Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

XD3?? pro Marcela :-)


uaz

Recommended Posts

Ahoj Marceli, jaký máš názor na osazení turba zP152 na atmosferický motor P155??:myslim. Blok a hlava jsou stejný, vana s výdechem a svodem od turba se přehodí, vstřiky také, přetlak na čerpadlo....... Co zdvih, ojnoce, klika,písty???

Co si otom myslíš?? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíly mezi XD3 a XD3T:

Zdvih a vrtání je stejné...

Ojnice a klika taky...

Ale písty jsou jiné. Ale ne o tolik.

Pístní čep je 30mm, u XD3T 32mm.

Turbo motory, ať 2,3td nebo 2,5td mají jiné pístní kroužky (díky jiným pístům).

Ale problém spíš bude v tom, že je větší rozdíl v časování ventilů XD3 a XD3T. Jak to vyřešit?

Obávám se, že by nebyl znát žádný efekt a spíš by to odnesla hlava, díky tlaku turba. U Turbo motorů odcházej hlavy, po těch letech to prostě nezvládnou (lépe řečeno, vždy to někdo hnal studené či to někde uvařil). Nejsem si jistý, zda jsou hlavy stejné, podle mě ne.

Zkusit to můžeš, dej pak vědět.

Já osobně bych byl rád za dobrý motor 2,5d, který bezproblémově funguje,může dát půl mega na první těsnění jak nic.

Mám dva vozy s turbo motorem, tah je dobrý, to ano, ale obávám se postupného odcházení těsnění pod hlavou.

Nehodnotil bych to tak, že je blok stejný. Vždy je na bloku vyraženo, jaký je to motor, a nemyslím si že je tam jen tak pro srandu.

Na další rozdíly bych se musel víc mrknout, zda tam ještě není nějaká záludnost. Nebo brnkni Benešovi, třeba Ti to prozradí a nebo Tě od toho rovnou odradí.

[upravil dne 17/8/2010 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš motor původní a auto v dobrém stavu, nepřijde mi to jako dobrý nápad.

Ano, bylo by to pěkné, mít auto s turbem které má opravdu tah, ale co když to ta hlava fakt nepřežije? Nehledě k tomu, že by byli případné problémy na TK. Turbo poznají...

Jak změnit časování ventilů? Vačkou s turbo motoru? Bohužel je to OHV, výměna ne úplně nejsnažší...

Bohužel nejde posunout kolo v řetězu. Totiž pokud si to dobře pamatuji, XD3 otevírá později a zavírá později ssací ventil, XD3T otevírá dřív, totéž zavření. Nejde to posunot proto, protože výfukový ventil má stejné hodnoty u těchto motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za bleskové info, ještě to zvážím, bohužel motor nemám v 505ce :fnuk je to v uazu,

na atmosféru jem jezdil spoustu let, než mi rupnul blok na 3 válci. Teď stojím před otázkou dát tam zpět stejný zgenerálkovaný P155 a jet. Určitě ho nebudu kuchat, je hotový.

A nebo si ještě pomoci k pár koníkům turbem, za předpokladu zachování zdraví motoru.

A P152 si přez zimu v klidu zgruntu postavít a TD tam půjde až na jaře.....

S papírama problém není, už to má jednou schválenou přestavbu na XD3 a .

Mimochodem nemaj tyhle motory nějakýho kostlivce na 3 válci??

mám dva motory s problémem na 3 válci:(

Můžu poprosit o kontakt na Beneše pro jistotu bych se poptal.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo tu už ale blok řešil... Podle mě nemá cenu je generálkovat, je jich tu spousta, a spodku většinou nic není.

Já Ti nevím, ale trochu bych se toho tlaku turba bál.

S papírama - vždy evidují typ motoru, a ten je jen na bloku.

O kostlivci nevím. Většinou blok zlikvidují zapomenutou vodou přes zimu.

Posílám čísla na Beneše, ale neslibuji že bude mí velký zájem o diskuze... Kdyby něco, našel jsi je na netu... 602 809 284, 606963619 (syn).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...