yokomon Odesláno 18. srpen 2010 Sdílet Odesláno 18. srpen 2010 Zkoušel někdo E85? Pokud ano, tak všechny postřehy sem! Samozřejmě se jedná o poznatky bez přestavby, tzn. nějaký přídavný jednotky a podobný sra*ky. Mám 1.8 16V 81kw a zítra zkusím nalít 1:1, tzn. do nádrže 50% N95 a 50% E85. Tenhle poměr je celkem o ničem aby to mělo nějaký ekonomický efekt. Proto mě zajímá co vy na to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 18. srpen 2010 Sdílet Odesláno 18. srpen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yokomon Odesláno 20. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2010 Pokud to někoho zajímá: v poměru 1:1 všechno v pohodě, akorát místo startování \"na drc\" to při studenym motoru jednou otočí a pak chytí. Najel sem na to 300 km a v klidu. Zvýšení spotřeby sem si nevšiml. Mám pocit, že na čtyřku a na pětku to kolem dvou tis. otáček při přidání plynu táhne líp, třeba jen blbnu, nevim. Teď sem tam nalil 2:1 pro E85. Najel sem na to asi 30 km, musím přiznat, že v nižších otáčkách to táhne hůř. Jinak všechno v poho, starty jako při 1:1. Uvidím co to udělá až najedu víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 (upraveno) Přidám zkušnost s 607mou 2.2i ew12j4 automat jednotka http://www.t-ec2.eu/ za 2tis Kč a najel asi 1500km na E85. Jednotka má trvale zapojený bluetooth modul v OBD portu a nějake sleduje lambdy a teplotu apod. a podle toho prodlužuje délku vstřiku. V reálu se čeká před startováním cca 5sec než se nastartuje ECU a modul se chytí a pípne. Startování většinou na 2x a točím několik vteřin Občas ale chytne hezky hned, divné. Za teplého motoru lepší. Výkon subjektivně trochu vyšší. To hlavní spotřeba...najezdil jsem 1500km a počítač ukazuje 10.1 a 43km/h průměr. Na benzín jsem byl na 12...takže spokojenost velká. Auto jezdí hodně město a krátké trasy. Zkamání ale dorazilo teď co jsem změřil od plné po plnou 400km a vyšlo mi 14,5 Na benzín bohužel nemám změřeno od plné po plnou ale chyba palubního počítače 30% mi přijde divná... předtím na benzín to podle mě souhlasilo. Ukazoval dálky za 8-9, město 14-16, kombinace 12...lambdy mám obě nové BOSH.... Upraveno 22. srpen 2017 uživatelem Teo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 (upraveno) Další měření od plné po plnou 55km a dělá to skoro 23,8 na sto při 38km/h průměru a palubní pc ukazuje 10,9l/100km UPDATE tak možná nějaká chyba měření nebo to brutálně žere ve městě. Teď mi to zase vychází na 11L ale chce to delší nájezd. Dále: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/828190.html Upraveno 25. srpen 2017 uživatelem Teo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 protoze jednotka obe lamdy oblbne aby to jelo proto palubak ukazuje nesmysly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 23. srpen 2017 Sdílet Odesláno 23. srpen 2017 (upraveno) Citovat http://www.auto.cz/jak-presne-zmerit-spotrebu-paliva-skutecne-palubni-pocitace-lzou-101440 Palubní počítače totiž měří spotřebu paliva na základě množství paliva ve vstřikovačích (respektive doby otevření vstřikovačů) a ujeté vzdálenosti. Tak to se vysvětluje. O lambdach to asi nebude žee ale měření délky vstřiku dává smysl. Nevíte někdo jestli je přes Lexia nebo Peugeot Planet nastavit korekce a srovnat to? Upraveno 23. srpen 2017 uživatelem Teo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 Podle me neee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 Zdar,můžu se jen zeptat.nemohl by jsi mi poslat fotku toho tvého zapojení t-ec 2.chtěl jsem to taky vyzkoušet,jednotku mám objednanou a měla by co nejdřív přijet.nerozumim od kud bych měl vzít pět voltů a jak.jinak já mám peugeot 206 a jezdím půl e85 a půl natural 95 a spotřeba stoupla ani ne o litr.dalnice 130 za 6,5 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 (upraveno) Asi budu za kacire, ale KDYZ MAS NA OPICI, MUSIS MIT NA BANANY! je stary a pravdivy prislovi!!! A do benzinaku patri BENZIN a ne BB [Babisovy Biosragory] Ve sve dobe jsem najezdil na T613 ca 100 tis.km na propan. Taky se mi to pres varovani motoraru tech prvnich 50 tis. libilo, pak mikrokapKy propanu na stenach valcu zpusobily narust spotreby oleje a totez na pistu v konecne fazi Ten pist propalilo! Kdyz chces usporny auto, tak najdi neco s malou spotrebou a nebo se obrat na Radovanka a ten Ti vysvetli jak jezdit od nabijecky k nabijecce ZADARMO! A TED VSICHNI DO ME! Upraveno 27. září 2018 uživatelem pesastor proreo a Charlie 1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 @pesastor vsichni ne, jen ja Pravidlo č.4 !!! Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 Snad jsem odpovedel k veci vc. pravidla c.4 @brixtr . Zadnymu benzinaku nesvedci cokoli jineho nez benzin. Proto se u plynovych pohonu privstrikuje stejne benal a u nahradnich paliv jako zminovany E85 NEJSOU dlouhodobe zkusenosti se vztahem k zivotnosti motoru! Popsl jsem SVE zkuysenosti s PB a nevidim ze bych nepsal k veci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 (upraveno) před 1 hodinou, Marenaf napsal: nerozumim od kud bych měl vzít pět voltů a jak. jakych 5 voltu ?? pokud je jednotka urcena do auta pripojovaci napeti je snad 12V jo uz se sem to nasel v navodu k obsluze - asi americkej system na 6V baterie ?? jde to zapojit na 12V s odporem - ale bojim se ze to je nejake drahe placebo Upraveno 27. září 2018 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 (upraveno) Jde pouzit integroany stabilizator napeti treba TADY vstup max 35V ss, vystup 5V/2A Upraveno 27. září 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 ja vim ja jen cetl ten anglicky /svedsky / slovinynsky manual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 28. září 2018 Sdílet Odesláno 28. září 2018 A můžeš mi poslat ten manuál.docela bych se na to kouknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 28. září 2018 Sdílet Odesláno 28. září 2018 tady http://www.t-ec2.eu/t-ec_Installation_Manual_EN.pdf a video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 28. září 2018 Sdílet Odesláno 28. září 2018 Moje tec2 se připojuje na 5V přímo nebo se 5V udělá z 12V přes odpor což je moje řešení nakonec. Umístil jsem to pod kaslík dovnitř auta. Funguje to fajn jen palubní pc spotřeba kecá. Dojezd kecá! Na to pozor snadno člověk zůstane na suchu. A ještě co je nebezpečný při předjíždění pokud vyletí otáčky hodně rychle k 5 tis. Tak to na chvíli přestane jet zacuká a vyskočí někdy i chyba vstřiku :/ jen někdy.... ale neslyšel jsem že by to dělalo někomu jinému. Vyzkoušet! V reálu mi to udělá jednou za měsíc... dva.... Žiju s tím zatím dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 28. září 2018 Sdílet Odesláno 28. září 2018 Takže to napojim přímo na baterku?A můžeš mi poslat ten odpor jaký bych měl pořídit?nebo jak to máš udělaný?můžeš mi to prosím popsat případně vyfotit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Tak asi lepší když to půjde přes pojistky. Já jsem normálně ucvaknul pod kaslíkem větrák ... silnej červenej kabel a svorkama to spojil + odpor + přidal kabel pro jednotku a ten odpor se dá jednoduše seriově a je to. Hodnotu odporu nevím. Byl v krabici s jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.