Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Turbo kit 406 3.0 v6 rady.


kukikuk

Recommended Posts

Mám pro tebe špatnou zprávu, tyto motory to nevydrží. Jde to přeplňovat jenom slabě a to za ty peníze nestojí, DP jde až do extrému a úprava tohoto motoru je nejslabší co udělali (a podle mě už dost za možnostmi tohoto motoru), vzhledem k tomu že jsem viděl za poslední měsíc 3 tyto motory přidřené na klice a o dvou jsem tady na cludu četl - viděl fotky (jeden je v tom výčtu bohužel můj). Tvrdím, že k tomu mají sklon. Absence chladiče oleje u takové V6tky s náplní 5 l je taky přinejmenším zvláštní (to si nedovolí ani Alfice). Je třeba zase říci, že jsem ani při ostré jízdě náplň nedostal na ukazateli do nepovolených hodnot (Total 9000)...GOD Mr.Brady projekt zastavil, protože za ty peníze byl výsledek daleko za očekáváním...Ještě co vím tom406 nechával upravit hlavy, ale jak daleko se dostal nevím. Napiš mu. Něco tady : Libor T16 píše: ...Po tom co jsem zastavil komplet \"rabování\" vozu, nechal přestavět a ladit - neúspěšně - řj a přivezl si jiný motor, mne už nikdo a nic nedonutí do motoru nalít něco jiného než Selenii Racing s Prolongem a udržovat (až na pár detailů) vůz v origo stavu...Každému odvážnému však přeji jenom úspěch. Mě už strach sáhnout na motor u coupe nedovolí...

[upravil dne 31/8/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

Vse zalezi na tom kolik chces do toho pustit ...jestli do toho chces nacpat 30tisic tak to se na to radsi vyprdni...

jen tak pro zminku co je potreba vymenit.:

Pisty + ventily kovane..

Zvetsit kompresni komoru

Turbo

Trubky nebo nejakou sadu svodu co uz je pripravena turbo vetsinou super drahy na par trubek

Predelat mazani tak abys mel obvod k dodatecnymu intercoleru oleje + dalsi obvod na mazani turba

Lepsi cerpadlo benzinu+ regulacni ventil

Intercoler na vzduch

Sehnat lepsi diferak polosy mozna i stromecky do skrine

P@P RJ

+ spoustu vymysleni :D

Myslim ze dalsi kupa veci by se nasla aby to byla opravdu kvalitni uprava takze to nema cenu :)

[upravil dne 31/8/10 tommas11]

Link to comment
Share on other sites

Nechtel sem prehnanej vykon...stacolo by me cca 250 ps a toho bych docilil jen turbem a vstrikama.....samozrejme by musel byt soft a i preprogramovat ECU. Do 30tis by se to muselo nechat splasit..uvidim jestli se do toho pustim nebo ne. Nemam zatim nikoho kdo by me udelal soft.

Link to comment
Share on other sites

Myslím si že jedinej motor od peugeotu u kterýho se vyplatí laborovat s turbem je XU10J4TE :)

Jinak je to jako u každýho N/A motoru, přestavba na turbo stojí hroznej ranec a než cpát do coupe v hodnotě 80k dalších 100k na úpravu motoru, to je si lepší koupit nějakou origo turbínu a odpadá ti několika měsíční vymejšlení, laborování a sraní....

Pežo třílitr je dobrej tak jak je, lehkej a s pěkným výkonem, ale na nějaký drastický úpravy podle mě není, už jen proto že je alu.. U mě právě z tohohle důvodu bude po deseti letech příští auto z jiné stáje než od pežotu, protože 309GTi16 se mi nedaří sehnat a všechno ostatní od pežo je pomalý. Ale nejsem odborník a v motorech se nevyznám, jen názor :aut

Link to comment
Share on other sites

Já nevím na jakej to má být účel ale kdyby bylo po mým, za ty prachy bych radši postavil krásnou 205 nebo 306, odlehčenou kolem tuny s nějakým novějším motorem se 150-200ps. Třeba EW10 z 307.

V těžké pohodlné 406C si myslím těch +50 ani nebude příliš znatelnej rozdíl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...