivace (nějaká obnova řídící jednotky na airbagy) a pak mi normálně vymažou na diagnostice ty airbagy jako normální závadu? Prosím o radu. jsem zoufalý. Díky.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Airbagy tam pochopitelně v budoucnu dám, ale teď jsem dal veškeré finance do oprav, tak to mám jako provizorní řešení. Právě jen mě rozčiluje to že svítí airbag.... kontrolku bych klidně i vyndal ale na palubáku to svítí pořád. Takže reaktivace někde na diagnostice a pak stačí zajet na obyčejnou a normálně vymazat airbagy ze závad?

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

jj reaktivace jednotky bagu cca 1500-2000 a pak vymaz v diagu a mas klid , bud odpory nebo celosklenene zarovky, tomu mechanikovi ani nemusis rikat ze tam bagy nejsou , pokud to furt bude psat chybu tak zkontroluj kontakty

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek