Jump to content
  • Aktuální cíle darů

reklamace notebooku


Kloub

Recommended Posts

Zo zakona neni ani dane, ze ti niekto musi pozicat nahradny telefon ... Je to len sluzba mobilneho operatora navyse, a neda sa nijako pravne vymôcť ...

Link to comment
Share on other sites

Guest bostich
Původně zaslal: hudy

Ja jsem nedavno posilal svuj Acer na reklamacku, ne k prodejci, ale primo na servis Acer. V pondeli jsem ho poslal a v patek jsem ho mel uz s novym displejem doma!

On to prodejce(třeba CZC) obvykle přeposílá taky na servis Aceru:) Takhle je to rychlejší.

Link to comment
Share on other sites

no já mám HP pavilion a ještě k tomu koupený v elektro planeo:ticho

tak před půl rokem jsem ho dával reklamovat že špatně načítá dvd romka, nefunguje jeden usb port a hlasitě lupe asi ve větráčku- oprava trvalo skoro měsíc a notas jsem přebral od prodejce kde ve faktuře bylo psané vše opraveno a dojdu domů a byla opravena jen ta mechanika dvd, nic jiného stále nefungovalo a už jsem ho nechtěl dat zpět skrz tu čekací dobu:bojim

ted se k závadám přidalo: nefunkční druhý USB port, znovu dvd mechanika a obšas mám tmavší půlku obrazovky a chci to dát reklamovat protože mě končí na vánoce záruční doba.....

PS: nevíte jak funguje to kdybych to šel reklamovat 3x tam mě mají povinost vrátit peníze???:myslim

Link to comment
Share on other sites

ojoj HP Pavilion...první co jsem měl skončil v Polsku a peníze zpátky a to po první reklamačce..druhý HP zatím jede..ale je fakt že mám problémy s větráčkem..prostě drnčí a špatně chladí (a co to jsem viděl sem se ani nedivil proč tomu tak bylo..ten hliník je v celým průměru po stranách zohnutý)...já to vyřešil sice né esteticky ale za to prakticky a to tak že jsem ten panel prostě vycvaknul a teďka jen tak na volno leží a problémy jsou pryč

[upravil dne 29/8/10 KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

Mno zasadni problem je tam kde si to koupil....

Mno reseni v tvem pripade jsou dve.

1. zanist to tam popsat jim vsechny chyby a cekat co se bude dit dal.

2.Bylo by potreba aby si se v tom doopravdy vyznal coz nevim zda muzes... Vyzkouset ten HW co ti blbne treba pod live CD ubuntu/kubuntu/suse bo jakikoliv linux... tam zjistits zda je problem v Win ci v HW... potom tam muzes nabehnout pokud by byl problem v HW tak je zdupat... nechat to poslat do servisu, vyzadat si kontaktovani ze servisu a udelat tam misuge kde jim ukazes co jsou to za voly... Kdyz u pri prvni reklamaci nebyly schopni vyresit ty problemy, a poprat jim at to co nejrychleji spravi jinak si popovidas s jejich personalnim vedoucim. Ale na to to chce miti kuole a nes*at se s tim... Beztak to dostanou lidi co ti to predtim neopravovaly, ale tohle je jedinej zpusob jak to popohnat.

Samozrejmne zalezi na tve znalosti v informacnich techlogiich... aby na tebe nevyduply s otakzou a ty neznal odpoved, potom je vsechna snaha marna a muzes si byti jist ze ti to prijde 30. den reklamace.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...