Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Problem s klinovym remenem 406 coupe


Guest NiKi406

Recommended Posts

Guest NiKi406

Donedavna mi piskalo, myslel som si že servočerpadlo... vymenil som loziska a nejake remenice na KLINOVOM REMENI, novy remen. Z nicoho nic po nejakej dobe mi uplne vypadlo servo, a volantom islo tocit velmi tazko, no a na palubovke mi ukazalo kontrolku baterie ( ako keby nedobijalo\' a ked som zatocil volantom doprava alebo dolava tak stale sa mi objavila tato kontrolka BATERIE. A servocerpadlo nefungovalo.. tak som otvoril kapotu, a remen blokoval a presmykoval, tym padom nedobijalo. Myslelsom si že ten piskot a vsetko okolo toho, bude servo, tak som to OBJEDNAL, kupil novy olej vsetko som vymenil, nahodil od znovu a JE TO ROVNAKE, robi to to iste :( neviem si rady uz co mam robit.

A ak sa mozem spytat kto ma 406 coupe, SPANOVACIA KLADKA, ta spruzinka, ci mi ju moze odfotit na ktorej skurtke je..ci vstrede alebo poloha 1 ci poloha 2, aby som vedel aj spravne zaspanovat. Dakujem pekne

[upravil dne 1/9/10 Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Guest NiKi406
Původně zaslal: Qcko

Mas to zle dosponovane a pri zatazeni ti presmykuje remen, nemusis vsetko kupovat nove :D ... najprv ho riadne dosponuj a potom uvidis ;)

mám odniesř do sevisu aby ho došpanovali,lebo a uz neviem ako to ma byt spravne. Myslis ze toto to moze robit?

Link to comment
Share on other sites

Guest NiKi406

kladka je tamna spruzinu, rucne sa nastavuje hore,dole. Motor tam je 3,0 V6.

Alternator a vsekto ostatne by malo byt ok.. ja upodozrievam KLADKU (remenicu) uplne spodnu tu velku, klukova remenica, y toho dovodu, ye je tam odzchlka cca 0,5cm, doprava dolava, ide tayko to je pochopitelne, ale ako nahle nastartujem roytoci sa,, ked otocim volantom trosku, uplne sa spomaly a tympadom enjde servo ani nedobija. Moze byt v nej zadhrnute lozisko alebo nieco?

Lebo ona ma najvacsiu hnaciu silu, a pohana vsetky ostatne kladky, ale ked ona zastavne nejde ziadna ina.. NO ALE KED PRIDAM vacsie otacky sa ako keby rozbiehala a dobija na chvilu..

Uz som z toho mimo celeho, remen je naspanovany uplne dobre, remen je novy, nove lozisko na kladke, remenice.. pa to klimu autuomaticku digitalnu, cize ma pohananu ou remenickou ale to vsetko je OK.. tak co si myslite otom?

viac to popisat neviem..diky

Link to comment
Share on other sites

Tak asi ta kladka je KO, pokud je kriva 5mm. Ta kladka je \"odpruzena\", je ze dvou zeleznych casti spojenyma vrstvou gumy. Neco jako v silentbloku. A ta guma je rozbita, kvuli tomu je remenice krive a podle toho ze pises jak se spomali, tak se to v ty gume asi i protaci. Takze novou kladku.

Mozna ji u svyho auta taky mam spatnou.

Link to comment
Share on other sites

Guest dreamtalks
Původně zaslal: jozefsv

snad 140kw

nekde se udava 143kw nekde zas i 147 kw

u me je to 142,2 kW dle udaju z brzdy

... no hlavne ze vime o jakej motor se jedna :roker

Link to comment
Share on other sites

jj bude to nejspsi utrzena kladka dole na klice, jak uz bylo psano nahore, jsou to dve zelezne casti, spojene gumovym mezikruzim, to se muze utrhnout a pak kladka prokluzuje, hazi a piska. Nedavno jsem resil ten samy problem u 406 1.8 16V

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...